Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در شصت و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز طرح یک فوریتی اعضای شورای اسلامی شهر شیراز مبنی بر مساعدت به حضور تیم‌های فوتبال فجر شهید سپاسی و شهدای قشقایی در لیگ دسته یک کشور تصویب شد. 

با تصویب این طرح و در راستای حمایت از ورزش شیراز، مقرر شد در فصل ۹۷-۹۸ فوتبال کشور به هرکدام از تیم‌ها مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان و به ازای هر برد ۱۰ میلیون تومان به عنوان پاداش اختصاص یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعضای شورای اسلامی شهر با طرح مساعدت به تیم‌های فوتسال بانوان در مسابقات برتر کشوری (پارس ارا و پویندگان صنعت فجر) موافقت کردند.

با تصویب این طرح و در راستای حمایت از ورزش حرفه ای، مقرر شد در فصل۹۷-۹۸ به هرکدام از تیم‌ها مبلغ ۷۰ میلیون تومان و به ازای هربرد ۷ میلیون تومان به عنوان پاداش از بودجه اختصاص یابد.

اعضای شورای اسلامی شهر شیراز از «سعیدرضا کیخا» قهرمان ارزنده ژیمناستیک کشور دارنده مدال برنز جام جهانی ۲۰۱۸ المان (نخستین مرحله از رقابت‌های انتخابی انفرادی کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو) درصحن علنی شورا تجلیل کردند.

در جلسه علنی (عادی) شورای اسلامی شهر شیراز، همچنین بر ایراد هیات تطبیق مصوبات به مصوبه شماره۳۳۲۱\۹۷\ص مورخ۲۹\۸\۹۷مبنی بر امتیازات تشویقی نوسازی بافت‌های فرسوده، حق الزحمه و نحوه نظارت بر دفاتر تسهیلگری و خدمات نوسازی بافت‌های فرسوده، اصرار کردند.

همچنین اعضای شورای اسلامی شهر شیراز در صحن علنی شورا با یک فوریت طرح انحلال دفاتر تسهیلگری رابه کمیسیون معماری و شهرسازی موافقت کرده و برای بررسی بیشتر به کمیسیون شهرسازی و معماری ارجاع شد.
انتهای پیام/م

مساعدت شورای شهر از تیم‌های فوتبال فجر شهید سپاسی و شهدای قشقایی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای شهر فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۰۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح احتمال سرقت اعضای بدن قربانیان توسط رژیم اسرائیل با کشف گور‌های دسته‌جمعی

خبرگزاری فلسطینی وفا نوشت: نیرو‌های اورژانس و گروه‌های امدادی که در بررسی اجساد شهدای فلسطینی از گور‌های دسته جمعی کشف شده در مجتمع پزشکی ناصر در خان یونس در جنوب نوار غزه مشارکت دارند، پنجشنبه شب فاش کردند که شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد برخی از قربانیان مورد سرقت اعضای بدن قرار گرفته اند.

این خبرگزاری فلسطینی گزارش داد که پس از عقب نشینی نیرو‌های دشمن صهیونیستی از شهر خان یونس، دست کم ۳۹۲ جسد از سه گور دسته جمعی کشف شده در مجتمع پزشکی ناصر کشف شد در میان این اجساد، ۱۶۵ جسد به دلیل تغییرات ظاهر علائمی که می‌تواند مورد شناسایی قرار گیرند و همچنین به دلیل مثله شدن، قابل شناسایی نیستند.

این رسانه فلسطینی اضافه کرد که فیلم‌ها و عکس‌های مستند از برخی از اجساد قربانیان گور‌های دسته‌جمعی، علائمی از شکنجه بر روی بدن آنها و بسته شدن دست آنها با دست بند‌های پلاستیکی را نشان می‌دهد.

نیرو‌های اورژانس و گروه‌های امدادی به خبرگزاری وفا گفتند که اجسادی را با دستان بسته، شکم پاره و بخیه شده پیدا کردند که با روش‌های معمول بخیه زدن زخم‌ها در بیمارستان‌های نوار غزه مغایرت دارد و این موضوع، شبهه‌هایی را در مورد سرقت برخی از اعضای بدن آنها ایجاد کرده است.

آنها گفتند که جسد یکی از شهروندان که لباس کار پوشیده بود نیز در بین اجساد مشاهده شد که این موضوع تردید‌هایی را در مورد زنده به گور شدن وی ایجاد می‌کند.

نیرو‌های اورژانس و گروه‌های امدادی که در بررسی اجساد شهدای فلسطینی از گور‌های دسته جمعی کشف شده در مجتمع پزشکی ناصر در خان یونس مشارکت دارند، افزودند: جسد دختری که دست و پاهایش قطع شده بود و لباس اتاق عمل به تن داشت نیز در بین اجساد کشف شده وجود دارد که این شک و تردید در زنده به گور شدن وی را ایجاد می‌کند.

