Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، مرکز معاینه فنی و تست ویژه مخازن خودروهای بنزینی و گازسوز شهرستان ملارد با حضور توکلی کجانی، فرماندار شهرستان ملارد و جمعی از مسئولان در روستای یوسف آباد از توابع بخش صفادشت این شهرستان به بهره برداری رسید.   بر اساس این گزارش، با آغاز به کار این مرکز که با سرمایه گذاری بخش خصوصی راه اندازی شده است، ۹ نفر از جوانان این شهرستان به طور مستقیم مشغول به کارشدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایان ذکر است این مرکز با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال در فضای یک هزار و ۶۰۰ هزار متر مربعی و با بهره گیری از پرسنل آموزش دیده دوره مهندسی مکانیک آماده ارائه خدمات به مالکان خودروها است.این مرکز در جاده چیتگر بعد از چهارراه قبچاق ابتدای ورودی مسکن مهر واقع است .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جاده سرمایه گذاری بخش خصوصی فرماندار شهرستان معاینه فنی مکانیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۵۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران

ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار تبریز در بازدید از روند اجرای پروژه ساختمان مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران شهرداری دستورات لازم جهت تسریع در اجرای این پروژه را صادر کرد.

یعقوب هوشیار روز یکشنبه در بازدید میدانی از روند پیشرفت فیزیکی این پروژه اظهار کرد: این پروژه با هدف بهبود خدمت‌رسانی در امر ترافیک و مدیریت بحران کلانشهر تبریز در حال احداث است و با اتمام آن شاهد خدمات مطلوبی در این امر خواهیم بود.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی شرکت عمران و توسعه آذربایجان به عنوان مجری طرح و همراهی شهرداری منطقه ۱ به عنوان کارفرما در این پروژه، دستورات لازم برای رفع موانع، تسریع و بهره‌برداری این پروژه را صادر کرد.

وی خاطرنشان کرد: این پروژه با زیربنای ۷۰۰۰ مترمربع در ۵ طبقه سازه‌ای با هدف دستیابی به مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران شهری در سطح استانداردهای مدرن روز در حال احداث است.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، به گفته شهردار تبریز پروژه ساختمان مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران شهرداری با تمام توان و با تکیه بر تخصص مهندسان و عوامل فنی و عمرانی شرکت توسعه و عمران آذربایجان در حال اجرا بوده و بر اساس زمان‌بندی ارائه شده پیش‌بینی می‌شود طی سال جاری به بهره برداری برسد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستور سرپرست فرمانداری ملارد برای برخورد با انشعابات غیرمجاز
  • استخدام ۵ عضو یک خانواده در صداوسیما
  • بهره برداری ازهشت طرح آموزشی، خدماتی و رفاهی دانشگاهی کاشان
  • ضرورت افزایش مراکز معاینه فنی خودرو در شهرستان‌ها
  • آغاز پویش سلامت دهان و دندان در لردگان
  • بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران
  • آغاز بکار بنیاد خیریه برنا در استان سمنان
  • حمله یک مهاجم با سلاح سرد به مامور نیروی انتظامی در ملارد
  • فرد مهاجم با سلاح سرد در ملارد با اقدام بموقع پلیس زمین‌گیر شد
  • حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند