Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مدير عامل سازمان منطقه آزاد کيش گفت: براي رسيدن به رشد و توسعه پايدار جزيره کيش از تمامي ظرفيت‌ها و شوراهاي مشورتي کمک مي گيريم.
به گزارش روابط عمومي و امور بين‌ الملل سازمان منطقه آزاد كيش، دکتر غلامحسين مظفري صبح روز دوشنبه 19 آذر ماه جاري در ديدار با اعضاي شوراي شهر کيش از تشکيل اتاق فکر براي برنامه‌ريزي بهتر و ساماندهي امور خبرداد و افزود: در جهت رسيدن به رشد و توسعه پايدار در جزيره کيش از تمامي ظرفيت‌ها و مشورت همگان بهره مي گيريم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با اشاره به نقش بي بديل شوراهاي شهر در رفع مشکلات و حل مسائل جوامع شهري گفت‌: باور و اعتقاد من اين است که شوراي شهر مي‌تواند کمک و ياور سازمان منطقه آزاد کيش در پيگيري خواسته‌ها و مطالبات مردم باشد.
مدير عامل سازمان منطقه آزاد کيش با بيان اينکه اعضاي شوراي شهر کاري پر مسئوليت و خطير برعهده دارند تصريح کرد: براي دستيابي به توسعه و پيشرفت در جزيره کيش علاوه بر مشورت با متخصصان داخلي، بايد از تخصص و تجربه مشاوران بين المللي نيز استفاده کرد.
دکتر مظفري با اشاره به اينکه براي رسيدن به توسعه بايد به دنبال مزيت باشيم يادآور شد: براي ارتقاء سطح کسب و کار در جزيره کيش بايد به سمت فعاليت و بهره گيري از صنايع و علوم نوين ، دانش بنيان و فعاليت استارتاپ‌ها برويم.
وي در بخش ديگري از سخنان خود درخصوص پرديس دانشگاه‌ها در جزيره کيش تصريح کرد: اين دانشگاه‌ها بايد به دنبال بين‌المللي شدن واقعي باشند تا بتوانند در جذب هرچه بيشتر دانشجويان خارجي موفق عمل کنند.
مدير عامل جديد سازمان منطقه آزاد کيش همچنين برنامه‌ريزي براي شکل‌دهي نهادهاي مالي توانمند و قدرتمند در جزيره کيش را از جمله برنامه‌هاي آينده اين سازمان عنوان کرد و گفت:‌ اگر به دنبال توسعه و پيشرفت منطقي و علمي جزيره کيش هستيم بايد به دنبال نهادهاي مالي قدرتمند بود.
دکتر مظفري در خاتمه سخنان خود ضمن تقدير و تشکر از اعضاي شوراي شهر، بر ضرورت برگزاري جلسات منظم و دائمي بين اين شورا و مسئولان سازمان منطقه آزاد کيش تأکيد کرد و گفت: شوراي شهر کيش به منظور پيشبرد امور و مسائل شهري جزيره کيش پيشنهادات و نظرات خود را به ما منتقل کند.
ياد آور مي‌شود در اين جلسه شرفي رئيس شوراي شهر کيش و ديگر اعضاي اين شورا ضمن تبريک انتصاب مدير عامل جديد سازمان منطقه آزاد کيش، گزارش کوتاهي از فعاليت 16 ماه گذشته را به اطلاع دکتر مظفري رساندند.
در اين جلسه اعضاي شوراي شهر درخصوص وضعيت کمپ معمار، بازار ماهي، آموزش و پرورش، گردشگري و حمل و نقل و ديگر موضوعات و مسائل جزيره کيش گزارشي مطرح کردند.
عبدالنبي شرفي، بدريه بحريني، ايرج شرف زاده، محمد طاهري و محمد جاسم‌پور از اعضاي پنجمين دوره شوراي شهر کيش هستند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۸۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی بخش «آنژیوگرافی» برای نخستین بار در منطقه آزاد اروند

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند، دکتر سید مهدی موسوی مدیر بهداشت و سلامت این سازمان، بیان کرد: سازمان منطقه آزاد اروند خدمت دیگری را در حوزه درمان و سلامت جامعه اروندنشین صورت داد.

وی افزود: بر اساس نیازسنجی صورت گرفته و نظر به مراجعه شهروندان برای انجام مراحل آنژیوگرافی به مرکز استان و دیگر استان‌های همجوار، سازمان منطقه آزاد اروند اقداماتی را در راستای مرتفع ساختن نیاز جامعه هدف صورت داد.

مدیر بهداشت و سلامت سازمان منطقه آزاد اروند، تصریح کرد: بر همین اساس و با همفکری و همکاری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهرستان آبادان، نخستین دستگاه آنژیوگرافی توسط سازمان منطقه آزاد اروند خریداری و در بیمارستان آیت‌الله طالقانی راه‌اندازی شد.
موسوی یادآور شد: این دستگاه امروز با حضور کارشناسان معاونت‌های فرهنگی،اجتماعی و گردشگری و توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد اروند راه‌اندازی شد.
وی خاطرنشان کرد: مراحل و چگونگی خدمات‌دهی بخش آنژیوگرافی بیمارستان آیت‌الله طالقانی، از طریق درگاه‌‌های رسمی دانشگاه علوم پزشکی آبادان به عموم شهروندان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • اعضای شورای فناوری پارک علوم و فناوری‌های نرم منصوب شدند
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته نظارتی منطقه ۵ اصفهان در ۱۴۰۳
  • دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس خواهان آتش‌بس فوری و پایدار در غزه شد
  • ضرب‌الاجل منطقه آزاد قشم برای ثبت انبارهای کالا
  • بازدید دبیر شورای‌ عالی مناطق آزاد کشور ازغرفه منطقه آزاد اروند در نمایشگاه ایران اکسپو ۱۴۰۳
  • منطقه آزاد اروند و ارس بعنوان مناطق برتر انتخاب شدند
  • عملیات دیسپاچینگ جزیره قشم را حذف کنید
  • ضرر ۴۰ میلیاردی صنایع قشم به دلیل قطعی برق
  • راه اندازی بخش «آنژیوگرافی» برای نخستین بار در منطقه آزاد اروند
  • کسب رتبه برتر منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در بین مناطق ویژه اقتصادی کشور