Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا ،این نشست به میزبانی معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان و اداره ورزش و جوانان شهرستان چابهار و همکاری انجمن پیشگامان عصر نوین بمدت 2 روز ( 18 و 19 آذرماه ) در چابهار برگزار شد.

در این نشست که شامل 8 پنل آموزشی بود دکتر سجاد سالک مدیرکل مشارکت های اجتماعی و فعالیت های داوطلبانه جوانان وزارت ورزش و جوانان به همراه مدیران و کارشناسان این حوزه حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پنل اول دکتر سجاد سالک به بررسی و تبیین سیاستهای حوزه مشارکت ها در سال 1397 پرداخت و روسا و کارشناسان مشکلات سمنهای استانهای خود را مطرح نمودند.

در ادامه نیز دکتر سالک و دکتر پاشا رئیس اداره نظارت و ارزیابی فعالیتهای تشکلهای مردم نهاد جوانان در پنل " مجامع سازمان های مردم نهاد جوانان" در مورد مراحل و نحوه ثبت سمنها و برگزاری مجامع انتخاباتی آنها توضیحاتی ارائه نمودند و نحوه ثبت آنها در سامانه آموزش داده شد .

دکتر صادقی رئیس اداره توسعه مشارکتهای اجتماعی جوانان در ادامه توضیحاتی در مورد " رشد کمی /ثبت تقاضا و صدور اعتبارنامه سمنها"  ارائه نمود.

دو کارگاه با عنوان " رشد کیفی/توانمندسازی(طرح ها و برنامه ها )" توسط خانم اسدی کارشناس مسئول آموزش سازمانهای مردم نهاد جوانان و دکتر صادقی ارائه شد .

دکتر سالک در پنل " رسانه و مشارکت اجتماعی جوانان" در مورد اهمیت رسانه در بازتاب و معرفی مشارکتهای اجتماعی سخن گفت و تاکید کرد روسا و کارشناسان حوزه مشارکتهای جوانان تمام توان خود را در جهت ارتباط گیری با رسانه های استانی و کشوری به کار بگیرند زیرا بهترین راه جهت معرفی مشارکتها رسانه و شبکه های اجتماعی است و در این راه از سمنها و روابط عمومی هاباید بهره گرفت.

در پایان این نشست " پرسش ، پاسخ، اظهار نظر جمع بندی نشست " صورت گرفت که نمایندگان هر استان به بیان مشکلات و هم چنین پیشنهادات خود در این حوزه پرداختند.

گفتنی است  غبار روبی مزار شهدای گمنام دانشگاه دریانوردی چابهار ، نشست سازمان های مردم نهاد جوانان چابهار با دکتر سالک مدیرکل مشارکت های اجتماعی و فعالیت های داوطلبانه جوانان وزارت ورزش و جوانان و برنامه تور گردشگری دریایی ، برگزاری جشنواره غذاهای محلی استان و برپایی نمایشگاه صنایع دستی توسط سمن گوهر صدف از دیگر برنامه های اجرا شده این نشست دو روزه بود.

در پایان مراسم هم تابلویی نفیس که نماد استان سیستان و بلوچستان بود بهمراه مقداری ادویه محلی منطقه بلوچستان به رسم یادبود از طرف خانم مقیمی معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان به نمایندگان استانهای کشور اهدا شد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان اداره ورزش و جوانان رسانه گردشگری وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۷۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه اضطراری حفظ سهمیه خوزستان!

به گزارش "ورزش سه"، استان خوزستان همواره یکی از قطب‌های اصلی فوتبال ایران در پرورش استعداد، معرفی بازیکن‌ و ارائه فوتبال تماشاگر پسند بوده و باتوجه به جو فوتبالی این استان، تیم‌های خوزستانی هواداران زیادی هم دارند. با این حال در این فصل هر سه سهمیه لیگ برتری خوزستان یعنی فولاد، استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان در جنگ بقا هستند.

این وضعیت باعث تشکیل یک جلسه فوری در اداره کل ورزش و جوانان خوزستان شد. این جلسه اضطراری برای هم اندیشی شامگاه دوشنبه، سوم اردیبهشت به دعوت هیات فوتبال خوزستان و میزبانی اداره کل ورزش و جوانان استان برای جلوگیری از سقوط و حفظ سهمیه فوتبال خوزستان در لیگ برتر با حضور حمید بنی تمیم مدیر کل ورزش خوزستان، عبدالکاظم طالقانی رئیس هیات فوتبال استان، بهرام رضائیان مدیرعامل باشگاه فولاد، حسین رحمانی مدیرعامل باشگاه نفت آبادان و ابراهیم نصیرنیا رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال خوزستان برگزار شد.

حمید بنی تمیم مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در این جلسه با اشاره به نتایج و وضعیت نمایندگان استان در لیگ برتر، عنوان کرد: "در این چند هفته باقی مانده می‌طلبد فضایی فراهم شود که جامعه فوتبالی از مدیران تا اصحاب رسانه و هواداران با همدلی و یک وفاق استانی زمینه کسب نتایج مطلوب این باشگاه‌ها را فراهم آورند."

بنی تمیم افزود: "انتظار می‌رود مدیران باشگاه‌ها با تصمیمات منطقی، مدیریتی و فنی و نیز با یک همت والا در این فرصت باقی مانده کام فوتبال دوستان را با کسب نتایج شایسته شاد کنند."

او با اشاره به اتفاقات پیش آمده برای باشگاه استقلال ملاثانی لیگ یکی نیز گفت: "تدابیری در نظر گرفته شده که با همکاری هیئت فوتبال در سریع‌ترین زمان ممکن وضعیت میزبانی‌های باشگاه استقلال ملاثانی فراهم شود و از سایر باشگاه‌های تقاضا کردیم در کنار اداره کل و هیئت فوتبال از این نماینده استان در لیگ یک کشور حمایت داشته باشند."

دیگر خبرها

  • ثبت نام جام هواداری تمدید شد
  • ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چه بود؟
  • راه اندازی سایت شبکه‌های تخصصی سمن‌های جوانان
  • ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چیست؟
  • شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران
  • مهدوی سرپرست ورزش وجوانان نکا شد
  • همایش دوچرخه سواری و کوهپیمایی به یاد ورزشکار فقید
  • باشگاه دانش آموزی خبرنگار پلیس، پیشگام در حوزه‌های انتظامی و انضباط اجتماعی است
  • شهر خلاق، فرصتی برای مشارکت مردم
  • جلسه اضطراری حفظ سهمیه خوزستان!