Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-26@22:47:55 GMT

موافقت ترامپ با افزایش بودجه نظامی آمریکا

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۹۹۵۹۸

موافقت ترامپ با افزایش بودجه نظامی آمریکا

به گزارش جام نيوز به نقل ازاسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا موافقت کرد تا بودجه نظامی این کشور در سال 2019 را تا 33 میلیارد دلار افزایش یابد.


به نقل از CNN، بودجه نظامی آمریکا در سال آینده به 750 میلیارد دلارر خواهد رسید. همچنین اشاره شده که دونالد ترامپ پس از مشورت با جیمز ماتیس رئیس پنتاگون و روسای کمیته های نظامی گنگره و مجلس سنا آمریکا، این تصمیم را اتخاذ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ماه آگوست سال جاری مجلس سنای آمریکا لایحه بودجه نظامی این کشور در سال 2019 را که 717 ملیارد دلار بود را تصویب کرد. در عین حال 250 میلیارد دلار برای کمک به اوکراین در جهت تقویت توان نظامی این کشور برنامه ریزی شده است.


در اوایل ماه نوامبر، روزنامه "هیل" به نقل از مرکز استراتژیک و ارزیابی بودجه گزارش داد که استقرار نیروهای نظامی آمریکا در مرزهای مکزیک، هزینه ای حدود 42 تا 110 میلیون دلار در بر خواهد داشت.

 

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: دونالد ترامپ بودجه نظامی آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۹۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسته تسلیحاتی 6 میلیارد دلاری آمریکا در مسیر اوکراین

به گزارش خبرگزاری مهر، پنتاگون در حال آماده شدن برای امضای قراردادهایی به ارزش ۶ میلیارد دلار برای تحویل تسلیحات و تجهیزات نظامی جدید به اوکراین خبر داد.

خبرگزاری اسپوتنیک روز جمعه گزارش داد که لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا از ثبت سفارش جدید خرید تسلیحات از پنتاگون به ارزش ۶ میلیارد دلار به اوکراین را تأیید کرد.

بر پایه این گزارش، آستین پس از پایان نشست با گروه تماس اوکراین با موضوع تقویت نظامی ارتش اوکراین از آمادگی پنتاگون برای تخصیص کمک نظامی واشنگتن به ارزش ۶ میلیارد دلار خبر داد.

وزیر دفاع آمریکا این بسته حمایت نظامی آمریکا به رژیم کی‌یف را بزرگ‌ترین بسته کمک مالی واشنگتن به کی‌یف توصیف کرد.

این بسته شامل سامانه‌های دفاع هوایی پاتریوت، گلوله‌های توپخانه، پهپاد، تجهیزات ضد پهپاد و موشک‌های هوا به هوا است.

گفتنی است که پاتریک رایدر، سخنگوی پنتاگون دیروز پنجشنبه اعلام کرد که آمریکا ارسال تسلیحات جدید در قالب بسته کمکی نظامی به اوکراین را آغاز کرده است.

کد خبر 6089391

دیگر خبرها

  • بسته تسلیحاتی 6 میلیارد دلاری آمریکا در مسیر اوکراین
  • افزایش بودجه نظامی انگلیس در کوران انتقادها
  • طرح مشاوران ترامپ برای مجازات کشور‌هایی که دلار را کنار می‌گذارند
  • تقویت صنایع نظامی آمریکا به هزینه اوکراین
  • سفیر روسیه کمک تسلیحاتی آمریکا به اوکراین را مضحک خواند
  • اسلحه واجب‌تر از نان شب؛ رکوردشکنی هزینه‌های تسلیحاتی
  • رکوردشکنی هزینه‌های تسلیحاتی در سطج جهانی
  • تسلیحات، واجب تر از نان شب / هزینه های تسلیحاتی جهان به 2.5 تریلیون دلار رسید / هزینه های تسلیحاتی در سطج جهانی رکورد زد
  • طرح سرویس مخفی آمریکا برای محافظت از ترامپ در صورت زندانی شدن
  • رئیس رژیم اسرائیل از آمریکا تشکر ویژه کرد