Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-08@14:59:59 GMT

سانحه رانندگی در مشهد سه کشته برجای گذاشت

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۰۶۷۰۹

سانحه رانندگی در مشهد سه کشته برجای گذاشت

مهدی رضایی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طی این حادثه بامداد امروز در طول بلوار وکیل آباد حوالی بلوار شهید صیاد شیرازی خودرو سواری پس از برخورد با پایه پل واژگون و پنج سرنشین آن محبوس شدند.
وی ادامه داد: آتش نشانان سرنشینان محبوسان را رهاسازی و به بیرون منتقل کردند. سه نفر آنها جان باخته و دو نفر نیز مصدوم شده اند که به بیمارستان انتقال یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



* واژگونی کامیون شیشه
معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد در ادامه از حادثه واژگونی کامیون حامل چهار تن بار شیشه در بزرگراه بسیج نرسیده به پل عباسپور شهر مشهد نیز خبر داد.
وی گفت: این خودرو کامیون بر روی یک خودروی سواری پژوپارس سقوط کرده و شش سرنشین آن مجروح آن به بیمارستان منتقل شدند. تمام بار این کامیون نیز روی سطح خیابان ریخته شده بود که جمع آوری گردید.
هزار و 300 آتش نشان در قالب 48 ایستگاه در سطح کلانشهر سه و نیم میلیون نفری مشهد خدمت می کنند.
7505/1858
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف بزرگراه بیمارستان خودرو سازمان آتش نشانی مشهد منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۶۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ فوتی و ۴ مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در کمربندی ماکو -بازرگان

فرزین رضازاده در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ساعتی قبل واژگونی خودروی پژو پارس در کمربندی ماکو بازرگان منجر به فوت ۲ نفر و مصدومیت ۴ نفر دیگر شد.

وی افزود: بعد از اعلام یک مورد واژگونی خودرو به مرکز پیام اورژانس استان، واحدهای عملیاتی اورژانس ماکو و بازرگان سریعاً به محل حادثه اعزام شدند.

مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی ادامه داد: در این تصادف متأسفانه یک کودک ۸ ماهه در صحنه حادثه فوت کرده بود و یک آقای ۲۰ ساله بعد از انتقال به بیمارستان به دلیل وخامت حال در بیمارستان فوت کرد.

وی یادآور شد: ۴ مصدوم حادثه نیز توسط اورژانس ۱۱۵ ماکو و بازرگان به بیمارستان فجر ماکو منتقل شدند.

بر اساس اعلام روابط عمومی اورژانس آذربایجان غربی به نقل از اتاق هدایت عملیات بحران دانشگاه علوم پزشکی، حال ۳ تن از مصدومین وخیم گزارش شده است.

کد خبر 6098631

دیگر خبرها

  • واژگونی ۲ خودرو در تبریز یک کشته و یک مصدوم برجای گذاشت
  • واژگونی دو خودرو در تبریز ۲ کشته و مصدوم برجای گذاشت
  • واژگونی تریلی در جاده آذرشهر- عجب شیر یک کشته بر جا گذاشت
  • ۲ فوتی و ۴ مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در کمربندی ماکو -بازرگان
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه واژگونی خودروی پرشیا در جاده ماکو بازرگان
  • مصدومیت ۱۰ نفر در واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس در آستانه اشرفیه
  • 3 کشته در تصادف پژو - کامیون
  • ۸ کشته در تصادف رانندگی جاده‌های فارس
  • آتش سوزی خودرو و فوت ۳ نفر در تونل 
  • ۵ مصدوم در سانحه رانندگی در خواف