Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جوزه هنری کهگیلویه وبویراحمدگفت:فیلم کوتاه مستند جوکر از تولیدات حوزه هنری این مرکز در روز سه شنبه ۲۰ آذرماه در سینما پردیس چارسو اکران می‌شود. ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش روابط خبرگزاری تسنیم از یاسوج، شریف اسلامی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فیلم مستند "جوکر" به کارگردانی سجاد ایمانی و از تولیدات حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد در دوازدهمین جشنواره بین المللی فیلم مستند ایران(سینما حقیقت)پ ذیرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این فیلم در لیست اکران فیلم‌های جشنواره بین المللی فیلم مستند ایران قرار گرفت، ادامه داد: روز سه شنبه 20آذر ساعت 14 در پردیس سینمایی چار سو بر روی پرده می‌رود.

مشهد| فیلم سینمایی «مدیترانه» در راه جشنواره فیلم فجرجشنواره فیلم 110 ثانیه‌ای پلیس در کرمانشاه برگزار می‌شود‌جشنواره فیلم مقاومت برگ برنده‌ای در کارنامه ارزشی و مقاومتی اصفهان

رئیس حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد ابراز کرد: این فیلم آبان‌ماه گذشته در سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران موفق به کسب تندیس بهترین کارگردانی در بخش مستند شد.

اسلامی تصریح کرد: فیلم جوکر مستند 30 دقیقه‌ای با موضوع اجتماعی بوده که به نقد مسائل روز اجتماعی در قالب یک داستان پر از التهاب می‌پردازد و روایت از سرخوردگی و بیچارگی فردی است که همه چیزش را به خاطر یک اتفاق هولناک از دست داد.

به گزارش تسنیم، دوازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» یکشنبه 11 آذر ماه آغاز به کار کرد و تا 25 آذرماه 97 به دبیری سید محمد مهدی طباطبایی‌نژاد در پردیس سینمایی چارسو به کار خود ادامه می‌دهد.

انتهای پیام/ن

R41452/P1361/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۸۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران طی حکمی «حمید طالبی» را به‌عنوان سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، متن حکم مجید چگنی برای سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد به شرح زیر است:

همچنین به پاس زحمات ریحان بهادر در دوره تصدی این سمت از ‌وی قدردانی شده است.

دیگر خبرها

  • ایساتیس پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه
  • راهیابی هنرمندان کهگیلویه و بویراحمدی به جشنواره تئاتر مسجد
  • انتصاب سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد
  • انتشار فراخوان بخش ویژه «کتاب و سینما» جشنواره فیلم کوتاه تهران
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوثر منتشر شد
  • انتشار فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر»
  • راهیابی فیلم کوتاه مدرسه آنالوگ به جشنواره بین‌المللی رشد
  • «مست عشق» ، زمانی برای مستی سالن های سینما / روایت مولانا و شمس ، پدیده ای فراتر از اکران
  • محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا (ع) می‌سازد
  • به روز کردن صندلی‌های پردیس سینما بهمن سنندج با اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی