Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جنجالی پارتنوپی تاکید دارد اکثر تیم های ایتالیایی با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می کنند.

طرفداری- اورلیو دی لورنتیس به ستایش از ساختار اقتصادی باشگاه ناپولی پرداخته است و می گوید اگر قوانین فیرپلی مالی یوفا در ایتالیا به درستی عملی شود، نیمی از تیم های سری آ منحل می شوند.

دی لورنتیس در مصاحبه ای با TuttoNapoli گفت:

فیرپلی مالی یوفا به درستی کار نمی کند و اجرا نمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر به درستی اجرا شود آنوقت در نیمی از باشگاه های ایتالیا بسته می شود و باید منحل شوند. یوفا هر کاری از دستش برمی آید انجام می دهد اما همیشه مسائل سیاسی اهمیت دارد. ناپولی 9 سال است که در حال انجام کارهای فوق العاده ای است. کسانی که ما را ستایش می کنند باید آرام باشند و منتظر آینده بمانند. بازیکنان ناپولی با عشق به میدان می روند و حالا با وجود آنچلوتی نگران چیزی نیستیم. کارلتو در فوتبال جهان به همه چیز رسیده و مهم تر از همه، می داند چطور در مواقع سخت، آرامش را به بازیکنان منتقل کند.

 

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۴۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زائران حج در واقع سفیران جمهوری اسلامی ایران هستند

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا حسین‌نژاد پیش از ظهر شنبه در همایش متمرکز آموزش زائران حج تمتع خراسان شمالی که در سالن شهید علیدخت بجنورد برگزار شد، گفت: زائران حج، سفیران جمهوری اسلامی هستند لذا حضور، اعمال و کردار زائران بیانگر شخصیت آن‌ها است.

وی در ادامه افزود: آموزش‌های زائرین قبل از انجام حج تمتع موجبات آرامش آن‌ها در اجرای اعمال حج خواهد شد.

استاندار خراسان شمالی از حج به عنوان کنگره عظیم جهانی یاد کرد و اظهار کرد: در این کنگره که از سراسر جهان با هر زبان و فرهنگی ورود پیدا می‌کنند اما در قالب یک فرهنگ و فارغ از هر نوع جایگاه و فرهنگی اعمال خود را انجام می‌دهند.

حسین‌نژاد بیان کرد: تمام زائران در یک لباس مشترک و به دور از غرور حرکت عظیمی را انجام می‌دهند.

وی تاکید کرد: اعمال حج درس‌های بزرگی را در دنیایی از معرفت و آئین‌ها به زائران خواهد داد.

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه تمام حرکات و اقدامات زائران باید الگو باشد، بر داشتن نظم و انضباط به عنوان یک ضرورت برای زائران جمهوری اسلامی تاکید کرد.

کد خبر 6096356

دیگر خبرها

  • اولین واکنش پیولی به توافق با ناپولی و اعتصاب هواداران افراطی میلان
  • زائران حج در واقع سفیران جمهوری اسلامی ایران هستند
  • رفتار زائران ایرانی در حج باید الگو باشد
  • زائران حج، سفیران جمهوری اسلامی هستند
  • بالاخره دل یوفا برای نیمکت‌نشین‌ها سوخت!
  • حج، سفری برای پاک شدن و رسیدن به اخلاص است
  • استفانو پیولی گزینه اصلی هدایت ناپولی
  • مصوبه فوق‌العاده خاص کارکنان نظام سلامت از امسال اعمال می‌شود
  • مصوبه فوق‌العاده خاص کارکنان نظام سلامت از سال جاری اعمال می‌شود
  • اعمال مصوبه فوق العاده خاص کارکنان نظام سلامت از امسال