Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، عباس صالحی، مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه امام رضا(ع) در گفتگو با کوله بار با اشاره به برگزاری همایش تجلیل از خادمین شهدا در استان خراسان رضوی گفت: این همایش روز جمعه 23 آذر ماه به منظور گردهمایی 3هزار خادم الشهدای استان خراسان رضوی و تجلیل از زحمات خادمین شهدای فعال که سالها در مناطق عملیاتی دفاع مقدس در مسیر شهدا تلاش نمودند، انجام می گیرد که در کنار برگزاری این همایش، کارگاه آموزشی برای خادمین شهدایی داریم که تازه در سایت خادم الشهدا ثبت نام نموده اند و نیاز به گذراندن دوره های آموزشی مورد نیاز دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در ادامه با اشاره به اینکه خادمین شهدا نقش اثرگذاری در مناطق عملیاتی دفاع مقدس دارند، اظهار داشت: خادمین شهدا، در دوره های چند روزه و کاملا به صورت داوطلبانه در مناطق عملیاتی دفاع مقدس حضور پیدا می کنند و اکثر موارد، تعداد متقاضی بیشتر از ظرفیت ماست و این عزیزان دوست دارند به نیت شهدا، به قدمگاه شهدا بروند و به زائران راهیان نور خدمت کنند.

 

صالحی با بیان اینکه اردوهای راهیان نور دانش آموزی این استان از بهمن ماه آغاز می شود، تصریح کرد: 4 هزار دانش آموز دختر و پسر استان خراسان جنوب از اوایل بهمن ماه و یک هزار دانشجو از 13 بهمن ماه به مناطق عملیاتی دفاع مقدس جنوب کشور اعزام می شوند و می توانند قدمگاه شهدا را از نزدیک ببینند و با سیره شهدا آشناتر شوند.

 

مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه امام رضا(ع) تاکید کرد: در طول سال، طرح مهر درخشان رضوی نیز در استان خراسان رضوی برگزار می شود و از شهریور ماه تا به امروز، میزبان 20 هزار زائر بار اولی بودیم که به نیت زیارت حرم مطهر امام رضا علیه السلام، وارد مشهد مقدس شده اند و در این دوره های سه روزه، ما از آنان میزبانی کرده ایم.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۶۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین یادواره ۱۲ شهید روحانی شهرستان مهر پیش از ظهر دوشنبه با حضور حجت الاسلام محمود محمودی‌زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس، امام جمعه مهر و مسؤولان محلی و شهرستانی در روستای قلعه سید بخش مرکزی شهرستان مهر برگزار شد.

امام جمعه شهرستان مهر در این همایش گفت: در طول دوران ۸ ساله دفاع مقدس روحانیون سراسر شهرستان مهر همدوش و همسنگر با اقشار مختلف مردم در دفاع از کیان ایران اسلامی مردانه جنگیدند و ۱۲ آلاله سروقامت روحانی شهرستان مهر با خون سرخ خود نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را آبیاری نمودند.

حجت الاسلام علیرضا سفار افزود: همیشه شهدای روحانی و روحانیت ما در مسائل فرهنگی، علمی، مبارزه و مجاهدت پیشتاز بودند و به نسبت جمعیتشان بیشترین شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کردند.

در پایان این آئین با اهدای لوح تندیس سپاس و هدایایی از صبر و مقاومت ۱۲ خانواده روحانی شهید شهرستان مهر تجلیل شد.

کد خبر 6098016

دیگر خبرها

  • همایش یاد یاران، فرصتی برای جهاد تبیین است
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • فعالسازی ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس
  • ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس فعال می‌شوند
  • اجرای قانون جهش تولید دانش بنیان حرکت بزرگ اقتصادی را رقم می زند
  • افتتاح فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهداء در نوده خاندوز و توران فارس رامیان
  • طنین معنویت سرزمین وحی در ورزشگاه ۱۲ هزار نفری آزادی تهران+ گزارش عکس
  • برگزاری سومین دوره مسابقات تنیس روی میز اپن آزاد بزرگسالان در مشهد
  • برگزاری یادواره شهدای طلبه و فرهنگی در شهر خرو