Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-28@04:46:11 GMT

پسر پدرکش دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۰۴۳۶۳

سردار خلیل واعظی دقایقی قبل در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حدود 20 روز قبل مردی 53 سال دریکی از روستاهای  وحدتیه دشتستان نیمه های شب  در حیاط منزلش  با شلیک چندین گلوله کلاش از پشت بام همسایه به قتل رسید.

وی افزود: با حضور کارآگاهان پلیس آگاهی دشتستان و تشکیل تیم ویژه‌ای بررسی این حادثه از چندین منظر آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان بوشهر عنوان کرد: با توجه به ارتباط مقتول با پرونده دستگیری چند متجاوز به عنف و سارق مسلح که حدود 6 سال قبل منجر به اجرای حکم اعدام گردیده بود، شایعاتی در خصوص ارتباط این حادثه با پرونده اعدام مطرح شد.

وی تصریح کرد: برخی از افراد به امید انحراف مسیر تحقیقات پلیس و ایجاد مانع در کشف حقیقت آگاهانه به این شایعات دامن می‌زدند.

واعظی خاطرنشان کرد: تحقیقات میدانی، بررسی‌های علمی و هوشمندانه کارآگاهان دایره جنایی پلیس آگاهی دشتستان با جمع‌آوری ادله و مدارک مستند ضمن اثبات بی‌اساس بودن این شایعات، پلیس را هر لحظه به مظنونین اصلی نزدیک‌تر می‌کرد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: پس از بررسی چند باره مدارک جمع‌آوری شده و مرور ادله  مطرح شده به وسیله کارآگاهان، سرانجام فرزند 19 ساله مقتول به عنوان مظنون اصلی دستگیر شد.

وی اظهار داشت: متهم دستگیر شده ضمن اعتراف به قتل پدرش علت آن را اختلاف خانوادگی و بی‌توجهی مقتول به همسرش (مادر متهم )عنوان کرد.

واعظی گفت: اسلحه کلاش به کار رفته در این حادثه کشف و 3 نفر متهم دیگر که ضمن همکاری با مقتول سعی در ایجاد انحراف در مسیر پرونده را داشتند نیز دستگیر شدند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: قتل پلیس آگاهی استان بوشهر استان بوشهر پلیس آگاهی فرمانده انتظامی استان قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۴۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) کنایه واعظی به آمار‌های غلط دولت رئیسی؛ مردم بهترین قاضی هستند

رئیس دفتر رئیس جمهور در دولت سابق، مهمان «کافه خبر» خبرآنلاین بود و آماردهی دولت رئیسی را نقد کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دو متهم به قتل وکیل بابلی دستگیر شدند
  • دستگیری ۲ متهم به قتل در آمل
  • دو متهم به قتل، در آمل دستگیر و به زندان معرفی شدند
  • متهمان به قتل در آمل دستگیر شدند
  • دستگیری دو متهم به قتل در آمل
  • ۲ متهم به قتل در آمل دستگیر و به زندان معرفی شدند
  • قتل مدیر عامل شرکت پخش لوازم آرایشی با ۳۷ ضربه چاقو
  • اعضای شبکه «چتر بیت» دستگیر شدند؛ شبکه «چتر بیت» چه کسانی هستند و چه کاری انجام می‌دادند؟!
  • کشف جسد دست و پابسته زن ثروتمند در کمد | خدمتکار خانه دستگیر شد
  • (ویدیو) کنایه واعظی به آمار‌های غلط دولت رئیسی؛ مردم بهترین قاضی هستند