Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-30@02:48:49 GMT

طیبی: هدفم فراتر از آسیا است

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۹۹۳۴۸

طیبی: هدفم فراتر از آسیا است

هدف بنده همانطور که سال گذشته نیز اعلام کردم فراتر از مرد سال آسیاست و بسیار امیدوارم که به هدفم برسم.

قدس آنلاین - حمیدرضا خداشناس :حسین طیبی ستاره مشهدی تیم ملی فوتسال کشورمان است که سالیان سال لباس مقدس تیم ملی را بر تن دارد و افتخارات زیادی نیز در این کسوت بدست آورده است. وی فوتسال را از دوران نوجوانی و باشگاه علم و ادب مشهد آغاز کرد و ظرف مدت کوتاهی مراحل پیشرفت را گذراند به طوری که در سن ۱۸ سالگی توانست لباس تیم ملی را بر تن کند و تاکنون نیز یکی از ارکان مهم تیم ملی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
آقای گل جام ملت‌های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۸ که سابقه سه بار نامزد بهترین بازیکن سال آسیا را دارد پس از جام جهانی مورد توجه غیرت قزاقستان، قهرمان اروپا قرار گرفت و همراه این تیم توانست قهرمان لیگ قزاقستان و همچنین سومی جام باشگاه‌های اروپا را بدست آورد. ملی پوش فوتسال کشورمان که تنها لژیونر ملی پوش ایرانی شاغل در فوتسال اروپا است و در سال ۲۰۱۷ پنجمین بازیکن برتر جهان شد، در فصل اخیر به همراه تیم غیرت به‌عنوان قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی قزاقستان رسید و در هر دو رقابت‌های لیگ و حذفی این کشور عنوان آقای گلی را به دست آورد. طیبی که اکنون هم همراه غیرت قزاقستان به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد و به تنها بازیکن ایرانی تبدیل شد که به این مهم می‌رسد، به همراه تیم باشگاهی خود در ارمنکو کاپ ۲۰۱۸ روسیه که یکی از معتبرترین رقابت‌های فوتسال باشگاهی دنیاست، به قهرمانی و همچنین آقای گلی دست یافت.  بازیکن مشهدی تیم ملی فوتسال کشورمان که روزگار خوبی را در اروپا سپری می کند عصر امروز نیز بار دیگر و در دومین سال پیاپی نامزد بهترین بازیکن جهان شد و این در حالی است که وی سال گذشته با وجود قرار گرفتن در بین کاندیداهای بهترین بازیکن آسیا به این عنوان دست نیافت و امسال در عیت ناباوری اسمش در فهرست نامزدها حتی قرار نگرفت و این جای س

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: فوتسال لیگ برتر فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۹۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران در سید اول جام جهانی فوتسال

مسابقات جام جهانی فوتسال در شهریور ماه در ازبکستان انجام خواهد شد و با پیروزی تیم افغانستان در آخرین بازی خود مقابل قزاقستان، تکلیف بیست و چهار تیم صعود کننده به این رقابت‌ها مشخص شد. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ تیم ایران که امروز دیدار فینال را با تایلند برگزار خواهد کرد در سید یک این رقابت‌ها قرار دارد. سیدبندی قرعه‌کشی جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان نیز به شرح زیر است:

سید یک: ازبکستان- برزیل- اسپانیا - آرژانتین - پرتغال و ایران

سید دو: قزاقستان - پاراگوئه - اوکراین - مراکش - تایلند و پاناما

سید سه: کاستاریکا - گواتمالا - ونزوئلا - نیوزیلند - کوبا و لیبی

سید چهار: افغانستان - آنگولا - کرواسی - فرانسه - هلند و تاجیکستان

قرعه‌کشی جام جهانی ۶ خردادماه در شهر سمرقند ازبکستان برگزار خواهد شد و آغاز مسابقات نیز از شهریورماه خواهد بود

دیگر خبرها

  • آقاپور: با طیبی تیم را در فینال جهان می‌بینم
  • احمدعباسی: برای سختی‌هایی که کشیدم گریه کردم
  • احمدعباسی: بزرگ‌ترین رؤیایم بازی در فینال جام جهانی فوتسال است
  • احمدعباسی: نمی‌دانم پاداش‌مان چیست ولی قول آینده را دادند
  • قالیباف: توانمندی قهرمانان ما فراتر از قاره پهناور آسیا است
  • احمد عباسی آقای گل و بهترین بازیکن شد؛ محمدی بهترین سنگربان
  • طیبی: امیدوارم فوتسال ایران در جام جهانی اتفاقات خوبی را رقم بزند
  • گفتگوی وحید سلیمانی با استاد ناصر صالح بعد از برد تیم ملی فوتسال برابر قزاقستان
  • ایران در سید اول جام جهانی فوتسال
  • شمسایی: با تمام تمرکز به مصاف تیم ملی فوتسال تایلند می‌رویم