Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-08@03:14:57 GMT

اگر مسیح بود چه می کرد؟

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۰۸۹۸۹

اگر مسیح بود چه می کرد؟

در کمپین جدیدی که توسط یک خیریه اسلامی با نام «پنی اپیل» راه اندازی شده، ۵ مجسمه بزرگ یخی به نماد خانواده های بی خانمان در ۵ نقطه ثروتمند لندن نصب می شود تا مردم را از وضعیت نیازمندان آگاه سازد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، خیریه اسلامی «پنی اپیل» در انگلستان، کمپین «اگر مسیح بود چه می کرد» را اندازی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سازمان خیریه از 5 مجسمه بزرگ یخی به عنوان نمادی از خانواده های بی خانمان پرده برداری می کند تا کمک به نیازمندان و خیابان خواب ها درلندن را در فصل سرما تبلیغ کند. این مجسمه های «خانواده یخ زده» نمادی از 140 خانواده ای است که هر روزه در انگلستان بی خانمان شده و 900 کودکی است که هر ماهه سرپناه شان را از دست می دهند.

در بیانیه خیریه آمده است: کمپین با پرسیدن این سئوال از مردم که «اگر مسیح بود چه می کرد؟» کمپین را هدایت کرده و از تمامی اعضای جامعه با پیشینه های مذهبی و قومیتی مختلف می خواهد در فصل سرما به کمک نیازمندان بشتابند.

در ادامه این کمپین آمده  است: برای برخی ممکن است عجیب به نظر برسد که یک خیریه اسلامی از مردم می پرسد که اگر مسیح بود چه می کرد؟ تا آنکه آن ها بدانند که ما مسلمانان نیز به مسیح ایمان داریم. حضرت مسیح (ع)  نیز مانند حضرت محمد (ص)، پیامبر خداست و شفقت و محمد به نیازمندان نشان می دادند. مسیحیان جشن میلاد مسیح را هر ساله جشن می گیرند. او به پیروانش آموخته که گرسنگان را غذا داده و همسایگان شان را دوست بدارند.

این کمپین ضمن بیان اینکه در فصل سرمای زمستان بسیاری از بی خانمان ها و نیازمندان از نظرها دور هستند اعلام کرد: هر دو مسلمانان و مسیحیان با الهام از دین و ایمان شان باید به کمک آنها بشتابند. ما این مجسمه ها را در بیرون برخی از بزرگترین گرم ترین و مجلل ترین دفاتر لندن نصب می کنیم تا الهام بخش مردم برای دیدن سختی های این گروه نامرئی باشند، درست همان کاری که اگر مسیح (ع) بود انجام می داد.

منبع: حوزه 

پایان پیام/42

منبع: شبستان

کلیدواژه: خراسان جنوبی معاون اول رئیس جمهور حسن روحانی روحانی مشهد استان سمنان بجنورد خراسان شمالی اردبیل اصفهان مسیح اسلام و مسیحیت مسیحیان مسیحیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۸۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات پزشکی رایگان در جزیره قشم

 میثم عزیزی رئیس انجمن خیریه حمایت پزشکی از بیماران بی بضاعت ایران گفت: این گروه پزشکی به مدت سه روز بیش از هزار و ۲۰۰ بیمار را در روستاهای باسعیدو، کانی، مرادی، دوستکو و گورزین شناسایی، و رایگان درمان می کنند.

عزیزی افزود: تخصص پزشکان این گروه جهادی در زمینه های قلب و عروق، زنان و زایمان، سرطان سینه، گوش و حلق و بینی، مغز و اعصاب، اطفال و چشم است.

وی گفت: برخی از بیماران برای معالجه به مرکز استان و شماری نیز به تهران اعزام شدند و همه ی هزینه ها بر عهده انجمن خیریه است.

رئیس انجمن خیریه حمایت پزشکی از بیماران بی بضاعت ایران افزود: هزینه برپایی این دوره خدمت رسانی پزشکی، بیش از سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • توزیع ۶ میلیارد تومان زکات فطریه میان نیازمندان استان ایلام
  • گل‌گهر فقط با این بازیکن کلین‌شیت می‌کند
  • اخذ سند مالکیت امامزاده بی‌بی خدیجه خاتون(ع) شهرستان میبد
  • کمک بیش از ۳۱ میلیارد تومانی به نیازمندان پارسیانی
  • درآمد یک و نیم میلیون یورویی از سکه‌هایی که بازدیدکنندگان به داخل یک فواره می‌ اندازند
  • موفقیت کمپین تحریم اسرائیل در کشورهای اسلامی
  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در جزیره قشم
  • افزایش کمک‌های مالی برای کمپین انتخاباتی ترامپ
  • خبرنگار پیشکسوت محلات در حادثه رانندگی جان باخت