Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- ستار همدانی، پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: همه ما به عزیزی افتخار می‌کنیم و من مثل بقیه ایرانی‌های دیگر، موقع زدن گل به استرالیا خوشحال شدم.

ستار همدانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، درباره اظهارات خداداد عزیزی پس از بازی هنرمندان که گفته بود برخی‌ها از اینکه به استرالیا گل زده می‌سوزند، اظهار داشت: متأسفانه پس از درگیری ما در بازی هنرمندان، برخی‌ها آن را بزرگ کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
من نمی‌دانم چرا فکر می‌کنند با خداداد مشکل داشتم.

وی افزود: اگر منظور خداداد من باشم، چرا باید گلش به استرالیا اذیتم کند؟ همه ما به او افتخار می‌کنیم و من مثل بقیه ایرانی‌های دیگر، آن موقع خوشحال شدم. درست است که آن مقطع تیم ملی نبودم اما پس از آن به تیم ملی دعوت شدم و در کنار خداداد بازی کردم. بهتر است دیگر به این مسائل نپردازیم.

پیشکسوت تیم استقلال در خصوص دیدار پیش رو استقلال برابر پدیده خراسان گفت: سه پیروزی اخیر تیم استقلال باعث ایجاد شرایط بهتری در تیم شده است. هواداران کمی از تیم‌شان رضایت پیدا کرده‌اند، چرا که هم تیم برده و هم گل‌های زیادی به ثمر رسانده است. با این وجود، استقلال باید خودش را در نیم‌فصل دوم تقویت کند. استقلال بازی‌های سختی در آسیا در پیش دارد و در چند پست باید تقویت شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ستار همدانی استرالیا پدیده خراسان خداداد عزیزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۷۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت سعید صادقی از بیماری

به گزارش ورزش سه سعید صادقی وینگر مازندرانی پرسپولیس به خاطر بیماری بازی اراک را از دست داد. 

سعید صادقی که دچار سرماخوردگی شده بود قبل از سفر به اراک تمرین نکرد و با تیمش به این سفر نرفت تا جزو غایبان پرسپولیس در بازی جام حذفی باشد. 

صادقی اما بعد از دو روز استراحت امروز در تمرین سرخ ها آفتابی شد تا برای بازی با سپاهان در دسترس باشد. 

شاید اگر صادقی به بازی اراک می رسید می توانست در نیمه دوم وارد میدان شده و در حفظ توپ یا پیش بردن توپ در زمین حریف وقتی سرخ ها دو بار از حریف شان جلو بودند کمک  کند. 
 
صادقی همچنین می توانست جزو پنالتی زن های تیمش در ضربات پنالتی پایان مسابقه باشد و در آن بخش هم باعث پیروزی پرسپولیس شود اما با این بیماری از بازی تعیین کننده اراک دور ماند. 

حالا او باید برای بازی مقابل سپاهان در دسترس باشد تا در صورت نیاز برای پیش بردن برنامه های اوسمار به او و تیمش کمک کند.

دیگر خبرها

  • امید عالیشاه به بازی بزرگ رسید
  • حذف لبران جیمز و لیکرز از NBA
  • ترابی مثل اسدی بازی رفت: تفاوت ایجاد کن!
  • پیروزی بارسلونا برابر والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی
  • مرد شماره ۲ استقلال عصای دست نکونام در تبریز
  • حاج‌صفی وارد بازی قهرمانی شد
  • مسی توقف ناپذیر؛ تاریخ سازی لئو در آمریکا و جهان
  • با تنها ۷ بازی؛ صعود لیونل مسی به صدر جدول برترین گلزنان MLS
  • دانیال 120 دقیقه با سرفه بازی کرد!
  • بازگشت سعید صادقی از بیماری