Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-30@21:12:23 GMT

شبحی که به امباپه و مودریچ رأی داد!

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۹۸۰۰۶

شبحی که به امباپه و مودریچ رأی داد!

انتخاب لوکا مودریچ به عنوان بهترین بازیکن جهان در سال ۲۰۱۸ و بردن توپ طلای فرانس فوتبال توسط این ستاره کروات اتفاقی مهم در فوتبال دنیا بود که جنجال‌هایی نیز به همراه داشته و همچنان دارد.

به گزارش خبرورزشی، عده‌ای معتقد بودند مودریچ با وجود سال درخشانی که در رئال‌مادرید و تیم ملی کرواسی پشت‌سر گذاشت شایسته دریافت توپ طلا نبود، چون بازیکنان دیگری بودند که در زمینه گلزنی و دادن پاس گل بهتر از او عمل کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جدیدترین جنجالی که در مورد جایزه فرانس فوتبال ایجاد شده، به رأیی که از سوی نماینده جزایر قمر (مجمع الجزایری در اقیانوس هند) داده شده، مربوط می‌شود. گویا مشخص شده خبرنگاری که از سوی این مجمع‌الجزایر معرفی شده فردی به‌نام عبدو بوینا بوده که اصلاً چنین فردی وجود خارجی ندارد و از سوی دیگر رسانه‌ای که او از طرف آنجا معرفی شده نیز ۶ سال قبل تعطیل شده است!
یکی از عکاسان سابق رسانه «البلد قمر» فردی به نام طمیم عبدو است که در مصاحبه با رسانه‌های اسپانیایی گفته: «خیلی تعجب کردم که اسم روزنامه البلد قمر را در لیست فرانس فوتبال دیدم. من دقیقاً اتفاقی که برای این روزنامه رخ داده را می‌دانم: این روزنامه ۶ سال پیش بسته شد، ضمن اینکه در آن مجموعه اصلاً فردی به نام عبدو بوینا وجود نداشته.»
حالا رأی این شخص یعنی عبدو بوینا که رسانه‌ها از او به عنوان «شبح» در این انتخابات یاد می‌کنند مشخص شده است. انتخاب اول این شبح کیلیان امباپه بوده و سپس مودریچ، کریستیانو رونالدو، آزار و صلاح. این جنجال در شرایطی رخ داده که چند روز پیش، خبرنگاری از ترینیداد و توباگو به نام لاسانا لیبرد نیز مدعی شده بود که ترتیب آرای او در انتخاب بهترین‌ها از سوی فرانس فوتبال، دستکاری شده و چیزی که او رأی داده با آنچه منتشر شده مطابقت ندارد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: مودریج لوکا مودریچ فرانس فوتبال توپ طلای 2018

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۸۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه تاریخی که خواب را از امباپه گرفته‌اند

به گزارش "ورزش سه"، حالا که امباپه هفتمین قهرمانی لیگ یک دوران حرفه‌ای خود را برده (6 تای آنها به‌عنوان بازیکن PSG، پس از قهرمانی با موناکو در سال 2017)، سه تاریخ (البته سومی بسته به اتفاقات دو تاریخ دیگر دارد) سرنوشت‌ساز را قبل از پوشیدن پیراهن رئال مادرید پیش رو دارد.

اینکه چگونه امباپه در تاریخ پاری سن ژرمن به یاد خواهد ماند، به این تاریخ‌ها بستگی دارد. اگرچه او برای همیشه برای هواداران تیم پاریسی یک اسطوره خواهد بود، اما اینکه او بتواند ماموریت نیمه تمامش یعنی قهرمانی با پی اس جی در لیگ قهرمانان را به سرانجام برساند، می‌تواند نام او را ماندگارتر کند. عنوانی که در فرانسه فقط مارسی در 1993 کسب کرده و پاریس در سال 2020 به آن نزدیک شد ولی فینال را به بایرن باخت. 

امباپه 14 عنوان قهرمانی با پیراهن پاری سن ژرمن و یک جام جهانی و یک لیگ ملت‌ها با فرانسه به دست آورده است.

 سه تاریخی که سرنوشت امباپه را تعیین می‌کنند، اول و هفتم ژوئن (12 و 18 اردیبهشت) دو بازی رفت و برگشت برابر دورتموند و فینال احتمالی اول ژوئن (12 خرداد) خواهد بود. پاریس اگر از سد دورتموند بگذرد، در ومبلی فینال را برابر برنده بازی بایرن-رئال برگزار خواهد کرد و رویای امباپه وداع با پاریس با جام قهرمانی چمیونزلیگ است. به آن خواهد رسید؟

دیگر خبرها

  • خط و نشان رودیگر برای امباپه/ چه کسی گفته او به رئال می‌آید؟
  • گزارشی از آخرین تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن برای مصاف با نساجی با حضور اصحاب‌رسانه
  • انریکه بود که جلوی آشوب امباپه را گرفت
  • تعلیق یارانه دانشگاه «سیانس پو» پاریس پس از حمایت دانشجویان از فلسطین
  • نصیحت امباپه و دمبله به پدیده فوتبال فرانسه
  • آردا گولر: رئال مادرید گفت که من وارث لوکا مودریچ خواهم بود
  • جایزه فردی خوشحالم نمی کند/ قرارداد کادرفنی باید زودتر مشخص شود
  • روانشناسان نقش بسیار کلیدی در سلامت فردی و اجتماعی دارند
  • سه تاریخی که خواب را از امباپه گرفته‌اند
  • حضور ۲۵۰ جت نیمه سبک آموزشی در ایران/ هیچ جت شخصی مالکیت فردی ندارد