Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی تهران از کاهش قیمت 10 تا 15 درصدی چهار برند معروف تولید‌کننده لوازم خانگی داخلی و خارجی خبرداد و گفت: قطعا دیگر تولیدکنندگان هم به این ۴ برند خواهند پیوست.

محمد طحان‌پور گفت: 2 برند تولید‌کننده لوازم خانگی داخلی و همچنین 2 برند تولید‌کننده لوازم خارجی کاهش قیمت‌ محصولات خود را از شنبه 25 آذرماه اغاز می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه کاهش 10 تا 15 درصدی قیمت‌ها در دستور کار این 4 برند لوازم خانگی قرار گرفته است، گفت: این در حالی است که تولیدات این کارخانه‌ها با استفاده از ارز دولتی نیست بلکه این کارخانجات از ارز نیمایی استفاده می‌کنند.

طحان‌پور با بیان اینکه به دنبال کاهش قیمت توسط این 4 برند قطعا تولید‌کنندگان دیگر هم برای کاهش قیمت به آنها خواهند پیوست گفت: با توجه به رکود حاکم بر بازار Store لوازم خانگی این تولید‌کننده‌ها تصمیم گرفتند تا با کاهش قیمت به بازار رونق ببخشند، ضمن اینکه با کاهش قیمت‌ها و نزدیک شدن به پایان سال و شب عید شرایط بهتری برای خریداران فراهم می‌شود.

وی با بیان اینکه این تولید‌کنندگان با کاهش سود خود حاضر به رونق بخشی به بازار شده‌اند گفت: ضمن اینکه شرایط فروش اعتباری توسط کارخانه‌ها برای فعالان بازار لوازم خانگی فراهم آمده است.

وی گفت: همچنین برخی شرکت‌های تولیدکننده لوازم خانگی با دادن کارت هدیه خرید لوازم خانگی در صدد جلب مشتری و رونق بخشی به بازار هستند.

به گزارش فارس این اقدام تولید‌کنندگان لوازم خانگی درحالی است که علیرغم کاهش قیمت ارز در یک ماه اخیر خودروسازان به فکر افزایش قیمت تا سقف 5 درصد زیر قیمت حاشیه بازار افتاده‌اند و به تازگی یکی از خودروسازان در پیش فروش اخیر خود قیمت برخی محصولات خود را حتی تا 38 میلیون تومان افزایش داد. اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

این مرد خبیث بعد از تجاوز به زنها اعضای بدن آنها را می فروخت+عکس 7 مرد هوسباز دختر 10 ساله را از جشن عروسی دزدیدند و به اوتجاوز کردند +عکس عروس طرف قاتل فرید شوهرش را گرفت ! +عکس زمان واریز یارانه آذر 97 مشخص شد رازهای مرگبار زندان رجایی شهر را در این گزارش بخوانید / ندامگاه خوفناک دستگیری ملکه زیبایی که برای دانش آموزان عکس های کثیف خود را ارسال می کرد+عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا ماساژ تایلندی در خیابان جمهوری / پلیس وارد خانه مجردی شد + عکس رسوایی بزرگ برای ملکه زیبایی امریکا + عکس مرد حسود هر 2 دست زنش را قطع کرد+ عکس سلاخی شدن مرد بجنوردی با تبر توسط دوست معتاد / جسد نیمه سوخته بود + عکس نقشه قتل برج ساز تهرانی برای دخترش میلیاردها تومان خرج برداشت + عکس اقدام زشت مادر هوس باز با پسر 16 ماهه اش+عکس قتل کودک معصوم با ضربات مهلک چاقو توسط مادر بیرحم و دوست پسرش +عکس تصویر لحظه گیر کردن خنده دار زن30 ساله در سقف خانه +عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: بازار Store قیمت ارز خارجی کاهش تولید ایرانی برند عکس مرد تهران دستگیر شد زن ساعت دختر همسر زیبا بروفه مرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۸۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال از احداث گلخانه‌های کوچک مقیاس و خانگی در استان گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ در این گلخانه ها، انواع صیفی جات، درخت و گل و گیاه پرورش داده و نهال، بوته و محصول آن عرضه می‌شود.

محصولات این گلخانه ها، مشتری‌های مشتاق و ثابت خود را هم دارد.

اکنون در استان گلستان بیش از ۱۰۰ هکتار گلخانه در حال بهره برداری است که ۴ هکتار آن با ۲۱۰ بهره بردار، کوچک مقیاس و خانگی است.

در گلخانه‌های استان گلستان سالانه ۱۳ هزار و ۲۰۰ تُن سبزی، صیفی و میوه، ۱۱ میلیون گلدان گل و ۱۸ میلیون نشا تولید می‌شود.

برنامه ریزی شده است که تا سال ۱۴۰۵ وسعت گلخانه‌ها در استان به ۲۲۰ هکتار برسد و میزان تولید، تا ۲ و نیم برابر افزایش یابد.

افزایش کمی و کیفی محصولات کشاورزی، صرفه جویی در مصرف آب، ایجاد اشتغال پایدار و تحقق ارزش افزوده در بخش کشاورزی، از مزایای کشت گلخانه‌ای است.

تسریع و تسهیل در روند صدور مجوز‌ها و پرداخت تسهیلات بانکی تا ۸۰ درصد هزینه‌های طرح، از اقدامات حمایتی و تشویقی جهادکشاورزی برای توسعه کشت گلخانه‌ای است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نام و برند ایران باید در بازارهای جهانی بدرخشد
  • 5 لوازم خانگی که قبض برق شما را نجومی می‌ کنند
  • استقبال از احداث گلخانه‌های کوچک مقیاس و خانگی در استان گلستان
  • افزایش قیمت لوازم خانگی در راه است؟
  • لوازم خانگی گران خواهد شد؟
  • قیمت برنج ایرانی و خارجی در میادین تره بار
  • توضیح رئیس سازمان صمت تهران درباره افزایش قیمت لوازم خانگی
  • روابط عمومی؛عامل کلیدی در رونق کسب و کار‌ها
  • قیمت محصولات سایپا چهارشنبه ۵ اردیببهشت ۱۴۰۳؛ تداوم کاهش قیمت شاهین در بازار
  • قیمت لوازم خانگی ایرانی در بازار چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک