Web Analytics Made Easy - Statcounter

«مایک پمپئو» وزیر خارجه آمریکا امروز دوشنبه در پیامی توئیتری نوشت: لحظه‌ای به یاد گروگان‌های آمریکایی که از سوی ایران به گروگان گرفته شدند و همچنین خانواده‌های آن‌ها باشید.

وزیر خارجه آمریکا در این خصوص ادعا کرد: ایران باید به صورت فوری «باب لوینستون» (Bob Levinson) و دیگر گروگان‌های آمریکایی را آزاد کند!

شایان ذکر است، واشنگتن مدعی است باب لوینسون که یک پیمانکار سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا «سیا» بود، چند سال پیش برای انجام ماموریتی به جنوب ایران سفر کرد؛ اما مدت کمی پس از آن ناپدید شد و هیچ خبری از سرنوشت او نیست!

مقامات پلیس فدرال آمریکا مدعی اند که لوینسون احتمالاً از سوی یک گروه ربوده شده و در منطقه مرزی بین ایران با افغانستان و پاکستان نگهداری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقامات ایران بار‌ها اعلام کرده اند که تهران اطلاعی از سرنوشت باب لوینسون در دست ندارد.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ایران واشنگتن افغانستان پاکستان افغانستان ایران پاکستان واشنگتن وزیر خارجه آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۱۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان معترض آمریکایی خواستار اخراج اشغالگر از فلسطین هستند

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: طوفان‌الاقصی دانشگاه‌های آمریکا را درنوردید و دانشجویان معترض خواهان آزادی فلسطین هستند.

به گزارش ایسنا، دکتر انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در توئیتی نوشت:« طوفان الاقصی دانشگاه‌های آمریکا را درنوردید دانشجویان معترض آمریکایی دیگر خواستار به رسمیت شناختن دو کشور در سرزمین‌های اشغالی نیستند بلکه خواهان آزادی فلسطین و اخراج اشغالگر از سرزمین فلسطین می‌باشند.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سخنگوی وزارت خارجه: مقامات آمریکا شایستگی اخلاقی اظهارنظر درخصوص حقوق بشر، حقوق زنان و آزادی بیان را ندارند
  • دانشجویان معترض آمریکایی خواستار اخراج اشغالگر از فلسطین هستند
  • نگرانی وزیر خارجه ایران از سرکوب دانشجویان آمریکایی/ امیرعبداللهیان: این سرکوب، در راستای تداوم حمایت و پشتیبانی تمام‌ عیار واشنگتن از رژیم اسراییل است
  • حضور بلینکن در چین هم‌زمان با تصویب بسته کمک نظامی به تایوان از سوی واشنگتن
  • انتقاد امیرعبداللهیان از سرکوب دانشجویان در آمریکا
  • درخواست بلینکن از چین: با شرکت‌های آمریکایی عادلانه رفتار کنید
  • واکنش وزارت خارجه به اعتراضات دانشگاهی در آمریکا
  • نمایش شکست آمریکا در طبس در بیلبورد‌های پایتخت
  • سخنگوی وزارت خارجه: نقش آمریکا در نسل‌کشی اسرائیل در غزه با سرکوب دانشجویان معترض پاک نمی‌شود
  • یادی از شکست آمریکا در طبس