Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@17:33:32 GMT

قابلیت چت صوتی در اینستاگرام فعال شد

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۰۷۳۸۶

قابلیت چت صوتی در اینستاگرام فعال شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تک کرانچ ، اینستاگرام قابلیت ارسال چت صوتی را برای کاربران خود فراهم کرده است. این درحالی است که چهار ماه قبل اخباری مبنی بر آزمایش ویژگی شبیه «واکی-تاکی» در این شبکه اجتماعی منتشر شد.

به هرحال این ویژگی به کاربران اجازه می دهد پیام های صوتی را ضبط و برای دوستان ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاربران اینستاگرام می توانند در قسمت direct messages از چت صوتی استفاده کنند.

در حال حاضر کاربران اپلیکیشن اینستاگرام می توانند پیام های خصوصی با دوست خود را بررسی کنند و با نگه داشتن دکمه میکروفون پیام صوتی را ضبط کنند. به محض آنکه کاربر دکمه میکروفون را رها کند، پیام صوتی به صورت آنی ارسال می شود. البته کاربر می تواند با فشردن دکمه سطل زباله یا با استفاده از قابلیت Unsend اینستاگرام پیام مذکور را حذف کند.

 این قابلیت مشابه iMessage اپل است.

کاربران می توانند  پیام هایی به مدت یک دقیقه را ضبط کنند. همچنین پیام ها تاریخ انقضا ندارند بنابراین دریافت کننده می تواند به دفعات مختلف آن را گوش کند. قابلیت ارسال پیام صوتی اینستاگرام  برای دستگاه های اندروید و iOS عرضه شده است.

کد خبر 4482002 شیوا سعیدی قوی اندام

منبع: مهر

کلیدواژه: برنامه اینستاگرام نوآوری کاربران اینترنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۷۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امکان نصب همزمان دو اپلیکیشن در اندروید فعال شد

ایتنا - گوگل قابلیت دانلود و نصب همزمان دو اپلیکیشن در گوگل پلی را فعال کرده است.
به نظر می رسد گوگل پس از سال ها از تست های گاه و بیگاه، قابلیت دانلود و نصب همزمان اپلیکیشن را در پلی استور ارائه کرده است.

به گزارش ایتنا از مهر، برای مشاهده شیوه عملکرد این ویژگی ۲ اپ را نصب کنید و خواهید دید که آنها همزمان دانلود و نصب می شود و دیگر نیازی به انتظار برای تکمیل دانلود یک اپ و شروع دانلود دیگری نیست. می توان این فرایند را داخل پلی استور و همچنین روی نمایشگر رصد کرد.

 


این به روز رسانی فقط برای نصب اپ های جدید فعال می شود و فقط ۲ اپ به طور همزمان دانلود می شوند. این درحالی است که اپ استور اپل می تواند دانلود و نصب همزمان ۳ اپلیکیشن را کنترل کند.
 

البته باید در نظر داشت دانلود همزمان گوگل پلی برای آپدیت نرم افزارها به کار نمی رود. هرچند افزودن این قابلیت برای آپدیت کارآمدتر از نصب اپ های جدید است. کاربران امیدوارند گوگل این روند را گسترش دهد.

دیگر خبرها

  • شکایت کاربران از هشدارهای آیفون
  • ایموجی صوتی؛ قابلیت بسیار عجیب نرم‌افزار تماس اندروید/ فیلم
  • ایموجی صوتی؛ قابلیت بسیار عجیب نرم‌افزار تماس اندروید
  • اختلال آلارم کاربران آیفون را کلافه کرد
  • چرا اینستاگرام الگوریتم خود را تغییر می‌دهد؟
  • اروپا از تخلفات فیس‌بوک و اینستاگرام تحقیق می‌کند
  • فیلتر شکست خورد / حضور بیش از 40 میلیون ایرانی در اینستاگرام
  • امکان نصب همزمان دو اپلیکیشن در اندروید فعال شد
  • مقاومت کسب و کارهای کوچک اینستاگرامی در مقابل فیلترینگ
  • کپی گوگل از روی اپل: قابلیت دانلود هم‌زمان چند اپلیکیشن در گوگل‌پلی