Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-26@06:55:38 GMT

ضرورت توسعه فرهنگ کارآفرینی

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۰۸۷۹۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ توسعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی در بین دانشجویان، توانمندسازی و ارتقاء مهارت و توجه به بخش خصوصی از اهداف دومین همایش ملی کارآفرینی در دانشگاه صنعتی شریف است.

در همایش امسال ۸ موضوع فرصت و تهدید‌های فردی در عرصه کارآفرینی، فرصت و تهدید‌های عمومی در عرصه کارآفرینی، فرصت و تهدید‌های فرهنگی و اجتماعی، راهکار‌های تقویت و توسعه کارآفرینی، روش‌های تأمین مالی، رسانه‌ها و آموزش عالی و دانشگاه کارآفرین، اهداف و مأموریت از جمله موضوع‌های دومین همایش ملی کارآفرینی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همایش امسال در مجموع ۸۸ مقاله به دبیرخانه ارسال و پس از بررسی ۵۳ مقاله برگزیده شد که ۲۶ مقاله بصورت شفاهی و ۲۵ مقاله بصورت پوستر ارائه شده است.

در ادامه مجید دهبدی فر رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف گفت: موضوع این دوره از همایش، دانشگاه کارآفرین است و دانشگاه صنعتی شریف یک سابقه ۲۰ ساله در زمینه کارآفرینی و توسعه شرکت‌های دانش بنیان و مراکز رشد دارد.

وی با طرح دو سؤال از پژوهشگران خواست برای رسیدن به دانشگاه کارآفرین کمک کنند و افزود: بحث خدمات تجاری و استفاده از بخش خصوصی در عرصه کارآفرینی از جمله سؤالاتی است که امیدوارم با کمک پژوهشگران بتوانیم پاسخی مناسب برای حل مشکلات شرکت‌های دانش بنیان ارائه کنیم.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: همایش کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف فرهنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۸۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قوی کردن‌زیر ساخت‌های فرهنگی

دریافت 42 MB

حجت الاسلام هادی سلطانی کیا، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان خوشاب در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به سخنان رهبر معظم‌انقلاب برای توجه به فرهنگ و جهاد در عرصه فرهنگی اظهار کرد: برای عمران و آبادانی ساختمان‌ها خیلی از مردم یاری می‌کنند و مهندسان می‌توانند بناهای ساختمانی را تکمیل کنند ولی در عرصه فرهنگی نیازمند جهاد مبلغان برای حضور در روستاها وتوجه به مناطق محروم و توجه به فرهنگ کودکان معصومی است که برای رشد نیازمند قوی کردن‌زیر ساخت‌های فرهنگی هستند.

تصویربردار: علی اکبر ملکی

کد خبر 6088686

دیگر خبرها

  • قوی کردن‌زیر ساخت‌های فرهنگی
  • فرهنگ پهلوانی باید در تمام عرصه‌های ورزشی تثبیت شود
  • طرح مرکز رشد و نوآوری توسعه اکوسیستم کارآفرینی کردستان (تاک) افتتاح شد
  • ضرورت کارآفرینی برای زندانیان و خانواده آن ها
  • تلاش بی وقفه برای توسعه و ترویج دانش در حوزه وب پژوهی
  • ترویج فرهنگ کارآفرینی در دانشگاه آزاد با ایجاد محیط‌های حمایتی
  • همایش تبیین دستاورد‌های عرصه سلامت و تجلیل از فعالان بخش سلامت در شهرستان خوی
  • هرگونه کمک برای پیروزی سریعتر محور مقاومت وبازسازی غزه پس از جنگ، یک ضرورت و تکلیف همگانی است
  • مجری اسبق برنامه سینمایی هفت: با زور و تهمت و تهدید فیلمساز نمی‌شوید
  • ضرورت شبکه‌سازی میان مراکز نوآوری و کارآفرینی