Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهرام دشتی نژاد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، افزود: با توجه به نبود پزشک سوختگی در بیمارستان عسلویه و برای مداوای بهتر مصدومان آنان به شیراز منتقل شده‌اند و مراحل مداوایشان آنجا پیگیری می‌شود.

وی ادامه داد: ساعت ۱۷ و ۴۵ دقیقه دیروز (۱۹ آذر) چهار جوشکار شرکت ایران آروین که پیمانکار شرکت مهندسی توسعه گاز است، در فضایی بیرون از فاز‌های پالایشگاهی پارس جنوبی برای پیش گرم کردن محل جوشکاری از سیلندر گاز استفاده کرده بودند که نشت از سیلندر گاز سبب جریان گاز در کانال می‌شود و بلافاصله با ایجاد جرقه‌ای این محوطه دچار آتش‎سوزی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست و پدافند غیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس بیان کرد: با توجه به اینکه گاز مایع یا ال پی جی سنگین‌تر از هواست از لوله خارج نشده بود وبه همین علت با نخستین جرقه، محل مورد نظر دچار آتش‌سوزی شد.

دشتی نژاد یادآور شد: خبر منتشر شده مبنی بر ترکیدن لوله صحت ندارد.

انتهای پیام/ک

مداوای حادثه‌دیدگان آتش‌سوزی عسلویه در شیراز

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مصدومان حادثه عسلویه آتش سوزی پارس جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۵۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد

به گزارش «تابناک»، محمد علیشاهی جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه شامگاه جمعه هفتم اردیبهشت رخ داد که برای امدادرسانی به مصدومان سه دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام و تمامی مصدومان به بیمارستان طالقانی و بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد منتقل شدند.

مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ۱۶۴ پایگاه عملیاتی شامل ۱۰۰ پایگاه شهری، ۶۲ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۱۰ دستگاه موتورلانس و مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات با تحت پوشش داشتن ۱۵ شهرستان به صورت شبانه روزی و رایگان در حال ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی است.

دیگر خبرها

  • آتش‌ سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران
  • آتش‌سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران
  • پراید چپ کرد (+ عکس)
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار/ 5 نفر مصدوم شدند
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار پنج مصدوم بر جا گذاشت
  • ۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد
  • چهار فوتی در دو حادثه رانندگی در محور‌های خوزستان
  • رفع نقاط حادثه خیز ارزان تر است یا هزینه درمان مصدومان؟
  • جزئیات تکمیلی حادثه آتش‌سوزی در انبارهای شهرری اعلام شد
  • مهار آتش‌سوزی انبار در شهر ری/ از سرایت آتش جلوگیری شد