Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-06@08:07:21 GMT

سازمان غذا و دارو: شکایتی از مهناز افشار نکردیم

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۹۷۴۶۱

سازمان غذا و دارو: شکایتی از مهناز افشار نکردیم

رکنا: در پی احضار مهناز افشار بخاطر مداخله پزشکی و تبلیغ دارو برای معتادان، سخنگوی سازمان غذا و دارو گفت: این سازمان شکایتی از مهناز افشار نکرده است و احتمالا احضار خانم بازیگر از سوی دادستانی صورت گرفته است.

به گزارش رکنا، کیانوش جهانپور در این باره گفت: سازمان غذا و دارو از این بازیگر Actor شکایتی نکرده است اما انتقاد ما از رفتار و اظهاراتی بود که انجام شده و البته تنها محدود به این مورد خاص هم نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه به طور متعدد شاهد تبلیغات یا دامن زدن به مسایل پزشکی و سلامت از منظر غیر کارشناسی بوده ایم که لزوما با اهداف نظام سلامت سازگار نبوده اند.

وی با تاکید بر عدم شکایت سازمان غذا و دارو و وزارت بهداشت از این بازیگر، افزود: البته احتمالا دادستانی از منظر قانونی و به عنوان مدعی العموم به این موضوع ورود کرده است.

جهانپور ادامه داد: به افرادی‌که به نوعی ممکن است در جامعه اثرگذار باشند، اعم از شخصیت های فرهنگی، هنری، مذهبی و... که اکثرا با نیت مثبت و با هدف ارتقاء سلامت جامعه به مسایل حوزه سلامت ورود می‌کنند، تاکید می‌کنیم که اگر گفتار یا رفتارشان با اهداف نظام سلامت سازگار نبوده و درست نباشد، افکار عمومی را دچار سرگردانی کرده و سلامت مردم را با خطر مواجه می‌کنند.

سخنگوی سازمان غذا و دارو همچنین گفت: بعضا می بینیم که افراد تاثیرگذار مطالبی را در حوزه داروها، واکسن ها و... مطرح می‌کنند که ممکن است با شواهد و مستندات پزشکی و اهداف نظام سلامت همخوانی نداشته باشد. در این صورت نه تنها با سلامت جامعه هم راستا نیست، بلکه می‌تواند با اهداف نظام سلامت مغایر بوده و سلامت جامعه را دچار مشکل کند.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

احمدرضا دالوند درگذشت جزییات تجاوز مرد خاص به یک زن خاص در خیابان+عکس مردان خانه فساد 3 جوان را تیرباران کردند/حمام خون در آبادان در پیامک اشتباهی ناهید نام همایون به چشم می خورد / همسرم با مرد غریبه ارتباط پنهانی داشت مبلغ عیدی کارگران سال 97 مشخص شد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا افزایش حقوق کارکنان بازهم پلکانی است سقوط مرگبار زن جوان به دره به خاطر عکس سلفی! + عکس CNN افشا کرد : جلادها هنگام سلاخی خاشقجی موسیقی گوش می دادند ! جوان هیرمندی همسایه‌ 53 ساله اش و 3 پسرش را به گلوله بست 20 ساعت رفتار خشونت آمیز با زن ایرانی در فرودگاه تفلیس / ایران واکنش نشان داد اقدام زشت دزد شیطان صفت در اتاق یک نوجوان / او بدجوری کتک خورد+عکس جسد یک زن با صورت پوشیده چه رازی دارد! / در شوش رخ داد+عکس فاجعه در قلب تهران! / همه وحشت کردند! این سرباز فقیر نیازمند 10 میلیون تومان پول است تا به زندگی برگردد

منبع: رکنا

کلیدواژه: غذا بازیگر Actor پزشکی سلامت دارو سازمان غذا و دارو مهناز افشار پزشکی غذا عکس مرد ساعت کودک قتل زندگی تهران زن جوان زن دستگیر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۷۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده خاص کادر درمان

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از اختصاص ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت فوق‌العاده خاص کارکنان نظام سلامت در بودجه ۱۴۰۳ خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، داوود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در صفحه شخصی خود در فضای مجازی با تاکید بر ویژگی‌های ممتاز قانون بودجه 1403، نوشت: اعتبار مورد نیاز برای پرداخت فوق‌العاده خاص کارکنان خدوم نظام سلامت با رقم 10 هزار میلیارد تومان در بودجه امسال به تصویب رسید.

وی گفت: نگهداشت کادر درمان و ارتقای نظام سلامت یکی از مقوم‌های کلیدی سرمایه اجتماعی و از جمله اولویت‌های اصلی دولت است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سلامت آب‌های بسته بندی هیچ مشکلی ندارد/ به شایعات توجه نکنید
  • سلامت آب‌های بسته بندی هیچ مشکلی ندارند/ به شایعات توجه نکنید
  • (ویدئو) روایت مهناز افشار از شکست و سرخوردگی پس از مهاجرت
  • روایت مهناز افشار از شکست و سرخوردگی پس از مهاجرت (فیلم)
  • دروغ عجیب و شاخدار مهناز افشار در گفتگو با دویچه وله فارسی
  • اعتراف مهناز افشار درباره روزهای تلخ بعد از مهاجرتش | داغ بودم و نمی‌فهمیدم
  • حاکمیت نگاه ویژه‌ای در تأمین نیاز‌های حرفه‌ای ماماها داشته باشد
  • توزیع داروی افسردگی ترازدون پس از تایید سلامت محموله‌های وارداتی جهت رفع کمبود
  • خبر خوب رئیس سازمان برنامه و بودجه به کادر درمان کشور
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده خاص کادر درمان