Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری برنا، «باب کورکر»، رئیس کمیته روابط خارجی سنا، اظهار کرد: این قطعنامه محمد بن سلمان را مسئول آن قتل معرفی می کند و این یک بیانیه قوی از سوی جمهوریخواهان است. این یک محکومیت قوی یک ولیعهد است و آنها را مسئول قتل یک روزنامه نگار می داند.

کورکر امیدوار است که روز سه شنبه بتواند با کنار گذاشتن روال معمول کمیته روابط خارجی، قطعنامه را مستقیما به صحن سنا ببرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سناتور ایالت تنسی اظهار داشت: امیدوارم که سنا حمایت گسترده ای از آن به عمل آورد. تصور می‌کنم که این اتفاق خواهد افتاد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سنا عربستان قتل واشنگتن پست برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۸۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیته فنی هوای پاک برای ممنوعیت سوزاندن بقایای کشت گندم برگزار شد 

فرهاد قلی نژاد معاون محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: خوزستان یکی از استانهای درگیر با موضوع آلودگی هوا بر اثر سوزاند بقایای کشاورزی است و هر ساله پس از برداشت محصول گندم ،سوزاندن بقایای کشت گندم در مزارع علاوه بر آسیب جدی به بافت خاک موجب ایجاد آلودگی هوا در استان خوزستان می شود .

او می‌گوید: وفق ماده ۲۰ قانون هوای پاک سوزاندن بقایای کشت ممنوع است و باید با برنامه ریزی لازم بویژه آموزش و اطلاع رسانی و با معرفی روش های جایگزین همانند بازیافت و استفاده مجدد از کاه و کلش گندم از سوزاندن بقایای کشت خودداری شود .

قلی نژاد معرفی روشها و تجهیزات که می تواند بقایای کشاورزی را جمع آوری و استفاده از مشوق های تاثیر گذار برای کشاورزانی که از سوزاندن مزارع خوداری کرده اند می تواند از راهکارهای موثر در کاهش این پدیده باشد .

در این نشست مجموعه اقدامات آموزشی،اطلاع رسانی و همچنین روش های جایگزین امحای بقایای کشت بررسی و جهت پیگیری مصوب شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • قول کمیته پارالمپیک جهت اعزام والیبال نشسته به تورنمنت خارجی
  • معرفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۸۲ صاحب‌الأمر (عج) استان قزوین 
  • کمیته فنی هوای پاک برای ممنوعیت سوزاندن بقایای کشت گندم برگزار شد 
  • بورل: آواره شدن بیش از یک میلیون نفر در رفح ویرانگر خواهد بود
  • علی‌اف: صلح در قفقاز جنوبی تنها از طریق عادی‌سازی روابط باکو-ایروان حاصل می‌شود
  • هادی رضایی مسئول پروژه بازی‌های پاراآسیایی جوانان شد
  • هادی‌زاده مسئول برگزاری روز ملی پارالمپیک شد
  • ترافیک خارجی در اتاق تجارت
  • دل‌بوسکه مسئول پاکسازی فدراسیونِ فاسد شد!
  • اکسپو ۲۰۲۴ قدرت چانه‌زنی همدان در روابط تجاری را به رخ کشید