Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@10:24:15 GMT

سه‌شنبه سرنوشت‌ساز در انتظار کریمی و سپیدرود

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۰۰۸۴۲

سه‌شنبه سرنوشت‌ساز در انتظار کریمی و سپیدرود

فردا اولین تمرین سپیدرود بعد از شکست پرگل مقابل استقلال برگزار می‌شود و تحت تاثیر حذف چند بازیکن توسط علی کریمی خواهد بود.

به گزارش "ورزش‌سه"،  سرخپوشان گیلانی آخرین بازی نیم فصل اول خود را به بدترین شکل ممکن واگذار کردند تا نیم فصل کابوس‌واری را طی کرده و در انتظار شروع دوباره مسابقات لیگ برتر بعد از جام ملت‌های آسیا باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دقایقی بعد از شکست پنج گله برابر استقلال علی کریمی بازیکنانش را در میانه زمین جمع کرد و به آن‌ها گفت به هر بازیکنی که احتیاج داشته باشد تماس می‌گیرد و هر بازیکنی که با آن ارتباط  برقرار نشد سر تمرین نیاید.


حالا فردا اولین تمرین سپیدرود برگزار می‌شود. طبق اخبار واصله علی کریمی و اعضای کادرفنی‌اش به هیچ کدام از بازیکنان پیام نداده و یا زنگی نزده‌اند و به احتمال فراوان صبح فردا لیست خروجی سرمربی محبوب سپیدرودی‌ها مشخص خواهد شد. جادوگر محبوب آسیا تا به الان از بازیکنان بومی خود راضی است و آن‌ها را در ترکیب خود نگه می‌دارد. اما جدایی بازیکنان غیربومی از لیست سپیدرود محتمل‌‍تر است.


در این میان علی کریمی با بازیکنان زیادی از لیگ برتر و هم‌چنین لیگ یک صحبت کرده تا در صورت خالی شدن لیست، رضایت آن‌ها را از باشگاه‌شان گرفته و به عضویت سپیدرود دربیاورد.

سپیدرود رشت علی کریمی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سپیدرود رشت علی کریمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۰۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان صاف و آفتابی قم تا روز سه شنبه 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، کارشناس اداره کل هواشناسی استان گفت: امروز و فردا آسمان صاف در برخی ساعات همراه با وزش باد و غبارآلود خواهد بود.

محمد جواد ترابیان با بیان اینکه تا روز سه شنبه، دمای هوا افزایش می‌یابد افزود: از روز سه شنبه با ورود سامانه بارشی به کشور، شاهد افزایش ابر و بارش باران خواهیم بود.

وی گفت: حداکثر دمای هوای شهر قم طی امروز و فردا ۳۰ درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد بود.

دیگر خبرها

  • نساجی گلزنی به ذوب آهن را تمرین کرد (عکس)
  • هدایای ویژه بازیکنان سپاهان به مورایس (عکس)
  • غیبت ۲ ستاره پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان
  • تمرین چالش برانگیز پرسپولیس شاداب شد
  • بازی، شادی، تماشا در تمرین پرسپولیس
  • لیست رئال مادرید برای سفر به مونیخ؛ حضور کورتوا، آلابا و کارواخال! + عکس
  • تمرینات عالیشاه و بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • آسمان صاف و آفتابی قم تا روز سه شنبه 
  • مربیان استقلال در روز تعطیل به محل کار رفتند