Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارگاه آموزشی نقش خانواده در ازدواج موفق دانشجویان ۲۱ آذر به همت واحد ارتباط خانواده در دانشگاه علامه طباطبایی برگزار می‌شود. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشگاه،واحد ارتباط خانواده و دانشگاه معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی با همکاری مرکز مشاوره و بهداشت روان کارگاه آموزشی "نقش خانواده در ازدواج موفق دانشجویان" را با تدریس دکتر کیومرث فرحبخش (رئیس مرکز مشاوره و بهداشت روان دانشگاه علامه طباطبائی) به همراه پرسش و پاسخ چهارشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰ تا ۱۲ در دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



واحد ارتباط خانواده و دانشگاه چهار کارگاه با عناوین خانواده و آموزش با موضوعات نحوه تعامل والدین با فرزندان در دوران دانشجویی، جایگاه خانواده در ارتقای سلامت روانی و اجتماعی دانشجویان، نقش تعامل خانواده و دانشگاه در تربیت دانشجویان و نقش خانواده در ازدواج موفق دانشجویان را نیز برگزار کرده است.

علاقه‌مندان برای شرکت در این کارگاه‌ها می‌توانند به دفتر ارتباط خانواده و دانشگاه (خانم جلیلیان ۴۸۳۹۳۵۰۶) و همچنین مرکز مشاوره و بهداشت و درمان دانشگاه علامه طباطبائی تماس گرفته و ثبت‌نام کن

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۹۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان معترض آمریکایی خواستار اخراج اشغالگر از فلسطین هستند

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: طوفان‌الاقصی دانشگاه‌های آمریکا را درنوردید و دانشجویان معترض خواهان آزادی فلسطین هستند.

به گزارش ایسنا، دکتر انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در توئیتی نوشت:« طوفان الاقصی دانشگاه‌های آمریکا را درنوردید دانشجویان معترض آمریکایی دیگر خواستار به رسمیت شناختن دو کشور در سرزمین‌های اشغالی نیستند بلکه خواهان آزادی فلسطین و اخراج اشغالگر از سرزمین فلسطین می‌باشند.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جشن ازدواج ۵۰ زوج دانشجو در قم برگزار شد
  • پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز
  • دانشجویان معترض آمریکایی خواستار اخراج اشغالگر از فلسطین هستند
  • نشانه‌های آمادگی برای ازدواج در دختران
  • برپایی پایگاه سنجش و ارزیابی سلامت در بیمارستان علامه بهلول گنابادی
  • یولیا زوتوا: عروس ایرانی ها شدم و بسیار خوش شانس هستم
  • اجرای کارگاه آموزشی پیشگیری از غرق شدگی در گیلان
  • دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد
  • برگزاری میزگرد پوشش دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج
  • رشد ۱۷ درصدی قراردادهای ارتباط با صنعت دانشگاه شاهد در ۲ سال