Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@15:54:07 GMT

تحریم ایران حرف عبث و بیهوده ای است

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۰۲۷۲۸

تحریم ایران حرف عبث و بیهوده ای است

معاون اول رئیس جمهور تحریم ایران را حرفی عبث و بیهوده دانست و با اشاره به وجود ظرفیت ها و پتانسیل های مختلف در کشور، گفت: بسیاری از کشورها برای ارسال کالا به کشورهای دیگر مجبور هستند که ابتدا کالای خود را وارد ایران کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، اسحق جهانگیری در نشست شورای اداری استان هرمزگان با بیان اینکه افتخارم این شد که جهانگیری کوهشاهی هستم، به تشریح ظرفیت های هرمزگان پرداخت و عنوان کرد: هرمزگان از ظرفیت بسیار بالایی برای فعالیت در بخش های مختلف کشاورزی، صنایع، گردشگری و اقتصاد دریامحور برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه هرمزگان قطب توسعه کشور است، افزود: بزرگترین بنادر کشور، صنایع نفت و گاز، آلومینیوم و فولاد و مناطق آزاد که قطب هایی برای توسعه هستند و مرکز ثقل آن در هرمزگان است و همچنین طرح توسعه سواحل مکران که در آینده به یکی از کانون های اصلی توسعه کشور تبدیل خواهد شد بخشی از این ظرفیت است.

 

جهانگیری، از هرمزگان به عنوان یکی از مهمترین استان هایی یاد کرد که محور توسعه آن دریامحور است، اظهار کرد: سازه های دریایی، کشتی سازی، گردشگری دریایی، صیادی و آبزیان ازجمله ظرفیت های حوزه دریا در استان هرمزگان است.

 

این خبر در حال تکمیل شدن است....

 

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: مشهد حسن روحانی روحانی استان سمنان روزنامه های اصفهان روزنامه ها روزنامه عربستان بندرعباس چرخه اقتصادی اقتصاد دریا محور توسعه سواحل مکران برجام شورای اداری معاون اول رئیس جمهور هرمزگان تورم تحریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۲۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بندر گوگسر آخرین بندرگاه هرمزگان در دریای عمان

دریافت 31 MB

به گزارش خبرنگار مهر، دولت سیزدهم در استان هرمزگان با هدف تمرکز زدایی از بنادر مرکزی استان، توسعه بنادر و اسکله‌های سایر نقاط استان را در دستورکار قرار داد از این رو بندر گوگسر در شرقی‌ترین نقطه هرمزگان از توابع بخش لیردف شهرستان جاسک که به گواه بومیان در روزگاری نه چندان دور مرکزی تجاری بین ایران و کشورهای همسایه بوده است توسعه و به بهره‌برداری رسید.

یکی از موضوعات مطروحه در رابطه با این بندر به رسمیت شناخته‌شدن به عنوان مرز رسمی و گمرک است که در حال دنبال شدن است.

کد خبر 6097157

دیگر خبرها

  • ایجاد اشتغال برای ۱۲ هزار نفر توسط چینی ها در کرمان
  • سفر روسای اتاق‌های بازرگانی به تهران با هدف سرمایه‌گذاری
  • کرمان آیدکس معرفی ظرفیت‌های مغفول برای توسعه سرمایه‌گذاری
  • تکمیل زنجیره‌های تولید، محور توسعه استان اردبیل است
  • رقابت شهرهای استان کرمان برای عنوان پایتخت کتاب ایران
  • بندر گوگسر آخرین بندرگاه هرمزگان در دریای عمان
  • «مکران» می‌تواند به هاب انرژی، حمل و نقل و گردشگری ایران تبدیل شود/ بی‌نیازی کشور از نفت با استفاده از ظرفیت منطقه
  • منطقه مکران می‌تواند به هاب انرژی، حمل و نقل و گردشگری ایران تبدیل شود/ استفاده از ظرفیت این منطقه کشور را از نفت بی‌نیاز می‌کند
  • تأکید امیرعبداللهیان بر تحریم تسلیحاتی و تجاری اسرائیل
  • «قطع روابط» و «تحریم عملی» نقش مهمی در توقف جنایات رژیم صهیونیستی دارد