Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی پروین پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین شرایط تیم پرسپولیس گفت: تیم پرسپولیس این روز‌ها خیلی خوب بازی می‌کند از جمله بازی روز گذشته مقابل سپاهان که با کیفیت بازی کردند، هر چند که تیم سپاهان هم خیلی خوب بود، اما حق شاگردان برانکو بود که برنده شوند، البته نتیجه تساوی هم عادلانه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: شرایط شاگردان برانکو روز به روز دارد بهتر می‌شود و خوشبختانه از نیم فصل دوم هم می‌توانند با اضافه شدن بازیکنان جدید شرایط بهتری نسبت به نیم فصل نخست پیدا کنند.

پروین درباره اینکه آیا پنالتی گرفته شده برای پرسپولیس درست بود یا خیر، گفت: قبل از برخورد توپ به دست بازیکن سپاهان، گادوین منشا روی مدافع سپاهان مرتکب خطا شد.

کارشناس فوتبال در مورد اینکه آیا موافق بازگشت طارمی و احمدزاده به پرسپولیس هست یا خیر، گفت: این مسئله بستگی به نظر مسئولان باشگاه پرسپولیس دارد. اگر طارمی به تیم پرسپولیس بازگردد خیلی خوب است، اما دلیلی ندارد که سایر بازیکنان جدا شده بخواهند به تیم بازگردند.

پروین درباره اینکه هنوز اتفاق خاصی برای آشتی بین برانکو و کی روش رخ نداده است، گفت: مسئولان به حرف من گوش ندادند. به نظرم هیچ کسی جزء سلطانی فر، صالحی امیری و مهدی تاج نمی‌تواند کی روش و برانکو را آشتی دهد. اگر اختلافات بین سرمربی تیم ملی و برانکو ادامه داشته باشد تنها باعث می‌شود فوتبال ملی آسیب ببیند.

بیشتر بخوانید:

پروین:به مجلس رفتم تا موضوع لغو حبس ابد اکبریان را پیگیری کنم/دود دعوای کی روش و برانکو به چشم فوتبال می رود

پایان اعتصاب پرسپولیسی ها/ نرم دوی و فوتبال درون تیمی سرخ پوشان

انتهای پیام/

اظهارات پروین درباره شرایط این روزهای تیم پرسپولیس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۸۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی بدون گل پرسپولیس و سپاهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان عصر امروز چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_در چارچوب هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان این دیدار به تساوی انجامید.

دیگر خبرها

  • روایت تازه از پنالتی جنجالی رضاییان - طارمی
  • چند خطی برای اتفاقات پرسپولیس و سپاهان؛ ما را به خیر امیدی نیست، شر مرسان!
  • فیلم هندی در پایان پرسپولیس - سپاهان (عکس)
  • امیری: اختلاف یک امتیاز چیزی نیست/ سپاهان بازی را کسل‌کننده کرد
  • تساوی بدون گل پرسپولیس و سپاهان
  • دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان
  • گزارش‌زنده؛ پرسپولیس ۰ - سپاهان ۰
  • استقبال پرشور هواداران پرسپولیس و سپاهان از الکلاسیکو ایران +فیلم
  • هواداران سپاهان با شعارهای طلایی در ورزشگاه آزادی +فیلم
  • عکس| کری شاعرانه سپاهان برای پرسپولیس!