Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، مرتضی ضامنی مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور گفت: پیش از این، توزیع مرحله نخست لاستیک تاکسی ها با 30 هزار حلقه از ماه گذشته در 10 شهر کشور آغاز شده بود و در مرحله دوم اولویت با شهرهایی است که توزیع مرحله نخست شامل آنها نبوده است و اعلام نیاز کرده اند.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط موجود و تفاوت زیاد قیمت اقلام مصرفی خودرو در بازار، تحویل این اقلام به صورت مستقیم به تاکسیرانان به عنوان یک مطالبه به حق و جدی در دستور کار اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضامنی اضافه کرد: تدابیری اتخاذ شده که هیچ راننده تاکسی دغدغه تهیه لاستیک خودرو را نداشته باشد، اما این امر منوط به این است که سازمان های تاکسیرانی شهرهای آنها اعلام نیاز کنند.

وی خاطرنشان کرد: لاستیک تاکسی ها با نرخ مصوب کارخانه و 30 تا 40 درصد زیر قیمت بازار در اختیار رانندگان تاکسی قرار خواهد گرفت.

ضامنی ادامه داد: همچنین به منظور حمایت از رانندگان تاکسی و تامین کالاهای مورد نیاز آنها با نرخ مصوب، توزیع روغن خودرو نیز در دستور کار است و به این منظور برای تهیه روغن به شهرهای کشور فراخوان داده ایم که اعلام نیاز کنند.

وی افزود: در گام بعدی توزیع اقلام مورد نیاز تاکسی ها مواردی مانند تهیه لنت ترمز که با قیمت بازار اختلاف دارند نیز در نظر گرفته خواهد شد و به صورت مستقیم این اقلام به رانندگان تاکسی توزیع می شود.

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور گفت: تمام اقلام در نظر گرفته شده برای توزیع بین رانندگان تاکسی از تولیدات داخلی است، مگر اینکه مشابه کالای تولیدی داخلی نداشته باشد، در آن صورت توزیع کالای خارجی خواهیم داشت.

وی درباره ارائه خدمات دیگر به رانندگان تاکسی نیز تصریح کرد: تاکنون بیمه تکمیلی برای رانندگان تاکسی لحاظ نشده است و در حال پیگیری هستیم که این اتفاق انجام شود و این اقدام می تواند گام موثری در حمایت از رانندگان تاکسی باشد.

ضامنی اعلام کرد: به منظور تامین رفاه بیشتر برای رانندگان تاکسی در حوزه ورزش، اولین دوره مسابقات فوتسال کارکنان و رانندگان تاکسی در دهه فجر که موجب افزایش نشاط و امید آنها خواهد شد نیز برگزار می شود.

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور گفت: در همایشی که در 26 آذر به مناسبت روز ملی حمل و نقل برگزار می شود از رانندگان برتر در حوزه تاکسیرانی و حوزه های دیگر حمل و نقل عمومی قدردانی می شود.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۸۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع اقلام اساسی بین ۱۳۴ خانوار آسیب دیده در امامزاده ابراهیم

کمیل پرناک در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس آخرین آمار تا پایان روز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه اقلام معیشتی برای ۱۳۴ خانوار حادثه دیده آتش‌سوزی روستای امام زاده ابراهیم (ع) شهرستان شفت ارسال شده است.

وی افزود: این اقلام شامل ۵۸۰ تخته پتو، ۱۴۰ تخته موکت، ۱۶۰ کیلو نایلون، ۱۵۰ بسته غذایی ۷۲ ساعته، ۵۰۰ قوطی کنسرو ماهی و ۱۲۰ شعله چراغ والور است که با توجه به شرایط آنان ورفع نیازهای اولیه این جمعیت توزیع شده است.

وی بیان کرد: توزیع اقدام زیستی مورد نیاز بین خانواده‌های حادثه دیده از حریق روستای امام زاده ابراهیم شفت ادامه دارد و به خانوارهای جامانده با تأیید فرمانداری این شهرستان ارائه می‌شود.

پرناک با بیان اینکه علاوه بر توزیع اقلام زیستی آب معدنی، غذای گرم، بیسکویت و نان نیز بین این خانوارها توزیع شده‌است، افزود: ۲ اردوگاه اسکان اضطراری از جمله حسینه امام‌زاده به ظرفیت ۸۰ نفر و در مهمانسرای فرمانداری شفت به ظرفیت ۶۰ نفرو استفاده از مهمانسراهای روستای امام زاده ابراهیم در مجموع به ظرفیت ۲۰۰ نفر آماده شد که تاکنون حدود ۸۰ نفر از خدمات اسکان اضطراری بهره‌مند شدند.

وی بیان کرد: سه تیم امدادی در لحظات نخست حریق در منطقه حاضر شده و ضمن کنترل ۱۰ مورد فشار خون، حمایت‌های روانی را انجام دادند و از صبح حادثه (پنجشنبه گذشته) ۶۰ نفر در قالب ۱۲ تیم امدادی و عملیاتی پنج نفره با ۱۰ خودروی امدادی، ۲ خودروی کامیونت و یک دستگاه مینی بوس برای فراهم کردن اماکن اسکان اضطراری از شهرستان شفت، فومن و رشت حضور یافتند.

کد خبر 6096876

دیگر خبرها

  • توزیع روزانه قارچ در سطح کشور به ۸۰۰ تن رسید
  • شکایت ده‌ها هزار راننده تاکسی از اوبر در نقاط مختلف جهان
  • کرایه تاکسی در اهواز ۳۵ درصد گرانتر شد
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رایگان در همدان
  • توزیع اقلام اساسی بین ۱۳۴ خانوار آسیب دیده در امامزاده ابراهیم
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رايگان در همدان
  • امدادرسانی به ۱۹ شهرستان درگیر با آبگرفتگی در فارس
  • دریچه‌های فاضلاب خیابان ادهم اهواز و دردسر‌های آن برای رانندگان به روایت فیلم
  • نارضایتی برخی از تاکسی داران از درخواست معاینه فنی برای خودروی فرسوده هنگام تعویض