Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@07:13:54 GMT

اولین کمپین شادی بیماران نادر برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۹۷۵۶۲

اولین کمپین شادی بیماران نادر برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، حمیدرضا ادراکی، در اولین کمپین شادی بیماران نادر، تدارک چنین برنامه هایی را برای افزایش روحیه جمعی و افزایش انگیزه در خانواده های  این بیماران نادر ضروری دانست و گفت: شعار «بیمار نادر تنها نیست» به این معنا است که بیماران نادر نیازمند توجه هستند نه ترحم و خانواده بنیاد بیماری های نادر ایران همیشه در کنار آنها خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم هنرمندان نادر با ارسال آثار خود به موسسه فرهنگی اکو توانایی های هنریشان را در کنار سایر شرکت کنندگان جشنواره صلح نقالان کوچک محک زدند.

سید علی جواد موسوی معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی ایران و دکتر محمد هادی ایازی معاونت اجتماعی وزارت بهداشت  نیز مهمان این کمپین شادی بودند.

اولین کمپین بنیاد بیماری های نادر ایران با شعار «بیمار نادر تنها نیست»، روز گذشته با حضور  خانواده های بیماران نادر و اجرای عمو فتیله ای ها و گروه استندآپ کمدی پرواز برگزار شد. 

در این کمپین ضمن تدارک برنامه های شاد برای بیماران نادر و خانواده های آنها، آثار هنری بیماران شامل: نقاشی، طراحی، داستان نویسی، شعر، زندگی نامه، اجرای موسیقی و  آثار دستی مانند: قالی بافی، گلیم بافی، عروسک سازی و…، در کنار آثار سایر شرکت کنندگان در جشنواره صلح نقالان کوچک در نمایشگاه اکو به نمایش در آمد.

خانواده بیماران سندرم رت، ایکتیوز، نوروفیبروماتوز، موکوپلی ساکاریدوز، پروانه ای، فنیل کتونوری، کوتاه قامتان، دیستروفی  و میاستنی گراویس در این کمپین حضور داشتند.

خانواده های بیماران نادر از اینکه چند ساعتی فارغ از تمام مشکلاتی که گربیان گیر بیماران نادر است در کنار یکدیگر احساس خوبی داشته اند ابراز خرسندی کردند و  تدارک برنامه های این چنینی  را باعث خوشحالی و افزایش انگیزه زندگی در بیماران نادر دانستند.

کد خبر 4481496 حبیب احسنی پور

منبع: مهر

کلیدواژه: بنیاد بیماریهای نادر بیماران نادر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۷۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی

به گزارش روابط عمومی دومین جایزه ملی جوانی جمعیت، به دلیل استقبال گروه‌های مردمی و استان‌های سراسر کشور، و با موافقت رییس ستاد ملی جمعیت مهلت ارسال در بخش‌های هفت گانه این جشنواره تمدید شد.

دومین جایزه ملی جوانی جمعیت به همت ستاد ملی جمعیت در بخش‌های خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد، دستگا‌های اجرایی، شرکت‌ها و موسسات خصوصی، مدیران و نخبگان اردیبهشت سال جاری با شعار سهم من از جوانی ایران برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت jameyat.ir مراجعه فرمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی ازدواج و خانواده

دیگر خبرها

  • انتقادات و توصیه‌های علی مطهری به روحانیون
  • تکریم خانواده شهدا کمک به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است
  • صحنه نادر و زیبای شادی یک جفت لک لک بعد از اولین تخم گذاری | ویدئو
  • یادواره ۵۲ شهید کارگر دامغان برگزار شد
  • ببینید/شادی جالب یک جفت لک‌لک‌ بعد از اولین تخم‌گذاری
  • سید محمد خاتمی: کشور در شرایط حساسی به سر می‌برد/ چشم امید ما برای عبور از بحران‌ها و گشودن افق‌ها به دانشگاه است/ اولین کار مجلس هفتم تثبیت قیمت‌ها بود و دیدیم که تورم روز به روز افزایش پیدا کرد
  • سید محمد خاتمی: کشور در شرایط حساسی به سر می‌برد/ چشم امید ما برای عبور از بحران‌ها و گشودن افق‌ها به نهاد دانشگاه و دانشگاهیان است/ اولین کار مجلس هفتم تثبیت قیمت‌ها بود و دیدیم که تورم روز به روز افزایش پیدا کرد
  • پویشی برای مبارزه با گرانی افسار گسیخته
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی
  • موزه نادر، خانه‌ای برای ادب‌ورزی/ مهمانی هر روز هفته با یار مهربان