Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر بهداشت با اشاره به اینکه کنترل بیماری‌های غیر واگیر از اهداف اصلی و راهبردی حوزه بهداشت است، گفت: هره برداری کامل از سامانه یکپارچه بهداشت در راستای ارتقای شاخص‌های بهداشتی ضرورت دارد به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا رئیسی، معاون بهداشت وزارت بهداشت در ارتباط با موضوع بیماری‌های غیرواگیر اظهارداشت: بهره برداری کامل از سامانه یکپارچه بهداشت در راستای ارتقای شاخص‌های بهداشتی امری ضروری است و این موضوع مور توجه قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون وزیر بهداشت توجه ویژه به بیماری‌های دیابت و فشار خون را برای جلوگیری از گسترش بیماری‌های غیر واگیر موثر دانست و افزود: کنترل بیماری‌های غیر واگیر در آینده از اهداف اصلی و راهبردی حوزه بهداشت است.

رئیسی با اشاره به جایگاه استان گیلان در حوزه گردشگری گفت: توجه ویژه به تمام مولفه‌های بهداشتی به ویژه بهداشت محیط در استان گیلان نقشی کلیدی دارد و حضور و تردد سالیانه میلیون‌ها گردشگر در سطح استان گیلان بر اهمیت این موضوع می‌افزاید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کنترل بیماری غیرواگیر حوزه بهداشت سامانه یکپارچه بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۹۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه ویژه دولت سیزدهم به بخش مسکن و راه آذربایجان‌غربی

استاندار آذربایجان‌غربی توجه به حوزه راه‌سازی را یکی از مهمترین اولویت‌های دولت سیزدهم برشمرد و گفت: اختصاص ۸۰ هزار میلیاردتومان اعتبار به بخش مسکن و راه استان نشانگر این موضوع است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، محمدصادق معتمدیان در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل راه‌وشهرسازی آذربایجان‌غربی که امروز _پنج‌شنبه ششم اردیبهشت_ با حضور مسئولان و مدیرانی استانی برگزار شد، با اشاره به تلاش دولت سیزدهم برای توسعه همه‌جانبه راه‌های استان اظهار کرد: امروز شاهد پیشرفت و آبادانی ملموس راه‌ها در استان هستیم.

وی افزود: به موازات توسعه راه‌ها، نهضت ملی مسکن نیز رشد قابل توجهی داشته است.

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: هم اکنون ۴۶۲ کیلومتر راه اصلی و بزرگراهی در سراسر استان در قالب ۴۰ کارگاه راهسازی در دست اجرا است که با بهره‌مندی از توانمندی‌های استان شاهد پیشرفت در پروژه‌ها هستیم.

معتمدیان توجه به حوزه راه‌سازی را یکی از مهمترین اولویت‌های دولت سیزدهم برشمرد و تصریح کرد: اختصاص ۸۰ هزار میلیاردتومان اعتبار به بخش مسکن و راه استان نشانگر این موضوع است.

وی عنوان کرد: با اقداماتی که در مسیر جاده خوی - رازی انجام می‌گیرد این جاده به مسیر اقتصادی بین‌المللی تبدیل شده است و به مسیری بین‌المللی جهت دسترسی به بازار هدف جهانی مبدل می‌شود.

به گزارش ایمنا، در این مراسم رسول عطایی به عنوان سرپرست اداره کل راه‌وشهرسازی آذربایجان‌غربی معارفه و از زحمات میرمحسن حمزه‌لو تجلیل و قدردانی شد، همچنین استاندار آذربایجان‌غربی در این مراسم طی حکمی مدیرکل سابق راه و شهرسازی استان را به عنوان مشاور خود در حوزه امور زیربنایی و عمرانی منصوب کرد.

کد خبر 747816

دیگر خبرها

  • هفته سلامت، نقش فعالیت‌های تشخیصی آزمایشگاهی دامپزشکی در بهداشت دام
  • توجه ویژه دولت سیزدهم به بخش مسکن و راه آذربایجان‌غربی
  • اختلال در ریشه کنی مالاریا در ایران
  • تجلیل از ۱۰۰ فعال حوزه سلامت چهارمحال و بختیاری
  • آغاز ایمن سازی رایگان دام‌های هویزه برعلیه بیماری‌های طاعون نشخوارکنندگان کوچک و آبله
  • دستاوردهای ایران در کنترل مالاریا باوجود تحریم‌ها
  • زنگ خطر مالاریای وارداتی/ مالاریای بومی نداریم
  • واکسیناسیون دام‌های هویزه علیه طاعون نشخوارکنندگان کوچک و آبله
  • اهداف راهبردی عملیات «وعده صادق» ایران علیه رژیم صهیونیستی
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا