Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@21:10:38 GMT

اگر مسیح بود چه می کرد؟

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۰۸۹۸۹

اگر مسیح بود چه می کرد؟

در کمپین جدیدی که توسط یک خیریه اسلامی با نام «پنی اپیل» راه اندازی شده، ۵ مجسمه بزرگ یخی به نماد خانواده های بی خانمان در ۵ نقطه ثروتمند لندن نصب می شود تا مردم را از وضعیت نیازمندان آگاه سازد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، خیریه اسلامی «پنی اپیل» در انگلستان، کمپین «اگر مسیح بود چه می کرد» را اندازی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سازمان خیریه از 5 مجسمه بزرگ یخی به عنوان نمادی از خانواده های بی خانمان پرده برداری می کند تا کمک به نیازمندان و خیابان خواب ها درلندن را در فصل سرما تبلیغ کند. این مجسمه های «خانواده یخ زده» نمادی از 140 خانواده ای است که هر روزه در انگلستان بی خانمان شده و 900 کودکی است که هر ماهه سرپناه شان را از دست می دهند.

در بیانیه خیریه آمده است: کمپین با پرسیدن این سئوال از مردم که «اگر مسیح بود چه می کرد؟» کمپین را هدایت کرده و از تمامی اعضای جامعه با پیشینه های مذهبی و قومیتی مختلف می خواهد در فصل سرما به کمک نیازمندان بشتابند.

در ادامه این کمپین آمده  است: برای برخی ممکن است عجیب به نظر برسد که یک خیریه اسلامی از مردم می پرسد که اگر مسیح بود چه می کرد؟ تا آنکه آن ها بدانند که ما مسلمانان نیز به مسیح ایمان داریم. حضرت مسیح (ع)  نیز مانند حضرت محمد (ص)، پیامبر خداست و شفقت و محمد به نیازمندان نشان می دادند. مسیحیان جشن میلاد مسیح را هر ساله جشن می گیرند. او به پیروانش آموخته که گرسنگان را غذا داده و همسایگان شان را دوست بدارند.

این کمپین ضمن بیان اینکه در فصل سرمای زمستان بسیاری از بی خانمان ها و نیازمندان از نظرها دور هستند اعلام کرد: هر دو مسلمانان و مسیحیان با الهام از دین و ایمان شان باید به کمک آنها بشتابند. ما این مجسمه ها را در بیرون برخی از بزرگترین گرم ترین و مجلل ترین دفاتر لندن نصب می کنیم تا الهام بخش مردم برای دیدن سختی های این گروه نامرئی باشند، درست همان کاری که اگر مسیح (ع) بود انجام می داد.

منبع: حوزه 

پایان پیام/42

منبع: شبستان

کلیدواژه: خراسان جنوبی معاون اول رئیس جمهور حسن روحانی روحانی مشهد استان سمنان بجنورد خراسان شمالی اردبیل اصفهان مسیح اسلام و مسیحیت مسیحیان مسیحیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۸۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، احسان آهنگرافزود: این  بسته های گوشت قربانی مشارکتی ماه شوال به همت موسسه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه کبری سلام الله علیها قم وبا همکاری برنامه تلویزیونی سمت خدا شبکه ۳ سیما توسط ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران جهت کمک به نیازمندان آبرومند و مسجدی فراهم شد.

وی تصریح کرد نیازمندان از قبل به همت مدیران مسئول کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران شناسایی شده اند وبسته ها در جامعه هدفی. اعضای کمیته امداد امام. بهزیستی و زنان بی سر پرست یا بد سرپرست یا قشر آسیب پذیر جامعه تفسیم می‌گردد

آهنگر بیان کرد: از زمانیکه کرونا آغاز شده در این طرح خیرین محترم در اول هرماه قمری بسته های گوشت را آماده کرده  ودر اختیار نیازمندان آبرومندقرار می‌گیرد وهربسته آن ۱.۵ کیلوگرم استکه جمعا ۱ تن میباشد و ارزش تقریبی آن حدود ۷۵۰تا ۸۰۰ میلیون تومان می‌باِشد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • ستاره سیتی، چهره جدید تبلیغات پپسی! (عکس)
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • ببینید | واکنش انتقامی امانوئل مکرون به لایی خوردن در یک مسابقه خیریه
  • تخصیص ۶.۶ میلیارد ریال وام به نیازمندان شهرستان جم
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • اهدای ۴۰۰ کیسه آرد رایگان به نیازمندان در بشاگرد
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • اخلاص امام راحل(ره) بزرگ‌ترین پشتوانه کمیته امداد است
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی