Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیرویی گفت:سه آموزشگاه و یک باب نمازخانه با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۱۳۸میلیون تومان در تربت حیدریه به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از تربت حیدریه، «سعید نیرویی» امروز(۱۹ آذماه) در حاشیه مراسم افتتاح سه آموزشگاه و یک باب نمازحانه در جمع خبرنگاران اظهارکرد:مدرسه چهارکلاسه مهرمادر در روستای منظر در سال ۱۳۹۶توسط عباسعلی ترکمانی کلنگ زنی شد که صد درصد خیر ساز که با هزینه ای بالغ بر ۳۰۰میلیون تومان ساخته شد که سهم دولت کف سازی ودر واقع تاسیسات گرمایشی می باشد که ساختمان اصلی ۲۴۴متر مربع ،محوطه سازی ۲۵۰متر ‌دیوار کشی ۵۰ متر می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر آموزش وپرورش تربت حیدریه گفت :آموزشگاه سه کلاسه شهدای مدافع حرم روستای صنوبر توسط خیر سید علی علمداران که در سال ۱۳۹۵ آغاز که بصورت ۵۰ درصدی سهم خیر که ۱۱۵میلیون تومان سهم خیر و۲۳۵ میلیون تومان سهم دولت است که ساختمان اصلی ۲۴۴متر مربع، محوطه سازی ۱۳۵متر مربع ودیوارکشی ۱۵۰متر طول است.

 

نیرویی بیان کرد:آموزشگاه سه کلاسه شهدای بانک رفاه که خیر بانک رفاه است ودر سال ۱۳۹۵، آغاز که سهم خیر ۱۰۰میلیون تومان وسهم دولت ۲۷۳میلیون تومان است که ساختمان اصلی ۲۴۴متر مربع ،محوطه سازی ۲۵۰۰متر مربع ودیوارکشی ۱۵۰متر طول می‌باشد.

 

مدیر آموزش و پرورش تربت حیدریه افزود: نمازخانه زنده یاد طوبی خاکی که توسط خیر سید حسین حسینی وپسران در آموزشگاه متوسطه دخترانه نجد ۱۰۰درصد خیر ساز که هزینه اصلی ۶۰ میلیون تومان می باشد که ساختمان اصلی ۱۰۰متر می باشد.

 

وی درخصوص هزینه تفکیک شده اظهارکرد: اعتبار هزینه شده به تفکیک ۵۷۵ میلیون تومان سهم خیرین و ۵۶۳میلیون تومان سهم دولت در مجموعه های انجام گرفته می باشد که هزینه کل ۴ پروژه یک میلیارد و ۱۳۸ میلیون تومان است.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: معاون اول رئیس جمهور هرمزگان مشهد خراسان جنوبي حسن روحانی روحانی استان سمنان استان بوشهر روزنامه های اصفهان بهره برداری از پروژه ها مدرسه سازی تربت حیدریه مدرسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۳۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک

خانه بهداشت خوزنان با سرمایه گذاری خیرسلامت احداث شده است.

این مرکز درمانی علاوه بر جمعیت هزار و ۲۰۰ نفری، اهالی روستا‌های ابراهیم آباد، صَمغ آباد، قاضی کلایه و کَذَلَک را هم پوشش می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • بهره برداری ساختمان شرکت فولاد در سایت سنگان + عکس
  • بهره برداری از زورخانه ده ونک
  • بهره برداری از خانه بهداشت کارگری در دماوند
  • تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری با ۹۵ میلیارد تومان اعتبار
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • هوش مصنوعی چگونه به بهینه سازی انرژی کمک می‌کند؟
  • هوش مصنوعی چگونه به بهینه سازی انرژی به کمک می‌کند؟
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه خیر ساز در خوی
  • بهره برداری از سه طرح بهداشتی، درمانی در فیروزکوه