Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

ابراهیم شیخ، معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران در دیدار با علی امام، مدیرعامل مترو تهران ابراز امیدواری کرد با حمایت‌های رئیس و اعضای شورای‌شهر تهران شاهد افزایش اختصاص بودجه در این بخش باشیم تا خطوط مترو باسرعت بالایی تکمیل شود.

به‌گزارش تین‌نیوز به نقل از مهر، شیخ با تأکید به انجام اقدامات و فعالیت‌های  بزرگ و ارزشمند در توسعه متروی تهران، گفت: امیدواریم به همت دست‌اندرکاران مترو؛ مشکلات اصلی شهروندان درزمینهٔ ترافیک و آلودگی هوا برطرف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون توسعه منابع انسانی به‌ضرورت  تحقق ۳۰ درصدی افزایش جابه‌جایی شهروندان از مترو اشاره و بابیان این مطلب که این امر کاهش ترافیک و بهبود کیفیت هوای تهران را در پی دارد، گفت: اگر سایر بخش‌ها و ارگان‌ها در توسعه مترو همکاری‌های لازم را داشتند، شاهد توسعه هرچه بیشتر خطوط  بودیم.  

به گفته شیخ عملکرد  متروی تهران نه‌تنها نسبت به عملکرد سایر بخش‌های شهرداری تهران، بلکه نسبت به  سایر نهادها و ارگان‌ها در کشور بسیار خوب بوده است.  

او با اشاره به‌ضرورت توسعه کیفی و کمی حمل‌ونقل عمومی با اولویت مترو، تصریح کرد: شرکت مترو توانسته در جهت مأموریت‌های بنیادین و اصیل خود گام‌های اساسی بردارد.  

شیخ با تأکید براینکه طی سال‌های اخیر صنعت ساخت مترو بومی‌شده است، افزود: مترو تهران امروز قابل‌مقایسه با  متروی ترکیه، بوستون و همچنین بسیاری از شهرهای دنیا است.  

او درعین‌حال به کنترل  ازدحام، تراکم جمعیت و همچنین تأخیر در مسافرگیری اشاره و تصریح کرد: در کنار این مسائل؛ ایمنی خطوط و سیستم‌های تهویه هوا نیز بسیار حائز اهمیت است امیدوارم با حل چنین مسائل و مشکلاتی، حس خوبی را برای همه شهروندان تهران ایجاد کنیم.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: مترو تهران بودجه مترو علی امام ابراهیم شیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۷۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه روند رفع نواقص خط ۳ متروی تهران

در ادامه اقدامات مربوط به رفع نواقص خط ۳ متروی تهران، امسال نیز بخش دیگری از تأسیسات، دسترسی‌ها و ورودی‌های جدید این خط تکمیل و در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت تا کیفیت ارائه خدمات در ایستگاههای خط ۳ مترو ارتقاء یابد.

به گزارش ایسنا، مهندس آزاد اکبری مجری خط ۳ متروی تهران درباره برنامه‌های سال جاری جهت رفع حداکثری نواقص خط مذکور گفت: امسال هم مثل دو سال گذشته، سعی خواهیم داشت نقص‌های موجود در خط ۳ را به حداقل ممکن برسانیم و اگر منابع مالی لازم به موقع تأمین شود، اتفاق‌های خوبی رخ خواهد داد.

در این راستا با اولویت بندی صورت گرفته، قصد داریم ورودی دوم ایستگاه سهروردی و همچنین دسترسی دوم ایستگاه میرزای شیرازی را امسال راه اندازی کنیم. تکمیل و بهره‌برداری از سامانه تهویه RS ایستگاه شهید زین الدین به همراه هواساز ایستگاه هروی را نیز در دستور کار داریم و در صورت امکان، سیستم زهکش محدوده ایستگاه قدوسی را احداث خواهیم کرد.

بر اساس گزارش سایت شهر، مجری خط ۳ متروی تهران در ادامه صحبت‌های خود گفت: در دو سال اخیر، ۱۲ مورد از نواقص خط ۳ مترو برطرف شده است و اگر منابع مالی متناظر با کارهای باقی‌مانده این خط تأمین ‌شود، می‌توان تا سال ۱۴۰۴ کل نقص‌های موجود را برطرف کرد و پرونده آن را بست.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تکمیل ۳ پایانه مترو در سال ۱۴۰۳ | ۴ خط مترو تهران توسعه می یابند
  • تکمیل ۳ پایانه مترو در اولویت سال ۱۴۰۳ | ۴ خط مترو تهران توسعه می یابد
  • اختصاص بیشترین سهم قیر رایگان آذربایجان شرقی به اهر
  • ادامه روند رفع نواقص خط ۳ متروی تهران
  • سلبریتی های مترو سوار؛ هالیوودی هایی که ممکن است آن ها را در مترو ببینید (+عکس)
  • پرسپولیس قهرمان در تبریز؛ کریم باقری هم به تراکتور می‌رود؟
  • اختصاص ۸۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به حوزه راه و مسکن آذربایجان غربی
  • تکمیل متروی گلبهار به مشهد در اولویت قرار گرفت
  • پایان بررسی جداول بودجه 1403 در کمیسیون تلفیق مجلس/ حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • پایان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در تلفیق/ حقوق نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد