Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیراز-ایرنا- رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان فسا گفت: 6 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار برای اجرای 6طرح پشتیبان قالی بافی در این شهرستان اختصاص یافته که موجب اشتغال بیش از 200 نفر خواهد شد.

مجید کشاورز، دوشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان داشت: از این میزان اعتبار، 2 میلیارد و 500 میلیون ریال آن پرداخت شده که اشتغال به کار بیش از 50 نفر را در پی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: تا پایان سال 97 نیز برای اجرای چهار طرح دیگر بیش از چهار میلیارد ریال پرداخت می شود که موجب اشتغال افزون بر 150 نفر خواهد شد.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان فسا با اشاره به حمایت دولت از هنر فرش بافی گفت: هر کدام از پشتیبانان تولید فرش که مایل به بهره مندی از این تسهیلات باشند، می‌توانند به این اداره مراجعه کنند و در این زمینه محدودیت اعتباری وجود ندارد.
کشاورز افزود: صنعت فرش بافی در این شهرستان به سبب خشکسالی‌های به وجود آمده دچار رکود شده اما با حمایت از این صنعت افزون بر توسعه این هنر می توان نقش بسزایی هم در اقتصاد خانواده‌ها ایفا کرد.
او اضافه کرد: طرح و نقوش استفاده شده در صنعت فرش دستباف شهرستان فسا برگرفته شده از ذهن و خیال بانوان هنرمند فسایی است.
به گفته کشاورز، هم اینک در این شهرستان، هفت هزار نفر در حوزه فرش و گلیم بافی اشتغال دارند که از این تعداد حدود سه هزار نفر آنها زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.
شهرستان فسا در فاصله 130کیلومتری جنوب شیراز قرار دارد.
9653 /6118

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد صنعت و معدن طرح هاي اشتغالزايي فسا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۷۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۴۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به خراسان‌جنوبی

استاندار خراسان‌جنوبی از اختصاص چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی و به نقل از روابط عمومی استانداری، جواد قناعت در حاشیه دیدار با سعید جغتایی رئیس امور طرح‌های کلان سازمان برنامه و بودجه کشور که به جهت پیگیری مطالبات سفر رئیس‌جمهور انجام گرفت، اظهار کرد: اختصاص مبلغ چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل منابع ملی به پروژه‌های مصوب سفر رئیس‌جمهور به استان خراسان‌جنوبی از مهمترین نتایج این دیدار بود.

وی افزود: در این جلسه ضمن ارائه گزارشی در خصوص روند اجرای پروژه‌های مربوط به مصوبات سفر در استان، تکمیل و تحقق صددرصدی آنها به عنوان یک مطالبه عمومی مطرح شد.

استاندار خراسان‌جنوبی با بیان اینکه در این جلسه بر ضرورت تسریع در روند تخصیص اعتبارات مربوط به مصوبات سفر رئیس‌جمهور تأکید شد، گفت: در این جلسه مقرر شد که مبلغ چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل منابع ملی در مرحله اول تخصیص‌های سال ۱۴۰۳ به استان خراسان‌جنوبی اختصاص پیدا کند.

کد خبر 747462

دیگر خبرها

  • اختصاص ۳۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • ۱۸ هزار میلیارد ریال برای اصلاح مسیل و شبکه آب و فاضلاب شهر ایلام اختصاص یافت
  • اختصاص ۱۸ هزار میلیارد ریال برای اصلاح مسیل و شبکه آب ایلام
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  • ایجاد ۳۰۰ هزار طرح اشتغالزایی در سال ۱۴۰۳/ سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایشی ندارد
  • اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند
  • اختصاص ۴۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به خراسان‌جنوبی
  • برگزاری جشنواره شکوفه‌های بادام در شهر دژ کرد شهرستان اقلید
  • ایجاد ۸۳۳ اشتغال خانگی با اعتبار ۹۴۰ هزار میلیون ریال
  • احداث چند شهرک صنعتی در باوی