Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-02@05:32:00 GMT

سازمان حمایت قیمت لبنیات را اعلام کند

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۰۹۰۸۵

سازمان حمایت قیمت لبنیات را اعلام کند

رکنا: اسفنانی گفت: هنوز سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، قیمت نهایی لبنیات را اعلام نکرده است.

به گزارش رکنا، محمدعلی اسفنانی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران گفت: قیمت شیرخام پیش از این ۱۵۷۰ تومان تعیین شده بود و اکنون تولیدکنندگان مواد لبنی مدعی هستند که هر کیلو شیرخام را ۲۱۰۰ تومان خریداری می‌کنند و گاهی بسته به کیفیت شیر بیش از این مقدار هم می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: اگر تولید کنندگان لبنیات بتوانند قیمت شیر خام را دو هزار تومان در نظر بگیرند، سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان می‌تواند قیمت تمام شده محصولات لبنی را هم محاسبه کند.

اسفنانی تصریح کرد: به شعب تعزیرات بخشنامه شده است که در حین رسیدگی به پرونده تخلف، دستور توقف تخلف را هم صادر کنند، چون شاهد تخلف مستمر هستیم؛ بنابراین قرار است قضات شعب تعزیرات، هنگام صدور رأی، تداوم تخلف را هم در جریمه‌ها لحاظ کنند.

وی افزود: جلسات متعددی با تولیدکنندگان مواد لبنی در تعزیرات، ستاد تنظیم بازار Store داشتیم همچنین جلسه‌ای با حضور دادستان کل در دادستانی در این زمینه برگزار شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران گفت: توجیه تولیدکنندگان مواد لبنی برای افزایش قیمت‌ها این است که قیمت شیرخام و مواد اولیه گران شده و لاجرم قیمت تمام شده محصولات هم افزایش یافته است، اما در جلسه با دادستان کل کشور مشخص شد که برخی مواد اولیه مانند ظروف پلاستیک ارزان شده است بنابراین قیمت محصولات هم باید کاهش یابد.

وی افزود: شب گذشته رئیس انجمن تولیدکنندگان مواد لبنی اعلام کرد که کاهش قیمت مواد لبنی شروع شده است و قیمت‌های جدید اعمال می‌شود. اگر چنین نشود، تعزیرات بر اساس اعلام تخلفی که از سوی سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اعلام شود، در چارچوب قانون Law برخورد می‌کند.

اسفنانی خاطرنشان کرد: نمی‌توانیم بگوییم سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در اعلام نرخ‌های جدید تعلل دارد، زیرا حجم کار بالا است و تعیین قیمت تمام کالا‌هایی که در بازار وجود دارد توسط این سازمان انجام می‌شود همچنین اخیرا به لطف مصوبه نه چندان مطلوب مجلس شورای اسلامی مبنی بر منع بکارگیری بازنشستگان، تحولات مدیریتی در این سازمان وجود داشته است و تا ساز و کار قانونی توسط مجموعه مدیریتی جدید اجرایی شود ممکن است زمان بر باشد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

این مرد خبیث بعد از تجاوز به زنها اعضای بدن آنها را می فروخت+عکس 7 مرد هوسباز دختر 10 ساله را از جشن عروسی دزدیدند و به اوتجاوز کردند +عکس عروس طرف قاتل فرید شوهرش را گرفت ! +عکس زمان واریز یارانه آذر 97 مشخص شد رازهای مرگبار زندان رجایی شهر را در این گزارش بخوانید / ندامگاه خوفناک دستگیری ملکه زیبایی که برای دانش آموزان عکس های کثیف خود را ارسال می کرد+عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا ماساژ تایلندی در خیابان جمهوری / پلیس وارد خانه مجردی شد + عکس شوکه شدن عوامل رادیو از شگرد عجیب عبدالله گدا به جریان افتادن پرونده جسد سوخته کامران / سرنوشت پیچیده 3 قاتل در زندان دزدیدن دختر 15 ساله برای پنهان ماندن ارتباط سولماز با احسان مردان خانه فساد 3 جوان را تیرباران کردند/حمام خون در آبادان سقف کلاس روی سر 2 دانش آموز رامهرمزی فرو ریخت ! قتل کودک معصوم با ضربات مهلک چاقو توسط مادر بیرحم و دوست پسرش +عکس خواندنی / جزئیات روش همسریابی داعشی ها از زبان یک عضو پشیمان +عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: بازار Store قانون Law لبنیات مصرف کنندگان و تولیدکنندگان قضات حمایت جریمه عکس تهران مرد ساعت دستگیر شد دختر همسر زیبا بروفه مرگ زن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۹۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۱۰۷ میلیارد ریالی عرضه خارج از شبکه پلی اتیلن

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا لطفی گفت: عرضه خارج از شبکه ۱۳۲ هزار کیلوگرم پلی اتیلن به ارزش ۵۳ میلیارد و ۷۲۴ میلیون ریال در شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان بروجرد رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با توجه به استعلام از سازمان صمت و مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و مدیرعامل شرکت را به پرداخت ۵۳ میلیارد و ۷۲۴ میلیون ریال معادل ارزش کالا محکوم کرد.

لطفی گفت: همچنین شعبه متهم را به پرداخت ۵۳ میلیارد و ۷۲۴ میلیون ریال برای بهای مال از دست رفته و در مجموع به پرداخت ۱۰۷ میلیارد و ۴۴۸ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

وی افزود: سازمان صمت پیرامون عرضه خارج از شبکه مواد پتروشیمی یک شرکت، گزارش این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کرد.

کد خبر 6093381

دیگر خبرها

  • پازوکی :تولیدکنندگان خواستار افزایش قیمت لوازم خانگی هستند/ واردات لوازم خانگی همچنان ممنوع است
  • رویکرد مجموعه مدیریتی قم حمایت تولیدکنندگان و تسهیل سرمایه گذاری
  • اجرای طرح نظارت از تاکسی‌های سطح شهرکرد
  • مشکل کمبود شیرخشک در نشست سازمان بازرسی بررسی شد
  • کمبودی در عرضه چای نداریم
  • درخواست اجرایی شدن معافیت تولیدکنندگان از پرداخت ارزش افزوده در منطقه آزاد ارس
  • نیاز تولیدکنندگان به حمایت های عملی
  • جریمه ۱۰۷ میلیارد ریالی عرضه خارج از شبکه پلی اتیلن
  • پایان شگرد گران‌فروشی «عجله» برای اسنپ و تپسی
  • رویداد بزرگ دشت غذا در تهران برگزار شد