Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش عصر دوشنبه ایرنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار مهدی محمودی تاکید کرد: پلیس قزوین با توجه به اولویت های ناجا در مبارزه و مقابله با جرایم و اسقرار نظم و امنیت و ارتقاء احساس امنیت در جامعه از تمام توان و تجهیزات به عنوان متولی نظم و امنیت در جامعه به صورت شبانه روزی تلاش می کند.
این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: در عصر حاضر با توجه به پیچیدگی و تنوع جرایم، موفقیت ناجا با برقراری اعتماد متقابل بین پلیس و مردم به عنوان سرمایه های اجتماعی و همکاری و مشارکت در تامین امنیت خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته وی، اجرای طرح های ارتقای امنیت اجتماعی در گرو اشراف اطلاعاتی بوده و تنویر افکار عمومی و نیز همراه کردن مردم با پلیس در اجرای آن موفقیت های بیشتری را رقم می زند.
فرمانده انتظامی استان قزوین هدف از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده را ایجاد و افزایش ضریب امنیتی و استقرار آرامش و آسایش برای مردم دانست و تصریح کرد: پلیس با برنامه ریزی و تدابیر لازم در این زمینه از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهد کرد.
سردار محمودی یادآور شد: پلیس قزوین در راستای اجرای طرح های امنیت اجتماعی در سال جاری 697 نفر را در زمینه انواع جرایم از جمله سرقت، مواد مخدر و نزاع دستگیر کرده است.
این مسئول انتظامی اضافه کرد: در اجرای این طرح ها، 30 کیلوگرم انواع مواد مخدر، 24 هزار نخ سیگار قاچاق کشف و تعداد 162 دستگاه خودرو و 98 دستگاه موتور سیکلت نیز توقیف شد.
وی، کشف 10 دستگاه موتورسیکلت و سه دستگاه خودروی سرقتی، 8 عدد باتری خودرو، 2 دستگاه گوشی تلفن همراه و 50 کیلوگرم سیم مسی را حاصل اجرای طرح امنیت اجتماعی دانست.
سردار محمودی در پایان با اشاره به تاثیر اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در جامعه، گفت: افزایش ضریب امنیت اجتماعی نیازمند همکاری و هم افزایی همه دستگاه ها و آحاد مردم است.
8054
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف خودرو سرمایه شبانه روزی فرمانده انتظامی استان نظم و امنیت منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۳۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح همیاران آرامش اجتماعی فراجا در محله‌های قزوین

در طرح همیاران آرامش اجتماعی فراجا در محله‌ها از خدمات مشاوره تا بهداشت و درمان و اقدامات خیرخواهانه با هدف کاهش یا پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی جامعه ارائه می‌شود.

­در این طرح، پلیس اقدام به آموزش به مردم خواهد کرد و همچنین از ظرفیت خود مردم برای آموزش استفاده می‌کند تا مردم برای حل مشکلاتشان مشارکت کنند.

 طرح همیاران آرامش اجتماعی قرار است در ۹ منطقه کم برخوردار استان اجرا شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • گلایه کارکنان از متوقف شدن اجرای طرح عقد قرارداد مستقیم با نیرو‌ها در برخی از شرکت‌ها
  • اجرای طرح همیاران آرامش اجتماعی در قزوین آغاز شد
  • توقیف موتورسنگین غیرمجاز در طرح پلیس رفسنجان
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در گچساران
  • طرح همیاران آرامش اجتماعی فراجا در محله‌های قزوین
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ایرانشهر
  • اجرای طرح همیاران آرامش اجتماعی در قزوین
  • اجرای طرح نور باید مستمر و اثربخش باشد
  • توصیه دادستان کل کشور درباره نحوه اجرای «طرح نور» فراجا
  • توصیه دادستان کل کشور درباره نحوه اجرای طرح نور فراجا