Web Analytics Made Easy - Statcounter

زنجان - ایرنا - جانشین رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: طی 20 ساعت گذشته پنج نفر در مسیرهای ارتباطی این استان بر اثر وقوع 2 فقره تصادف رانندگی جان باختند و 10 نفر نیز مصدوم شد.

محمدعلی عظیمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حادثه نخست حوالی ساعت 14:30 در کیلومتر 10 جاده زنجان - دندی و بر اثر برخورد سواری پراید و پژو اتفاق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: بر اثر این تصادف رانندگی 2 نفر از سرنشینان خودروی پراید که 26 ساله بودند به علت شدت صدمات و جراحات وارده در دم جان باختند و راننده سواری پژو نیز پس از انتقال به بیمارستان جان باخت.
عظیمی افزود: یکی از سرنشینان سواری پژو نیز برای مداوا در بیمارستان بستری شد و علت تصادف نیز انحراف به چپ از جانب راننده خودروی سواری پژو بود.
جانشین پلیس راه استان زنجان گفت: حادثه دوم نیز ساعت 19:10 در کیلومتر 25 جاده ترانزیت زنجان - خرمدره رخ داد که بر اثر این تصادف رانندگی 2 نفر در محل فوت کردند و 2 مصدوم آن نیز به بیمارستان انتقال یافتند و علت سانحه نیز انحراف به چپ از سوی راننده پراید بود.
عظیمی افزود: طی این مدت چند مورد تصادف رانندگی نیز در مسیرهای ارتباطی این استان اتفاق افتاد که این حوادث هفت مصدوم برجا گذاشت.
به گزارش ایرنا در هفت ماه امسال 145 نفر بر اثر سانحه رانندگی رخ داده در مسیرهای مختلف ارتباطی این استان جان خود را از دست دادند که 27 نفر این کشته شدگان مربوط به مهرماه است.
از ابتدای آبان جاری تاکنون نیز قریب 20 نفر در جاده های این استان بر اثر وقوع تصادف رانندگی جان باختند.
استان زنجان از پنج هزار و 840 کیلومتر راه ارتباطی برخوردار است که از این میزان، 200 کیلومتر آزاد راه، 113 کیلومتر بزرگراه، 342 کیلومتر راه اصلی و 974 کیلومتر راه فرعی است.
6084/6085

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي پليس راه تصادف فوتي و جرحي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۴۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) تصادف رانندگی دومین وزیر اسرائیل در دو روز پیاپی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدئو) تصادف رانندگی دومین وزیر اسرائیل در دو روز پیاپی
  • توسعه و بهسازی راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • وقوع بیش از ۵۰۰۰ تصادف در جاده‌های استان کرمان
  • توسعه و بهسازی راه‌های استان با اجرای ۷ پروژه
  • سوانح رانندگی در مشهد ۵۰ نفر را مصدوم کرد
  • ۲۷ مصدوم در حوادث رانندگی جاده های استان سمنان
  • توسعه و بهسازی بزرگراه های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • توسعه و بهسازی بزرگ‌راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • مصدومیت ۵ نفر ‌در ۳ سانحه رانندگی شهر قزوین
  • آسفالت ریزی ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان قزوین به اتمام رسید