Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-06@10:46:20 GMT

آموزش‌های مبانی اخلاقی و اسلامی در فضای مجازی

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۰۵۵۷۷

آموزش‌های مبانی اخلاقی و اسلامی در فضای مجازی

به گزارش ایکنا؛ امروزه ثابت شده بسیارى از دانش‌ها، مهارت‌ها و گرایش‌ها از طریق مشاهده و تقلید آموخته مى‌شوند؛ برای مثال وقتى که براى نخستین بار مى‌خواهیم رانندگى بیاموزیم، اغلب درباره آن چیزى نمى‌دانیم، اما با مشاهدهٔ رفتار مربى چگونه عمل کردن را یاد مى‌گیریم؛ این نمونه نشان مى‌دهد که چگونه بسیارى از رفتارهاى ما از طریق مشاهده شکل مى‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الگوهایى همچون رفتار مربیان رانندگى و افرادى با خصلت‌هاى پسندیدهٔ اجتماعی، رفتار ما را هدایت مى‌کنند و سبب تغییر رفتار و یادگیرى ما مى‌شوند. در این میان مشغول شدن افراد با فضای مجازی و ورود به عرصه جدیدی از زندگی باعث شده بسیاری افراد، رفتار‌های خود را در این فضا آموزش ببینند.
در این میان سایت‌ها و نرم‌افزار‌های بسیاری تولید شده که سعی کرده‌اند از طریق نمایش فیلم و آموزش‌های متنوع مبانی اخلاقی و اسلامی را به کاربران خود آموزش دهند. سامانه و اپلیکیشن بشرا یکی از همین مجموعه‌هاست که با انتشار کاملی از ویدئو‌های مذهبی و معارفی به‌طور قانونی و با مشارکت صاحبان محتوا به صورت رایگان در این مسیر فعالیت خود را آغاز کرده است.  
آموزش‌های مذهبی بشرا در موضوعاتی از جمله الفبای زیستن، اینگونه زیستن و هنر با هم زیستن تولید شده است. از جمله ویژگی‌های اپلیکیشن بشرا نیز می‌توان به تفکیک و مرتب‌سازی محتوای ویدئویی در دسته‌های متنوع، امکان مشاهده ویدیو‌ها به صورت آنلاین، امکانات پیشرفته جست‌وجو، نشانه‌گذاری، دانلود و امثال آن اشاره کرد.   برای دریافت این برنامه اینجا کلیک کنید.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا فناوری اطلاعات نرم افزارهای قرآنی نرم افزار موبایل بشرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۵۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویر باورنکردنی از یک خیابان در شهر اروپایی سوژه فضای مجازی شد

تصویری از خیابانی در بروکسل پایتخت بلژیک در شبکه‌های اجتماعی فراگیر شده است.  

دیگر خبرها

  • پلیس فتا: ۹۱ درصد حجم «آلودگی جرایم غیر اخلاقی» مربوط به اینستاگرام است
  • تصویر باورنکردنی از یک خیابان در شهر اروپایی سوژه فضای مجازی شد
  • هرقانونی در فضای مجازی به معنای محدود کردن فضای مجازی نیست!
  • آموزش حلقه مفقوده حریم خصوصی در اینترنت
  • طرح ویژه پلیس فتا برای پاکسازی فضای مجازی از جرائم اخلاقی
  • هشدار به برگزار کنندگان لایوهای غیر اخلاقی در اینستاگرام | پلیس: ۱۷۶۵ پیج مجرمانه شناسایی شد
  • جزئیات اجرای طرح عملیاتی پلیس برای برخورد با لایوهای مستهجن و محتوای مبتذل
  • آموزش حلقه مفقوده حریم خصوصی در اینترنت/ کشورها برای محفاظت از کودکان چه کردند؟
  • ببینید/ ایران از واقعیت تا فضای مجازی
  • رفتار انسانی یک «اورانگوتان» برای اولین‌بار؛ تهیه ضماد برای درمان زخم!