Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@01:17:54 GMT

27 قصاب در آستارا به تعزیرات حکومتی معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۰۵۶۶۸

27 قصاب در آستارا به تعزیرات حکومتی معرفی شدند

آستارا - ایرنا - رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آستارا از معرفی 27 قصاب و مرغ فروش به اداره تعزیرات حکومتی این شهرستان به علت گرانفروشی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا محسن آهنی عصر دوشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار در فرمانداری آستارا گفت: بازار گوشت در هفته گذشته به طور سراسری دچار نابسامانی شده بود اما قیمت گوشت در آستارا در مقایسه با شهرهای همجوار، پایین تر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: با هرگونه قیمت نامتعارف و مصادیق گرانفروشی مقابله می کنیم و علاوه بر آن، در دو ماه گذشته هفت تن گوشت یارانه ای برای تنظیم بازار در آستارا توزیع شده است.
ایرج شیارکار مدیر جهاد کشاورزی آستارا نیز در این جلسه تلفات زیاد دام سبک را از عوامل افزایش قیمت گوشت اعلام کرد و سرعت عمل بیشتر در توزیع گوشت منجمد را برای کنترل قیمت ها ضروری دانست.
یونس رنجکش فرماندار آستارا هم با تاکید بر برخورد قاطع با متخلفان اقتصادی و گرانفروشان و اعمال قانون برای کنترل بازار و جلب رضایت مردم تاکید کرد.
به گزارش ایرنا نبود کشتارگاه در آستارا و هزینه بالای حمل گوشت از شهرستان های اردبیل و تالش به آستارا از دلایل افزایش قیمت گوشت در این شهرستان است و با وجود تصویب مکرر کمیسیون تنظیم بازار، تلاش مسئولان امر از جمله شبکه دامپزشکی آستارا برای جانمایی محل ساخت کشتارگاه بی نتیجه بوده است.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان قرار دارد.
7124/2007

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي گيلان تعزيرات حكومتي آستارا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۵۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ویژه بازرسی از بازار لاستیک خودرو

یداله ملکی مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران با تاکید بر نظارت مستمر بازار لاستیک خودرو، گفت: در راستای صیانت از حقوق مصرف کنندگان و جلوگیری از سودجویی منفعت طلبان و با توجه به تداوم التهاب بازار تایر سواری در سطح عرضه، تعزیرات حکومتی با متخلفان برخورد قانونی می‌کند.

او افزود: بازرسی از مراکز توزیع عمده لاستیک و خرده فروشان با استفاده از همه ظرفیت‌ها بمنظور برخورد ایجاد ثبات در بازار باحضور رئیس شعبه تعزیرات حکومتی و بازرسان صمت و اصناف برای جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت لاستیک خودرو اجراء می‌شود.

ملکی گفت: کنترل و نظارت بر وضعیت بازار کالا و پایش وضعیت تامین و توزیع لاستیک خودرو، جلوگیری از تخلفات احتمالی و رسیدگی به موقع به شکایات و گزارش‌های مردمی را از جمله اهداف طرح نظارتی عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • تشدید گشت‌های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • صدور رای برای بیش از ۹۵ درصد از پرونده‌های تخلف طرح شده در تعزیرات گلستان
  • قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید
  • بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان
  • اجرای طرح نظارت بر بازار لاستیک خودرو در مازندران
  • طرح ویژه بازرسی از بازار لاستیک خودرو
  • تخلف یک کشتارگاه طیور در استان کرمانشاه
  • ضبط ۷۰۰ کیلوگرم لاشه گوشت مرغ در کرمانشاه