Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهر ارومیه به عنوان پایتخت والیبال آسیا با هواداران بیشمار و پرشورش همیشه به عنوان یکی از ارکان والیبال ایران و حتی آسیا نامیده می شود.

شهری که با تعداد زیاد ملی پوشانش در تیم ملی،زمین های خاکی بیشمار والیبالش،تشویق های بی نظیر و بیمانند هواداران تیفوسی اش و فرزندانی که از دوران کودکی با توپ والیبال آشنا شده و بزرگ می شوند به شایستگی لقب شهر عاشقان والیبال را یدک می کشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از ویژگی های شهر ارومیه در تاریخ والیبالش،حضور دو تیم از این شهر در عرصه لیگ برتر می باشد به گونه ای که در سالهای ۸۴ و ۸۵ دیدارهای تیم های پگاه و آذرپیام با یکدیگر به عنوان دربی پایتخت والیبال آسیا هیجان و حساسیت ویژه ای را در شهر ارومیه ایجاد می کرد.

این دو تیم که در بالای جدول رده بندی قرار داشتند و با یکدیگر در کورس رقابت بودند تماشاگران مختص خود را به سالن کشانده و باعث بالا رفتن سطح لیگ برتر می شدند.

حال پس از ۱۳ سال دوباره دو تیم با نامهای شهرداری و دورنا از شهر ارومیه در لیگ برتر حاضر شده اند و قرار است چهارشنبه ۲۱ آذر با یکدیگر رودررو شوند.

متاسفانه وضعیت این دو تیم اصلا شایسته اعتبار والیبال ارومیه نبوده و در حال حاضر در ته جدول جا خوش کرده اند.

این دو تیم برای فرار از منطقه خطر پا به این دیدار خواهند گذاشت تا بتوانند از اعتبار تیم خود دفاع نمایند.

تیم شهرداری تلاش می نماید دومین پیروزی خود در لیگ ۹۷ را کسب نماید و دورنا نیز به دنبال کسب اولین پیروزی اش می باشد.

باید بنشینیم و ببینیم که آیا این دیدار به عنوان اولین دربی والیبال ارومیه پس از ۱۳ سال خواهد توانست به مانند دربی سالهای دور هواداران را به سالن کشانده و شورشوق ایجاد نماید یا به دور از هیاهو در محیطی آرام دو تیم به مصاف هم خواهند رفت.

نویسنده: مهیار نیک‌پور

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال تیم والیبال شهرداری ارومیه تیم والیبال دورنا ارومیه دربی ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۷۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه را در این خبر پیگیری کنید.

دیگر خبرها

  • قطعی برق در ارومیه
  • آیا عادی سازی روابط ریاض و تل آویو قریب الوقوع است؟
  • علی اصغر مجرد لیگ ملت‌های والیبال را از دست داد
  • حاج شیخ غلامرضا حسنی نماد هویت و تاریخ مجاهدات در شهر ارومیه است
  • ضرورت اهتمام شهرداری ارومیه برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر سالگرد ارتحال شیخ غلامرضا حسنی
  • ️شیخ غلامرضا حسنی نماد هویت و تاریخ مجاهدت در شهر ارومیه است
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه
  • پرسنل حجمی و شرکتی شهرداری ارومیه ساماندهی و تعیین تکلیف شوند
  • مشارکت شهروندان در مدیریت شهری موجب کاهش هزینه‌ها می‌شود
  • چلسی ۵-۰ وستهم: پیروزی در دومین دربی لندن ظرف سه روز