Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیخ حمد بن خلیفه رئیس فدراسیون فوتبال قطر با نظر مجمع فدراسیون فوتبال این کشور در سمت خود ابقا شد. ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۵ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، در انتخابات فدراسیون فوتبال قطر شیخ حمد بن خلیفه رئیس فدراسیون فوتبال قطر در مجمع این فدراسیون با کسب 17 رای مجددا در سمت خودش ابقا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین  سعودی المهندی، شیخ احمد بن حمد، احمد البوعنین، هانی بلان و ابراهیم خلیل المهندی به همراه عبدالرحمن القحطانی به عنوان اعضای هیئت رئیسه انتخاب شدند.

 شیخ حمد در پایان این انتخابات که روز دوشنبه در محل فدراسیون فوتبال قطر برگزار شد ضمن قدردانی از باشگاه‌ها و اعضای مجمع که مجددا به وی رای اعتماد دادند اظهار داشت: مرحله جدید فعالیت ما در فدراسیون از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که شمارش معکوس برای ورود به جام جهانی را آغاز کرده‌ایم همچنین در سطح تیم‌های مختلف ملی اهداف بزرگی را دنبال می‌کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال قطر انتخاب عبدالکریم حسن بازیکن باشگاه السد به عنوان بهترین بازیکن آسیا را نیز موفقیت بزرگی برای این فدراسیون دانست و افزود: تیم ملی برای حضور در مسابقات کوپا آمریکا آماده می‌شود که تجربه بسیار مهم و جالب توجهی است. در این تورنمنت می‌توانیم با قدرت‌های برتر جهان بازی کنیم که در روند آماده‌سازی تیمی منسجم برای حضور در جام جهانی بسیار مهم است. برای ساختن تیمی قدرتمند و حضور در جام جهانی  2022 آماده می‌شویم و البته نباید فراموش کنیم که فرصت زیادی نداریم.

قطری‌ها در برگزاری جام جهانی 2022 کسی را شریک نمی‌کنند

 

انتهای پیام/ 

 

R39383/P1015135/S3,1410/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فدراسیون فوتبال قطر

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال قطر فدراسیون فوتبال قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۶۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک تساوی دیگر از گل‌گهر؛ تیمی با ۲رنگ پیراهن!

 تیم‌های فوتبال گل‌گهر سیرجان و شمس آذر قزوین از ساعت 19 امروز (یکشنبه)، در اولین دیدار از هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال و در ورزشگاه شهید حاج قاسم سلیمانی سیرجان مقابل هم صف‌آرایی کردند که این دیدار به تساوی بدون گل انجامید.

به گزارش تابناک ورزشی؛ گل‌گهر با یک امتیازی که در خانه به دست آورد، 36 امتیازی شد و در جایگاه ششم جدول ایستاد. شمس آذر نیز که فرصت داشت با غلبه بر میزبان به رتبه ششم صعود کند، با 35 امتیاز در رتبه هفتم جدول باقی ماند.

ایمان کهیش قضاوت این مسابقه را بر عهده داشت و روبرتو تورس از گل‌گهر و پوریا سرآبادانی از شمس آذر را با کارت زرد جریمه کرد. همچنین معین قربانی مدافع شمس آذر در دقیقه 7+90 با دریافت کارت قرمز از زمین اخراج شد.

در اتفاقی باورنکردنی در این مسابقه گل‌گهر با ۲ لباس مختلف بازی کرد! شاگردان مارینوس اوزونیدیس در هر نیمه با لباس‌های متفاوتی به زمین رفتند. گل‌گهر در نیمه اول با لباس اصلی خود یعنی سرمه‌ای وارد زمین شد ولی نیمه دوم را با لباس سفید آغاز کرد!

دیگر خبرها

  • اگر بیش از حد به دیگران وابسته می شوید بخوانید
  • نامه رئیس فدراسیون به وزیر ورزش و جوانان درباره تمهیدات فدراسیون برای فصل آینده لیگ برتر
  • گزارشگر ایده‌آل رئیس فدراسیون فوتبال
  • یک تساوی دیگر از گل‌گهر؛ تیمی با ۲رنگ پیراهن!
  • وزارت ورزش و مهدی تاج به اتفاقات ورزشگاه آزادی ورود کردند
  • جلسه معاون وزیر با تاج درباره اتفاقات اخیر
  • برگزاری جلسه اسبقیان و تاج درباره اتفاقات ورزشگاه آزادی
  • برگزاری نشست فوری تاج و ارکان انضباطی - اخلاقی درپی اتفاقات بازی پرسپولیس - سپاهان
  • با تاج جلسه فوری برگزار می کنیم/ مسائل فرهنگی باید دغدغه‌ باشد
  • رونمایی از نماد جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۲۵ سیشل