خبرگزاری وفا ادامه داد: مشاهدات خدمه بیمارستان ناصر حاکی است که در بین شهدا، تعدادی با دست بند پلاستیکی و لباس بلند سفیدی که دشمن به عنوان لباس بازداشتی‌ها در مجتمع درمانی ناصر از آن استفاده می‌کرد وجود دارد که در سر آنها آثار اصابت گلوله نیز مشاهده می‌شود و این موضوع شبهه‌هایی را در مورد اجرای اعدام میدانی و از بین بردن عمدی آنها ایجاد می‌کند.

بر اساس این گزارش، آنها همچنین اجساد زیادی را مشاهده کردند که کفن‌هایشان تغییر کرده و در کفن‌های سیاه و آبی جدید و در کیسه‌های پلاستیکی که با رنگ‌های کیسه‌های نایلونی مورد استفاده در غزه متفاوت است، قرار داده شده اند.

نیرو‌های اورژانس و گروه‌های امدادی شرکت کننده در بررسی اجساد گور‌های دسته جمعی در غزه با اشاره به اینکه اجساد در عمق سه متری زمین و بصورت جمعی دفن شده اند، گفتند: آنچه شبهه ایجاد کرده است اینکه هدف دشمن اشغالگر از انجام این کار، بالا بردن افزایش دمای اجساد با هدف تسریع روند تجزیه پیکر‌ها و از بین بردن شواهد، بوده است.

آنها بیان کردند که تمام شواهد قبلی نشان می‌دهد که رژیم صهیونیستی در محوطه مجتمع پزشکی ناصر به عنوان بخشی از جنگ نسل کشی علیه مردم نوار غزه دست به جنایت علیه بشریت زده و از هفتم اکتبر اعدام‌های میدانی انجام داده است.

در هفتم آوریل نظامیان ارتش رژیم اسرائیل پس از چهار ماه حمله و یورش به خان یونس از جمله به مجتمع پزشکی ناصر، از این منطقه عقب نشینی کردند.

پس از عقب نشینی نیرو‌های دشمن صهیونیستی از مجتمع پزشکی شفا در شهر غزه و بیمارستان شهید کمال عدوان در شمال نوار غزه، علاوه بر گور‌های دسته جمعی در مجتمع پزشکی ناصر پیشتر نیز ده‌ها گور دسته جمعی کشف شده بود.

شبکه الجزیره قطر هفته گذشته گزارش داد مقامات فلسطینی یک گور دسته‌جمعی با ۱۸۰ جسد را داخل بیمارستان ناصر در خان یونس کشف کرده‌اند. شبکه سی‌ان‌ان آمریکا نیز به نقل از کارکنان دفاع مدنی غزه گزارش داد که بیش از ۳۰۰ جسد در این محل کشف شده است.

دیده بان حقوق بشر اروپا - مدیترانه نیز در گزارشی اعلام کرد که بیش از ۱۴۰ گور دسته جمعی ایجاد شده توسط نظامیان اسرائیلی در نوار غزه شناسایی شده است.

به گزارش رسانه‌های فلسطینی، این نهاد حقوق بشری در این گزارش، افزود: نظامیان اسرائیلی، فلسطینی‌هایی که به صورت میدانی اعدام کرده‌اند را در این گور‌ها دفن کرده‌اند.

نهاد‌های حقوق بشری، سازمان ملل، اتحادیه اروپا، آمریکا و فرانسه خواستار تحقیقات مستقل درباره گور‌های دسته جمعی در غزه شده اند.

به رغم وجود صدور قطعنامه فوری آتش‌بس از سوی شورای امنیت و همچنین احضار مقامات رژیم صهیونیستی در دیوان بین المللی دادگستری به اتهام ارتکاب جنایت «نسل کشی»، جنایات ارتش رژیم اسرائیل علیه مردم نوار غزه ادامه دارد.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • طرح احتمال سرقت اعضای بدن قربانیان توسط رژیم اسرائیل با کشف گور‌های دسته‌جمعی
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز
  • تحریم های جدید آمریکا علیه ایران؛ ۸ فرد و ۱۵ نهاد تحریم شدند
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • جلسه شورای اسلامی اهواز برای سیزدهمین بار متوالی تشکیل نشد!
  • روز‌های برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد
  • روزهای جلسات علنی مجلس تغییر کرد +جزئیات
  • روزهای برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد
  • روستا‌های حاشیه شیراز مظلوم‌ترین روستا‌های فارس هستند
  • برگزاری بیست و دومین اجلاس رسمی شورای اسلامی استان خراسان رضوی