Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@20:57:50 GMT

مجمع پیشکسوتان اسکی برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۰۱۹۷۳

مجمع پیشکسوتان اسکی برگزار شد

تهران- ایرنا- مجمع پیشکسوتان رشته اسکی با حمایت صندوق این مجمع و فدراسیون اسکی با حضور سیدرضا صالحی امیری رییس و شاهرخ شهنازی دبیرکل کمیته المپیک و همچنین عبدالحمید احمدی معاون وزیر ورزش در سالن هگمتانه هتل المپیک برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی وزیر ورزش و امور جوانان با قدردانی از سیدعبدی افتخاری رئیس فدراسیون اسکی برای برگزاری مجمع پیشکسوتان این رشته اظهار داشت: پیشکسوتان سرمایه گران سنگ ورزش اسکی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: جای تبریک دارد که پس از چهار سال و با حمایت صندوق حمایت از پیشکسوتان این مراسم برگزار شد زیرا باشگاه پیشکسوتان ورزش از چهار سال پیش تشکیل شده و امروز زحمات این هیات در حال ثمر دهی است.
معاون فرهنگی وزارت ورزش ادامه داد: اگر ما در ورزش نتوانیم جمع پیشکسوتان ورزشی را با ورزش همراه کنیم، ورزش را از ریشه های آن جدا کرده ایم زیرا ریشه اصلی هر رشته ورزشی پیشکسوتان آن هستند که آینده ورزش را تضمین می کنند.
وی افزود: اگر ما در برخی رشته دچار افت و خیز هستیم باید ریشه یابی کنیم که فاصله آن ورزش با پیشکسوتان چقدر است.
احمدی تصریح کرد: راهبرد اصلی وزارت ورزش بر پایه حمایت از پیشکسوتان است و انتظار است که پیشکسوتان نیز همراهی لازم داشته باشند تا چتر حمایتی آنان بر سر نسل نو باشد.
ورزشی ** 2052 ** 1528 **9129

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش صالحي اميري فدراسيون اسكي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۱۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در سقز

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان، مسابقات استانی پرس سینه با لوازم و بدون لوازم با حضور ۱۱۰ نفر از ورزشکاران این رشته ورزشی درسالن ورزشی شهید کاظمی سقز برگزار شد.

اصلانی سرپرست هیات بدنسازی و پرورش اندام استان گفت: نفرات برتر به مسابقات کشوری که ۲۳ اردیبهشت در شهر مهاباد برگزار می‌شود اعزام می‌شوند.

این مسابقات در ۴ رده سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان بوده برگزار شد.

در پایان در رده نوجوانان و جوانان تیم و بزرگسالن تیم بانه بر سکوی نخست ایستاد و در رده پیشکسوتان نیز سنندج قهرمان شد.

 

دیگر خبرها

  • اسکی ۱۵۰ مدال دارد/ از قله به درون شهرها رفتیم
  • سکاندار هیئت اسکی اصفهان مشخص شد
  • یسلیانی، سکان‌دار هیئت اسکی و ورزش‌های زمستانی اصفهان شد
  • محمود یسلیانی سکان‌دار اسکی استان اصفهان شد
  • ژیمناستیک و «پرش» از روی انتخابات/ فرود «آرام» نیاز رشته مادر است
  • دبیر مجمع: انتخابات فدراسیون شطرنج اواخر تیر برگزار می شود
  • حضور پیشکسوتان رسانه و ورزش در مراسم تشییع پیکر مسعود اسکویی
  • حضور پیشکسوتان رسانه و ورزش در مراسم تشییع پیکر مهرداد اسکویی
  • برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در سقز
  • چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می شود