Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@21:47:48 GMT

مریم وطن دوست رئیس هیأت ورزش های دانشگاهی سمنان شد

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۰۰۰۲۴

مریم وطن دوست رئیس هیأت ورزش های دانشگاهی سمنان شد

تهران - ایرنا - مجمع انتخابات رئیس هیأت‌ ورزش‌های دانشگاهی استان سمنان مریم وطن دوست را عنوان رئیس هیأت استان انتخاب کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایرنا از فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی، در این انتخابات که امروز - دوشنبه - به ریاست دهخدا رئیس فدراسیون و با حضور محسن جهانشیر سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان و نمایندگان دانشگاه‌های مراکز آموزش عالی استان و بقیه اعضاء مجمع در محل اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد، مریم وطن دوست مدیر تربیت بدنی دانشگاه پیام نور سمنان با کسب 10 رای از مجمع 12 رای به عنوان رئیس هیات ورزش های دانشگاهی استان انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



برای این انتخابات دو کاندیدا وطن دوست و علیزاده اعلام آمادگی کرده بودند که علیزاده انصراف خودش را برای شرکت در این مجمع اعلام کرد.
پیش از این محمود علیزاده سرپرست هیات بود.
براساس این گزارش رئیس فدراسیون دانشگاهی و سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان پیش از برگزاری این مجمع با یکدیگر دیدار و در خصوص تعامل و همکاری بیشتر ورزش دانشگاهی و ورزش استان گفت وگو کردند.
9465 ** 1200

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فدراسيون دانشگاهي هيات ورزشي سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۰۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد

 مدیرکل ورزش وجوانان استان درحاشیه برگزاری این مجمع انتخاباتی گفت: پس از انجام رای گیری در این مجمع انتخاباتی محمد مومنی منش باکسب بیشترین آراء به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیئت کشتی استان انتخاب و معرفی شد‌.

دهقان افزود: طرح آمایش سرزمین باهدف توسعه ورزش و کسب ظرفیت های استان درحال انجام است که می تواند برای توسعه این ورزش دراستان تاثیرگذارباشد.

دبیر فدراسیون کشتی کشور هم گفت: اعتلای ورزش کشتی کهگیلویه و بویراحمد هدف مشترک فدراسیون و اداره ورزش و جوانان این استان است که در سایه تعامل و همفکری تحقق خواهد یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • ۵۱ میلیون ایرانی گواهی‌نامه رانندگی دارند
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • عقب ماندگی بزرگ در هیات موتورسواری و اتومبیلرانی اصفهان
  • رقابت داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش سمنان
  • برکناری رییس هیات ژیمناستیک اصفهان در آستانه انتخابات/ نکویی: وزارت ورزش شفاف‌سازی کند
  • پیست موتورسواری بندرعباس غیراستاندارد و حادثه‌آفرین ‌است
  • حسینی آذرخوارانی سکان‌دار هیئت اتومبیل‌رانی و موتورسواری استان اصفهان شد
  • حسینی آذرخوارانی سکان دار هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان اصفهان شد
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزگار در استان سمنان
  • گسترش فعالیت هیات های آزادگان تهران به سمت خودباوری