Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، خسرو ارتقایی در رادیو البرز گفت: در هفته اخیر چندین جلسه جهت بررسی مشکلات بیمارستان امام خمینی(ره) با حضور سرپرست استانداری و نمایندگان مجلس شورای اسلامی و نهادهای ذی‌ربط برگزار شده است.

وی برخی مشکل این بیمارستان را ناشی از دولتی شدن تعرفه‌ها عنوان کرد و گفت: از ابتدای سال 97 تعرفه بیمارستان امام خمینی (ره) 100 درصد دولتی شده در حالی که مانند سایر بیمارستان‌های دولتی نمی‌تواند از بودجه دولتی استفاده کند چون زیر نظر سازمان همیاری شهرداری‌های استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دولتی شدن نرخ تعرفه‌های بیمارستان، عامل کاهش درآمد و بروز مشکلات است.

وی با بیان اینکه پرداختی‌های کارکنان و پرسنل بیمارستان امام خمینی در 7 ماه اخیر به تاخیر افتاده که علت آن کمبود نقدینگی بوده است،  اظهار داشت: طی هفته‌های آینده این پرداختی‌ها انجام می‌شود که اولویت نخست ما حقوق‌های عقب مانده پرسنل بیمارستان‌ است.

وی افزود: مقرر شد در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان تامین مالی را از طریق بودجه شهرداری‌های کرج و فردیس تامین کنند تا بیمارستان بتواند از این بحران مالی عبور کند.

وی افزود: این شهرداری‌ها می توانند  با تصویب در شورای شهر بخشی از حق عضویتشان در سازمان همیاری‌های شهرداری‌ها را پرداخت کنند تا برنامه تامین مالی بیمارستان امام خمینی (ره) از این طریق عملیاتی شود.

معاون استاندار در پاسخ به اینکه آیا واگذاری بیمارستان می‌تواند مشکلات موجود را حل کند، افزود: بله مشکلات مالی بیمارستان با واگذاری حل خواهد شد؛ دیروز هم جلسه‌ای برای بررسی موضوع واگذاری با دانشگاه علوم پزشکی و سازمان همیاری‌ها و بنیاد شهید  برگزار شد و مقرر شد ابتدا مشکلات معوقه بیمارستان حل شود.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۸۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۳۰ درصدی پرونده‌های معوق قضایی استان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • لزوم سرعت بخشی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد
  • به حقوق قشر کارگر توجه شود
  • چرا کسی پاسخگوی عدم پرداخت حقوق کارگران شهرداری نیست
  • مطالبات دولتی شهرداری قم پرداخت نشد
  • کاهش ۳۰ درصدی پرونده‌های معوق قضایی استان
  • افتتاح بخش بیماران نیازمند به مراقبت‌های خاص در همدان
  • پرداخت بخشی از وام ودیعه مسکن به متقاضیان
  • مرکز دولتی درمان سوءمصرف مواد بیمارستان امام حسین (ع) افتتاح شد
  • اتیسم؛ حرکت به سوی شکوفایی
  • پروژه «خانه شهر» تاریخچه و گذشته تهران را به تصویر می‌کشد/ احیای بافت میدان امام‌خمینی