Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا؛ شانزدهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کشور تونس از اوایل این هفته در این کشور آغاز شده و تا اواخر هفته جاری نیز ادامه خواهد داشت.
براساس اعلام قبلی مسئولان مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، کشور تونس از یک تیم سه نفره شامل، قاری، حافظ و داور برای حضور در این مسابقات دعوت به عمل آورده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ادامه نیز «محمدحسن موحدی»، «محمدجواد مرادی» و «محمدحسین سعیدیان» به ترتیب به عنوان نماینده رشته قرائت تحقیق، نماینده رشته حفظ کل و داور به عنوان تیم اعزامی ایران معرفی شدند.
زمان اعزام طی روزهای گذشته مشخص و از تیم سه نفره نمایندگان ایران، تنها قاری ایرانی موفق به حضور در این رقابت‌ها شد.
حجت‌الاسلام والمسلمین علی مقنی، معاون مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا در مورد دلایل اعزام نشدن دو نماینده ایران به مسابقات تونس، گفت: نماینده رشته حفظ با توجه به اینکه طلبه هست، بحث خروج از کشور را باید از طریق حوزه علمیه و سامانه‌ای که آن مرکز دارد، پیگیری می‌کرد. آقای مرادی چند روز قبل از اعزام برای صدور ویزا و روادید به دفتر قم مراجعه کرد و به وی اعلام شد که سامانه صدور مجوز، چند روزی قطع است.
مقنی افزود: صبح روز بعد محمدجوادی مرادی به همراه نماینده مرکز، آقای سیدعلی حمیدی به سازمان وظیفه عمومی ناجا مراجعه کردند تا کار را به صورت حضوری پیگیری کنند. جواب آن مرکز نیز این بود که کارها باید از طریق سامانه پیگیری شود و با توجه به تفاهمی که بین حوزه‌های علمیه و نظام وظیفه وجود دارد، امکان انجام دادن کارها به صورت حضوری وجود ندارد.
معاون مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف افزود: روز بعد نماینده مرکز مجدد به قم مراجعه کرد تا کارها بار دیگر از طریق حوزه علمیه پیگیری شود که متأسفانه با وجود صادر شدن بلیت و و ویزا این مشکل برطرف نشد.
وی در ادامه در مورد اعزام نشدن «محمدحسین سعیدیان» نیز بیان کرد: سال قبل به دعوت خود برگزارکنندگان مسابقات، «محمدحسین سعیدیان» به عنوان داور معرفی شده بود، اما امسال که برگزاری مسابقات قطعی شد، اعلام کردند که وضعیت بودجه آنها مناسب نیست و لذا امکان حضور داور و استاد ایرانی وجود ندارد. حتی این بحث را مطرح کردیم که هزینه‌های اعزام استاد را پرداخت خواهیم کرد که باز هم موافقت نکردند.
مقنی با اشاره به اینکه مشکل اعزام استاد به مسابقات دیگر کشورها نیز وجود داشته و همیشه با این مشکل مواجه بوده‌ایم، گفت: کشورهای مختلف حتی مالزی نیز موافق اعزام «استاد راهنما» نیستند، با این وجود از طریق ارتباطاتی که از طریق مرکز با رئیس مسابقات و اساتید و واسطه‌ها صورت می‌گیرد، این مشکل را بعضاً برطرف می‌کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا مسابقات تونس حاشیه محمدحسین سعیدیان قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۷۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وب‌سایت‌هایی که برای هک اکانت تلگرام استفاده می‌شوند

کارشناسان مرکز Solar AURA که در زمینه امنیت اطلاعات تخصص دارد، نسبت به وجود وب سایت‌های مشکوکی که برای هک کردن حساب‌های تلگرام و سرقت داده‌های آن ها استفاده می‌شود، هشدار دادند.

کارشناسان این مرکز اعلام کردند که توانسته‌اند بیش از ۳۰۰ وب‌سایت مشکوک را که برای هک حساب‌های کاربران در تلگرام استفاده می‌شوند، کشف کنند و این سایت‌ها معمولاً برای آپلود تصاویر از طریق اینترنت استفاده می‌شوند.

به گفته کارشناسان، اکثر سایت‌های فوق در دسامبر سال گذشته ایجاد شده اند و شبیه به برخی از وب سایت‌های معروفی هستند که برای آپلود تصاویر استفاده می‌شوند و حاوی صد‌ها هزار تصویر مرتبط با موضوعات مختلف مانند انیمیشن، طبیعت، آشپزی و چیز‌های دیگر هستند.

به گفته متخصصان، آنچه در مورد سایت‌های فوق، خطرناک است این که داده‌ها یا تصاویر موجود در آن به نرم افزار‌های مخرب مرتبط می‌شوند به محض این که کاربر برای دیدن آن یا یافتن منبع اصلی آن بر روی آن کلیک کند، لینکی ظاهر می‌شود که او را به یک سایت کلاهبرداری تبدیل می‌کند و می‌توان از طریق اکانت تلگرام به آن دسترسی پیدا کرد. اگر کاربر کد امنیتی حساب را وارد کند، هکر‌ها می‌توانند به اطلاعات پروفایل موجود در آن دسترسی داشته باشند و حتی به تنظیمات بسته شدن حساب دسترسی پیدا کنند.

منبع: نووستی

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزشی جامع مدیریت امور قرآنی در یاسوج برگزار شد
  • ۴۳۰ حافظ یزدی در آزمون ملی اعطای مدرک تخصصی شرکت کردند
  • راه سعادت دنیا و آخرت انس با قرآن و مفاهیم واقعی دینی است
  • ۱۵ هزارکرمانی در طرح زندگی با آیه ها حافظ ۳۰ آیه‌ منتخب قرآن شدند
  • تمایل عربستان برای برقراری عمره پس از حج تمتع
  • سودان: چاد از طریق امارات به واکنش سریع کمک می‌کند
  • وب‌سایت‌هایی که برای هک اکانت تلگرام استفاده می‌شوند
  • ۱۱۴ حافظ در آزمون ارزیابی و اعطای مدرک آذربایجان‌غربی شرکت کردند
  • بزرگترین رویداد قرآنی کشور با حضور بیش از ۱۶۰۰ حافظ از خراسان رضوی برگزار شد
  • حضور ۱۵۴ حافظ قرآن کریم بوشهری در کسب مدرک تخصصی