Web Analytics Made Easy - Statcounter

« لادن مهدوی هزاوه » روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: حدود 84 درصد از جاده های استان نیز زیر پوشش اپراتورهای همراه اول و ایرانسل قرار دارد.
سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مرکزی گفت: از مجموع یکهزار و 210 روستای استان مرکزی یکهزار و 117 روستا دارای ارتباطات و یکهزار و 59 روستا دارای تلفن خانگی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مهدوی هزاوه افزود: وضعیت استان در حوزه ارتباطات مطلوب و در شاخص توسعه یافتگی ارتباطات و فناوری اطلاعات (شاخص IDI)، از ابتدای دولت یازدهم تاکنون با هفت پله صعود در جایگاه هشتم کشوری قرار گرفته است.
وی اظهار داشت: پس از اجرای مرحله نخست طرح توسعه ارتباطات روستایی، 491 نقطه روستایی استان از اینترنت نسل چهارم پرسرعت بی سیم بهره مند شدند و 541 روستای دیگر استان نیز در مرحله دوم طرح توسعه ارتباطات روستایی از محل USO از خدمات اینترنت پرسرعت بی سیم نسل چهارم برخوردار می شوند.
سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مرکزی گفت: با توجه به شروع فعالیت اپراتور شبکه علمی ایران (شعا)، که بخشی از شبکه ملی اطلاعات است، اتصال چهارمرکز دانشگاهی استان شامل اراک، صنعتی اراک، تفرش و دانشکده علوم پزشکی ساوه از اولویت های این اداره کل در سال جاری است و همچنین اتصال سایر مراکز علمی استان به این شبکه در دست پیگیری قرار دارد.
مهدوی هزاوه افزود: بهره برداری از مرکز داده استان و صدور مجوز ایجاد دفاتر پیشخوان دولت و خدمات عمومی بخش غیر دولتی در مناطق کمتر توسعه یافته شهری، از دیگر برنامه های اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مرکزی در سال جاری است.
یک میلیون 750 هزار مشترک فعال همراه اول، ایرانسل و رایتل در استان مرکزی وجود دارد.
6991/6013/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مرکزی اینترنت تلفن همراه شاخص منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۴۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدئوی دیدنی از تاثیر حجاب و پوشش روی مشتری های یک فروشنده خانم | از شماره تلفن خواستن برای خریدهای بعدی تا ...

دریافت 22 MB

به گزارش همشهری آنلاین، در یک اقدام جالب یک بازیگر با گذاشتن یک دوربین مخفی می خواهد آزمایش اجتماعی را انجام دهد که در آن رفتار مردم نسبت به تغییر پوشش و حجابش را ثبت می کند.

در این ویدیو از گرفتن شماره برای خریدهای بعدی تا عینک پیشنهادی برای همسر به خانم فروشنده را شاهد هستید.

کد خبر 847598 منبع: مهر برچسب‌ها بهداشت روانی خبر مهم زنان - حجاب دستفروش - دستفروشی - دستفروشان

دیگر خبرها

  • اتصال جزایر سه‌گانه ایرانی خلیج فارس به سرزمین اصلی
  • وزیر ارتباطات : جزایر سه‌گانهٔ خلیج فارس با موفقیت از طریق فیبر نوری به سرزمین اصلی متصل شدند
  • خلیج فارس دریایی راهبردی در دنیای ارتباطات است
  • بیش‌از ۲۷ میلیون مکالمه رومینگ ملی
  • بانک دی استخدام می کند (+جزئیات)
  • ۲۰۰روستای بالای بیست خانوار استان به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند
  • پایش سطح زیرکشت محصولات استراتژیک کشاورزی با استفاده از داده‌های فضایی
  • ویدئوی دیدنی از تاثیر حجاب و پوشش روی مشتری های یک فروشنده خانم | از شماره تلفن خواستن برای خریدهای بعدی تا ...
  • روستای «بن بید» به شبکه ملی اطلاعات متصل شد
  • ۱۱۵ کیلومتر فیبر نوری در شهرهای استان بوشهر اجرا شد