Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@10:48:20 GMT

«می» پارلمان را تهدید کرد

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۰۱۲۸۹

«می» پارلمان را تهدید کرد

نخست وزیر بریتانیا برای حمایت نمایندگان پارلمان از طرح برگزیت او به آنها هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «سی ان ان»،نخست وزیر بریتانیا به نمایندگان پارلمان هشدار داد تا از طرح برگزیت او حمایت کنند.

«ترزا می» گفت که یا نمایندگان پارلمان باید از طرح او حمایت کنند یا اینکه برگزیت به طور کلی لغو می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خانم «می» از سوی بخش های بزرگی از حزب محافظه کار خود به خاطر این طرح مورد انتقاد قرار گرفته با یک شورش در آستانه رای گیری برنامه روزی شده فردا (سه شنبه 20 آذر) در مورد توافق برگزیت در مجلس عوام مواجه است.

نخست وزیر بریتانیا در گفتگو با «ساندی میل» تاکید کرد که اگر اعضای حزب او بخواهند شورش کنند،کشور در همین وضعیت نابسامان باقی خواهد ماند.

می در این باره گفت:«وقتی می گویم که اگر این توافق به تصویب نرسد ما در وضعیتی نامشخص باقی خواهیم ماند ،این امید را دارم که مردم متوجه نگرانی من در این زمینه بشوند.»

وی افزود:«خطر نبود برگزیت یا ترک کردن اتحادیه اروپا بدون هیچ گونه توافق،بی ثباتی بزرگی برای کشور به وجود می آورد.»

اوهمچنین برگزاری رفراندوم دوم که تعدادی از نمایندگان در صورت نبود توافق،خواستار آن شده بودند را رد کرد.

اظهارات می در حالی مطرح میشود که هزاران نفر از حامیان برگزیت روز گذشته به خیابان های لندن ریختند تا علیه این توافق که به گفته آنها خیانت به برگزیت است تظاهرات کنند.

پایان پیام/7

منبع: شبستان

کلیدواژه: مشهد خراسان جنوبي حسن روحانی روحانی استان سمنان استان بوشهر اردبیل روزنامه های اصفهان روزنامه ها ترزا می برگزیت بریتانیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۱۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا: اولویت اصلی ما استقرار صلح است

به گزارش قدس آنلاین آمریکا به عنوان بزرگترین حامی مالی و تسلیحاتی اسراییل گرچه نفوذ زیادی بر این رژیم دارد، اما به دلیل لابی‌های قدرتمند صهیونیست در ایالات متحده که معروف‌ترین آن لابی آیپک است، مقامات کاخ سفید هیچ گاه نمی‌توانند از قدرت بر روی تل آویو برای استقرار صلح بهره بگیرند. 

 وزارت خارجه آمریکا از هر گونه توافق صلحی میان رژیم صهیونیستی و جنبش حماس استقبال کرد. 

متیو میلر، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در این باره گفت: استقرار صلح اکنون اولویت نخست آمریکاست. با این حال، من نمی‌توانم چارچوب زمانی برای بررسی پیشنهاد حماس از سوی واشنگتن مطرح کنم. درحال حاضر ویلیام برنز، رئیس سازمان اطلاعات آمریکا در حال کار بر روی این مسئله است. 

ویلیام برنز از روز جمعه در خاورمیانه به سر می‌برد و روز گذشته با سفر به دوحه به دنبال نهایی کردن توافق صلح میان طرفین با کمک میانجیگران بود. 

میلر در ادامه خاطر نشان کرد: حقیقت این است که استقرار صلح اولویت نخست ما از صدر تا ذیل این دولت است. همه ما اکنون تمرکز خود را بر روی این موضوع گذاشته ایم. همه خواهان رسیدن به توافق در این زمینه ایم. 

قرار است جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا تا ساعاتی دیگر با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی به صورت تلفنی درباره جنگ غزه گفتگو کند. توافق صلح مورد پذیرش حماس از جمله مهمترین محور گفتگوهای دو طرف است. 

کابینه راستگرای نتانیاهو به شدت تحت فشار داخلی برای عملیات نظامی در رفح است به طوری که وزرای راستگرای وی از جمله ایتمار بن گویر، وزیر امنیت داخلی حماس را متهم به بازی دادن اسراییل کرده و خواهان اشغال رفح شده اند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر خبرها

  • آمریکا: اولویت اصلی ما استقرار صلح است
  • افزایش «حق مسکن» کارگران منتفی است/ توافق حاصل نشد
  • تهدید وزیر جنگ رژیم صهیونیستی براى حمله قريب الوقوع به رفح
  • روز نخست مذاکرات آتش بس اسرائیل و حماس پایان یافت+ جزییات
  • انتقاد روسیه از مواضع نخست‌وزیر انگلیس نسبت به اوکراین
  • نتانیاهو فشار‌های سیاسی را نادیده بگیرد و اسرا را بازگرداند
  • ایران در تهدید بحران سالخوردگی قرار دارد
  • تاکید مقاومت فلسطین بر کارشکنی اشغالگران در مذاکرات/ الرشق رژیم صهیونیستی را تهدید کرد
  • تهدید بن غفیر در خصوص خروج از کابینه نتانیاهو
  • اسرائیل در روند کمک‌های بشردوستانه اخلال ایجاد می‌کند