Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی گفت: به ما قول داده بودند در جلسه یکشنبه یا چهارشنبه هیئت دولت وضعیت استاندار خراسان رضوی مشخص شود اما هنوز مسئله محکم و متقنی از سوی وزارت کشور به مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی ارائه نشده است.

به گزارش قدس آنلاین، حمید بنایی در  گفت‌وگو با خبرنگاران در مشهدمقدس در مورد آخرین وضعیت انتخاب استاندار خراسان‌رضوی اظهار داشت: پس از ابلاغ قانون منع به کارگیری بازنشستگان، جلسات متعددی با افرادی مانند آقای واعظی؛ رئیس دفتر رئیس‌جمهور و شخص وزیر کشور و آقای امیری معاون پارلمانی رئیس‌جمهور و همچنین معاون پارلمانی وزیر کشور داشتیم و درخواست ما این بود که در انتخاب استاندار خراسان‌رضوی به دلیل شرایط خاص این استان تسریع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی بیان کرد: این استان مشکلات خاصی دارد و باید فردی در استان حضور یابد که استان را بشناسد و البته بومی و غیربومی بودنش مهم نیست و از وزارت کشور نیز خواستیم از همه افراد و گروه‌ها برای انتخاب استاندار خراسان‌رضوی مشورت گرفته شود تا فردی جامع‌الاطراف و مورد رضایت تمامی گروه‌ها در استان حضور یابد.

 بنایی خاطرنشان کرد: آخرین فردی که برای استانداری خراسان‌رضوی مطرح شد آقای رزم‌حسینی بود و آقای همتی که در حال حاضر استاندار هرمزگان هستند برای استان مدنظر نیستند؛ برداشت ما این بود که شاید آقای رزم‌حسینی قبول نکنند اما ایشان در تماسی که با بنده داشتند عنوان کردند با افتخار به خراسان‌رضوی و مشهدالرضا(ع) می‌آیم؛ از دوستان کرمان نیز سئوال کردیم و عنوان شد ایشان ظرفیت بالایی دارند و ظرفیت‌ها و مزیت‌های استان را نیز برای ایشان عنوان کردیم.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی بیان کرد: بودجه خراسان رضوی با وجودی که هشت درصد جمعیت کشور را دارد، سه درصد است و انتظار داریم استاندار آینده بتواند لابی بیشتری کند؛ زیرا بسیاری از مصوبات سفرها به استان انجام نمی‌شود و بودجه زیارت و آبرسانی و حاشیه شهر مشهد معطل مانده و باید بحث انتقال آب از دریای عمان را جدی گرفت. استان مشکلات زیادی دارد و این مسائل را به آقای رزم حسینی منتقل کردیم.

بنایی ادامه داد: عنوان شده بود ایشان تمایلی برای حضور در خراسان‌رضوی ندارند اما خودشان این مسئله را تکذیب کردند. همچنین آقای میرزایی که در حال حاضر سرپرست استانداری خراسان‌رضوی نیز هستند مطرح بوده اما هنوز جمع‌بندی نهایی صورت نگرفته است.

وی گفت: به ما قول داده بودند در جلسه یکشنبه یا چهارشنبه هیئت دولت وضعیت استاندار خراسان رضوی مشخص شود اما هنوز مسئله محکم و متقنی از سوی وزارت کشور به مجمع نمایندگان خراسان رضوی ارائه نشده است.

در همین حال عبدالله حاتمیان، نماینده درگز در مجلس شورای اسلامی نیز در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار داشته است: قربان میرزایی  سرپرست فعلی استانداری خراسان رضوی  جدی ترین گزینه برای استانداری خراسان رضوی است.

 منبع: تسنیم
 پایان پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: استاندار خراسان رضوی مشهد مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۸۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار برای تجلیل و تکریم معلمان

به گزارش خبرگزاری مهر، یعقوبعلی نظری در نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش استان که در محل استانداری برگزار شد، با اشاره به روز بزرگداشت معلم و گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری اظهار کرد: بسیاری از ناهنجاری‌ها و معضلات اجتماعی با محوریت آموزش و پرورش و مدارس در نقاط مختلف می‌تواند برطرف شود.

استاندار خراسان رضوی گفت: در شهر مناطقی وجود دارد که دچار فقر فرهنگی هستند و می‌توان با استفاده از ظرفیت مدرسه و مسجد برای ساماندهی آن‌ها فکری کرد.

وی بیان کرد: یکی از شاخص‌ها در ارزیابی مدارس و معلمان موفق می‌تواند این باشد که یک مدرسه یا معلم چقدر توانسته در حل معضلات اجتماعی محله و خانواده دانش‌آموزان مؤثر باشد.

نظری متذکر شد: مولدسازی ظرفیت مناسبی است که در حوزه‌های مختلف از جمله توسعه فضاهای آموزشی می‌توان از آن بهره برد. در همین راستا پنج بسته مولدسازی به ارزش ۲۰ همت به شورای عالی مولدسازی رفته است.

استاندار خراسان رضوی همچنین بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار را برای تجلیل و تکریم معلمان خواستار شد و آمادگی مدیریت استان را برای کمک به مسأله مسکن فرهنگیان به عنوان یک اولویت اعلام کرد.

کد خبر 6088337

دیگر خبرها

  • معاون رئیس‌جمهور: ۵۰۰ هزار خانه تحویل متقاضیان شد
  • احیای بیش از ۳۰۰ کارخانه از ابتدای دولت در خراسان رضوی
  • طی دو سال گذشته، ۳۰۸ کارخانه در خراسان رضوی احیا شده است
  • ضرب‌الاجل استاندار لرستان برای تعیین‌تکلیف برج‌های خرم‌آباد
  • وضعیت «برج‌های دوقلو» در خرم‌آباد هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شود
  • وضعیت «برج‌های دوقلو» خرم‌آباد هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شود
  • لزوم بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار برای تجلیل و تکریم معلمان
  • ۱۹ هزار تن کالا از پاکستان به استان خراسان رضوی وارد شد
  • مردم و تشکل‌های اجتماعی از «طرح نور» حمایت و پشتیبانی کرده‌اند
  • تاکید معاون استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی مرکز ملی داده‌های زیارت