Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایلام - ایرنا - مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام گفت: اختصاص بیش از 24 هکتار از محوطه شرکت پالایش گاز ایلام به کاشت چمن، درخت و درختچه این شرکت را به عنوان یکی از سبز ترین پالایشگاه های کشور معرفی کرده است.

شهریار داری پور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه مساحت کل باغچه ها و فضای سبز پالایشگاه 24.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5 هکتار است، اظهار داشت: سرانه فضای سبز این شرکت 85 درصد نسبت به فضای ناحیه صنعتی بوده که 8.5 برابر بیشتر از الزام زیست محیطی مربوط به صنایع است.
وی در خصوص فعالیت های انجام شده در زمینه نگهداری و راهبردی فضای سبز افزود: نگهداری از 31 هزار متر مربع چمن، 32 هزار اصله درخت، 38 هزار بوته گل رز و انواع گل های آپارتمانی موجود در ابنیه پالایشگاه و کمپ های مسکونی بخشی از فعالیت های فضای سبز این شرکت است.
مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام غنی سازی جنگل های بلوط با کاشت بذر و نهال بلوط در مساحتی معادل 35 هزار مترمربع را از فعالیت های در دست اقدام این واحد عنوان کرد و گفت: توسعه فضای سبز منازل سازمانی شرکت از جمله برنامه های زیست محیطی پالایش گاز ایلام است.
داری پور کاشت انواع گل رز، چمن، درخت و درختچه و اجرایی کردن فعالیت هایی نظیر اصلاح شبکه آبیاری و غیره به منظور کاهش میزان آب مصرفی در زمینه آبیاری فضای سبز را از فعالیت های در دست اجرای این واحد برشمرد.
وی یادآور شد: هر ساله عملیات علف چینی و همچنین سم پاشی قبل رویش علف های هرز به منظور جلوگیری از بروز و گسترش حریق توسط این واحد در سطح 350 هزار متر مربع انجام می شود.
مدیرعامل پالایش گاز ایلام اظهار داشت: بیش یک هزار اصله انواع درخت و درختچه ای در ضلع جنوب واحد پساب این شرکت کاشت شده اند که با استفاده از آب خروجی تصفیه خانه پالایشگاه آبیاری می شوند.
وی افزود: طرح فضای سبز این واحد صنعتی مشتمل بر کاشت بسیار متنوع از انواع گونه های گیاهی و درختان همیشه سبز و خزان کننده و انواع درختچه ها، گل های فصلی و دائمی است که زیبایی و طراوت خاصی را به این پالایشگاه بخشیده است.
7172/6119

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد پالايش گاز فضاي سبز كاشت درخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۵۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا

شانا _ گروه فیلم: نشست تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی روز یکشنبه (نهم اردیبهشت‌) با حضور رضا نوشادی، مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران، امیر هوشنگ کرمی، سرپرست امور بین‌الملل شرکت ملی گاز ایران، سلیمان قاسمیان، مدیرکل آسیا، آفریقا و اقیانوسیه معاونت امور بین‌الملل و بازرگانی وزارت نفت و علی شاهوردی، مدیر هماهنگی افزایش ظرفیت و تعمیرات اساسی پالایشگاه‌های فراسرزمینی در شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران در حاشیه دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا برگزار شد.

دریافت 28 MB

دیگر خبرها

  • آغاز بارش های شدید و سیلابی در بیشتر مناطق کشور
  • انواع دستگاه بسته بندی و ماشین آلات بسته بندی صنعتی
  • پنجشنبه را تعطیل کنید که از نظر فرهنگی و تمدنی مهم است | برای فعالیت اقتصادی هم فضای مجازی و دورکاری هست!
  • نشست تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا
  • به مناسبت روز جهانی کار و کارگر
  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود
  • فعالیت یک واحد آلاینده لعاب سازی در اردکان متوقف شد
  • شناسایی ۵۰۵ خوشه صنعتی در سطح کشور
  • نقش‌آفرینی دانش‌بنیان‌ها در زمینه جهش تولید و رفع نیاز اساسی کشور
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال