Web Analytics Made Easy - Statcounter

در مراسمی صبح امروز با حضور فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تولیت آستان قدس رضوی و تنی چند از مسئولان استانی و کشوری اجلاسیه نهایی ۲ هزار شهید خراسان جنوبی با رمز «یاحسین» آغاز شد. ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۸ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سردار علی قاسمی صبح امروز در کنگره ملی دو هزار شهید خراسان جنوبی اظهار داشت: رمز عملیات کنگره ملی 2 هزار شهید خراسان جنوبی «یا حسین» است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تشکیل ستاد استان در27 کمیته اجرایی چندین سال است آغاز شده است افزود: حدود 3 سال است که پیگیر این موضوع بودیم.

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی بیان کرد: در راستای برگزاری کنگره ملی 2 هزار شهید استان تلاش ما بر این بود که تمام برنامه‌ها در سال 97 پیوست معنوی شهید و شهادت داشته باشد و فضای استان عطر شهدا را به خود بگیرد.

قاسمی گفت: باید به موضوع فرهنگ شهادت توجه شود و مردمی کردن برنامه‌های کنگره و برگزاری نمایش و همایش‌های رزمی در تمامی برنامه‌ها از جمله اقدامات انجام شده در راستای برگزاری کنگره ملی دو هزار شهید استان بوده است.

بیرجند| نمایشگاه "از حرا تا حرم" در حاشیه کنگره 2 هزار شهید استان خراسان جنوبی برگزار می‌شودنخستین کنگره 2 هزار شهید خراسان جنوبی سال آینده برگزار می‌شودبرگزاری کنگره 2 هزار شهید هنرمند در دی ماه

وی افزود: برگزاری برنامه‌های آبروی محله و افتخار کوچه‌ها، استفاده از ظرفیت هنرمندان در ایجاد نمایشگاه‌ها و خدمات رسانی به محرومین و اهداء بسته‌های حمایتی به محرومان توسط خانواده‌های شهدا از دیگر اقدامات انجام شده است.

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی یادآور شد: نصب موکب‌ها در اربعین حسینی و مشهد مقدس، برقراری ارتباط با جوانان و نوجوان از طریق برنامه‌های فرهنگی و تولید فیلم‌ها و مستندهایی در بحث شهدا از جمله اقدامات انجام شده در راستای برگزاری کنگره ملی دو هزار شهید خراسان جنوبی است.

قاسمی توجه به کیفی کردن برنامه‌ها، دیدار با خانواده شهدا و پیام کنگره به خانواده شهدا، دیدار با 270 نفر از بستگان نزدیک شهدا در مشهد مقدس و فرهنگ سازی در زمینه نذر فرهنگی را از دیگر اقدامات عنوان کرد و افزود: این امر در خراسان جنوبی به یک فرهنگ تبدیل شد و به نیابت از شهدا ختم صلوات و ختم قرآن تلاوت می‌شود.

وی همچنین تولیدات هنری و فرهنگی شامل ساخت المان‌ها و تولیدات رادیویی و تلویزیونی و تولید کتاب و 100 کتاب جیبی را از دیگر اقدامات انجام شده عنوان کرد.

فرمانده سپاه انصار الرضای خراسان جنوبی با بیان اینکه کنگره 2 هزار شهید خراسان جنوبی به استان رنگ و بوی معنوی داده است اظهار داشت: زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا، گرامیداشت خانواده‌های شهدا و ترویج و گفتمان سازی نذر فرهنگی از مهترین برنامه‌های کنگره بوده است.

قاسمی خاطرنشان کرد: 733 برنامه فرهنگی با موضوع کنگره تولید و به مخاطبان ارائه شده است.

انتهای پیام/ ت

R41348/P1336/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۶۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادای احترام فرمانده کل ارتش به مقام شامخ شهدا در گچساران + عکس

فرمانده کل ارتش پس از ورود به شهر گچساران جهت حضور در اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتش کهگیلویه‌و بویراحمد با حضور در گلزار شهدای گچساران به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی، صبح امروز_ پنجشنبه، ششم اردیبهشت_ جهت حضور در اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتش کهگیلویه‌و بویراحمد وارد شهر گچساران شد.

سرلشکر موسوی پس از استقبال گرم مسئولان در فرودگاه گچساران در اولین برنامه خود با حضور در گلزار شهدای این شهر به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتش کهگیلویه و بویراحمد اولین برنامه در راستای کنگره بزرگ گرامیداشت یاد و خاطره ۲۰۰۰ شهید کهگیلویه و بویراحمد است که از صبح امروز در شهر گچساران آغاز به کار شده‌است.

کد خبر 747765

دیگر خبرها

  • تشریح جزئیات کنگره ۲۰۰۰ شهید کهگیلویه و بویراحمد از زبان فرمانده سپاه فتح
  • اجلاسیه ۲٠۸ شهید ارتشی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران آغاز شد
  • آغاز به کار ستاد برگزاری دومین کنگره شهدای چهارمحال و بختیاری
  • ادای احترام فرمانده کل ارتش به مقام شامخ شهدا در گچساران + عکس
  • اولین اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود
  • آغاز بزرگترین رویداد فرهنگی با برگزاری اجلاسیه شهدای ارتش در گچساران
  • آغاز بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد
  • کنگره ۲ هزار شهید؛ بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه وبویراحمد
  • دومین اجلاسیه ۴ هزار شهید گلستان برگزار می‌شود
  • گلستان میزبان دومین کنگره چهار هزار شهید استان