Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@22:44:20 GMT

نجات کشور در گرو استمرار راه شهدا است

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۰۱۲۱۵

نجات کشور در گرو استمرار راه شهدا است

کرج - ایرنا- مدیرکل آموزش و پرورش البرزگفت: نجات و سعادت کشور منوط به ادامه راه امام و شهدا است و باید در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بین نسل سوم و چهارم انقلاب بکوشیم.

به گزارش ایرنا، سالار قاسمی روز دوشنبه در نشست با مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثار گران البرز اظهارداشت: شهدا ویژگی ها و فطرت پاکی داشتند که باید دانش آموزان را با این حماسه سازان ایران اسلامی آشنا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد: امروز کشور بیشتر از هر زمانی دیگری به راه و نام شهدا نیاز دارد پس باید در حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی تلاش مضاعف کرد.
قاسمی یادآورشد: مدیران مدارس در راستای معرفی امام خمینی (ره ) و شهدا جنگ تحمیلی که الگوی مناسب و دست یافتی برای دانش آموزان هستند توجه ویژه ای داشته باشند و در معرفی هرچه بهتر شخصیت و اخلاص امام و شهدای جنگ تحمیلی تلاش کنند.
وی بیان داشت: مشارکت و تعامل همه جانبه آموزش و پرورش و بنیاد شهید وامو ایثار گران می تواند نقش موثری در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت داشته باشد.
ابراهیم طاهر نژاد مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز نیز در این نشست گفت : رویکرد ستاد شاهد مبتنی بر ترویج فرهنگ شهادت و ایثار و تقویت دانش آموزان شاهد در زمینه های علمی، پرورشی و تربیتی است.
وی خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش در فرهنگسازی ایثار و شهادت مهمترین نقش را دارد.
وی گفت: یادواره‌های شهدا، خون تازه در کالبد جامعه دمیده و به مردم نشاط می‌دهد لذا در برگزاری این یادواره ها در مدارس نیز باید توجه کنیم تا دانش آموزان با این فرهنگ غنی آشنایی بیشتر پیدا کنند.
طاهر نژاد برگزاری یادواره‌ شهدا را گامی در راستای استحکام و تقویت باورها و ارزش‌های ملی و مذهبی دانست و ادامه داد: اقتدار جمهوری اسلامی ایران، پایبندی به آرمان‌های مقدس اسلام و انقلاب و ولایت‌مداری و ولایت‌پذیری ملت بصیر نشأت گرفته از خون شهیدان است.
استان البرز 450 هزار دانش آموز دارد.
2819/ 6155

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي مدارس فرهنگ ايثار و شهادت البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۱۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیج دبیرستان‌های فرانسه در حمایت از فلسطین

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ اتحادیه دانش آموزان دبیرستانی در فرانسه طی فراخوانی بسیج دبیرستان‌های این کشور را برای حمایت از غزه اعلام کرد.
اتحادیه دانش آموزان دبیرستانی با بیان اینکه "اکنون نوبت ماست مکان‌های تحصیل خود را اشغال و مسدود کنیم" در اطلاعیه خود آورده:" چند روزی است که جنبش‌های دانشجویی در سراسر فرانسه و حتی در ایالات متحده برای مردم فلسطین راه اندازی شده اند. حالا این اقدامات می‌تواند در دبیرستان‌های فرانسه اجرا شود. "

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


این اتحادیه خواستار بسیج دانش‌آموزان دبیرستانی سراسر فرانسه به ویژه از طریق اشغال و محاصره و مسدود کردن دبیرستان‌ها و تعطیلی کلاس‌های درس طی روز‌های دوشنبه و سه شنبه (۶ و ۷ می) شد تا از این طریق اقدامی برای آتش‌بس در نوار غزه و نیز به رسمیت شناخته شدن کشور فلسطین توسط فرانسه صورت گیرد.
سخنگوی اتحادیه دانش آموزان دبیرستانی در فرانسه هشدار داده است: ما در همه جای فرانسه دبیرستان‌ها را محاصره و تعطیل خواهیم کرد؛ از کلمبیا تا دبیرستان‌های فرانسه، بسیج دبیرستان‌ها در حمایت از فلسطین و انزجار از جنایت‌های رژیم اسرائیل برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • انتصاب دبیر اجرایی و دبیر هنری هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • دانش آموزان با حساسیت کمبود آب آشنا شوند
  • بسیج دبیرستان‌های فرانسه در حمایت از فلسطین
  • دانش‌آموزان و کودکان قربانیان اصلی جنایات اسرائیل هستند
  • شهدا رفتند تا امروز بزرگترین مستکبران جهان جرئت تعرض به کشور را نداشته باشند
  • ضرورت توجه به اعتلای فرهنگ عمومی تکریم در جامعه
  • شهدا رفتند تا مستکبران جرأت تعرض به کشور را نداشته باشند
  • شهدا برکت مجموعه انتظامی هستند
  • پلیس هر لحظه در معرض شهادت است
  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه است