Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-30@13:43:00 GMT

آمریکا 3 مقام کره شمالی را تحریم کرد

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۰۳۰۴۵

وزارت خزانه‌داری آمریکا امروز (دوشنبه) از اعمال تحریم علیه سه مقام دولت پیونگ‌یانگ از جمله دستیار ارشد رهبر کره‌شمالی خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، وزارت خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد، ریونگ هائه چوئه، دستیار ارشد کیم جونگ اون، رهبر کره‌شمالی که ریاست بخش هدایت و سازماندهی حزب کارگر این کشور را برعهده دارد، از سوی واشنگتن تحریم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اعلام وزارت خزانه‌داری آمریکا، دو مقام دیگر کره‌شمالی که از سوی واشنگتن تحریم شده‌اند، عبارتند از کیونگ تائک جونگ، وزیر امنیت و کوانگ هو پاک، رئیس بخش تبلیغات دولت کره‌شمالی.

بر اساس بیانیه‌ای که از سوی این وزارتخانه صادر شد، این تحریم‌ها بر اساس یک دستور اجرایی که هدف آن مقابله با پیونگ‌یانگ به دلیل انجام حملات سایبری و تعرض به حقوق بشر است، اعمال شده است.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: تحریم کره شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۳۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد مجتمع‌های زراعتی در افغانستان

دفتر عمومی ریاست‌الوزراء اعلام کرده که در بیست و یکمین نشست کابینه طالبان روی ایجاد مجتمع(کمپلکس) های زراعتی در ولایات بلخ، ننگرهار و هرات گفتگو شده‌است.

دفتر مطبوعاتی ریاست الوزراء با نشر خبرنامه ای گفت که بیست‌ و یکمین نشست کابینه به سرپرستی ملا محمد حسن آخند، رئیس الوزرای  حکومت سرپرست  برگزار شد.

در این نشست در مورد پروسس، بسته‌بندی، بارگیری و تخلیه زغال سنگ در ولایت‌های پکتیا، پکتیکا، خوست، ننگرهار و کندهار گفتگو و به وزارت زراعت وظیفه سپرده شد تا به منظور پیش‌برد امور آن، زمین مخصوص را تصفیه و بعد از حکم مقام عالی ریاست، کار عملی آن را آغاز کند.

همچنین در این نشست، طرح وزارت زراعت پیرامون ایجاد ۶ مجتمع(کمپلکس) زراعتی در ولایت‌های بلخ، ننگرهار، هرات به معاونیت اقتصادی سپرده شد تا پس از بررسی و تاییدیه آن، به مقام عالی ریاست با هدف منظوری ارایه شود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • ۲۱۳ هزار نفر به جمعیت دانش آموزان هنرستانی اضافه شد
  • پایان مسابقات شنای کارگران خراسان شمالی در هفته کار و کارگر
  • ایجاد مجتمع‌های زراعتی در افغانستان
  • تحریم ورود واکسن توسط مدعیان آزادی و حقوق بشر/ مرجعیت علمی الویت وزارت علوم
  • اصابت موشک کره‌شمالی به اوکراین؟
  • ادعای ناظران درباره اصابت موشک ساخت کره‌شمالی به خارکیف اوکراین
  • تحمیل ضرر به کی‌اف‌سی آمریکا در مالزی برای حمایت از غزه
  • چین معافیت تعرفه‌ای واردات محصولات آمریکایی را تمدید می‌کند
  • کسب رتبه برتر فرمانداری درمیان بر اساس ارزیابی وزارت کشور
  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی